Страница 1 от 1
					
				Интерколер - Мондео 1,8ТД?
				Публикувано: 20 авг 2008, 10:54
				от tolubeev
				Здравейте фенове! Точно до главата се намира нещо, което прилича на термостат /върху интерколера/ и от него излиза едно черно маркуче. Бихтели ми казали какво е това, че от него сълзи масло и цапа двигателя? Подменя ли се, защото се опитах да го развия на ръка но неуспях.
			
				
			 
-  snimka №1
 
			
				
			 
-  снимка №2
  
			
					
				Re: Интеркулер - Мондео 1,8ТД?
				Публикувано: 20 авг 2008, 13:11
				от kriviq
				здрасти колега яко си се заел да го изучаваш това мондео..то така и трябва да е...това е клапана  системата за рециркулация на газовете...или нещо такова беше де...та какво да го правиш да не хвърля масло...изваждаш маркучето това черното дето пишеш за него и му забиваш една съчма..моето например има такава съчма, чашка за въздушна пушка, и слагаш пак маркучето на мястото му...и спира да тече масло от клапана, както и да ти припушва колата когато я изфорсираш рязко...
			 
			
					
				Re: Интерколер - Мондео 1,8ТД?
				Публикувано: 20 авг 2008, 13:54
				от tolubeev
				Благодаря за съвета, но нима това е единствения начин? Не смятам, че колата като нове е имала тези "течове".
......... а след като запушим с тая съчма, това масло няма ли да избие от друго място? И има ли някакво налягане, или са маслени пари?
			 
			
					
				Re: Интеркулер - Мондео 1,8ТД?
				Публикувано: 20 авг 2008, 20:05
				от зуница
				Здравей, Колега!
 Имам същия проблем ,ако въобще е проблем.Маслото което цапа спира със затварянето на тръбичката .Аз отначало я поставих ,а после я запуших.Маслото идва от интерколера и е конденз на маслените пари увличани от картерните газове и изсмуквани от турбото.Явно клапанът , който трябва да пуска част от изгорелите газове във всмукателния колектор не е най-качественото от Ford.Не подлежи на демонтаж.Върви в комплект с всмукателния колектор и струва няколко стотака.Почти всички коли на почтена възраст са със затапена тръбичка.Като помислиш, че всички си махат катализаторите за да не ги чистят от прекрасната нафта с която караме, не остава място да се притесняваш и за екология.  Ако имаш време и желание да човъркаш , почисти отвън и отвътре интерколера ,почисти всмукателния колектор, изчисти или изхвърли катализатора.Ще имаш по-добър ефект от оправянето на клапана.