Мондео МК2 - прегрява.
Публикувано: 22 юли 2008, 14:33
Здравейте колеги,
Имам следния проблем, пътувах за село и на отиване нямах проблеми с температурата. Стоеше в границите на нормалното ( на средата между C и H ). Обаче на връщане мина средата и по лека лека отиде на H в червеното, спрях дигнах капаха (на запалена кола) и перката въртеше. Направи ми впечатление че само едната се върти и то на бързи обороти (аз съм с 2 перки). Изчаках да се охлади и леко към съседното село дето имах роднини, викам си явно много съм я загрял като се охлади ще тръгна пак. И след 2 часа пак на път. Тъкмо да се кача на магистралата и гледам пак стрелката отиде в червеното, отбих и пак зачаках, охлади се и продължих така до София. Като стигнах тука се заех да оправя работите да не е така уж, и отварям капачето на бушоните в ДВГ отсек и забелязах че няма едното от реленцата за перките на радиатора. Както и да е купих го 5 лв. като си мислех че проблема е решен. Да ама не, преди малко се наложи да закарам гаджето и от Красно село до Овча купел (3-4 км.) колата пак загря така и стрелката отиде в червеното.
Наскоро сменях гарнитура на главата и на клапаните, заедно с другите гарнитури на всмукателния и изпускателни клапани, на двуцевката, шлайфах главата и това ми беше първото дълго пътуване. Свалих пластмасата с перките и 2-те работят както си му е реда. Направи ми впечатление че съда за вода се надува много като колата загрее също така и маркуча който излиза от радиатора и отива към ДВГ е твърд и мн топъл. Другият маркуч който отива пак към ДВГ е доста по хладен, но ми прави впечатление че нивото на водата не спада т.е. не влиза в ДВГ както трябва да бъде. Дайте някакви предположения защото вече съм съвсем отчаял се че колата може да работи нормално без да прегрява.
P.S. Искам да добавя, че индикацията за водата в разширителния съд свети на таблото а вода има и ако махна капачката даже ще прелее.
Имам следния проблем, пътувах за село и на отиване нямах проблеми с температурата. Стоеше в границите на нормалното ( на средата между C и H ). Обаче на връщане мина средата и по лека лека отиде на H в червеното, спрях дигнах капаха (на запалена кола) и перката въртеше. Направи ми впечатление че само едната се върти и то на бързи обороти (аз съм с 2 перки). Изчаках да се охлади и леко към съседното село дето имах роднини, викам си явно много съм я загрял като се охлади ще тръгна пак. И след 2 часа пак на път. Тъкмо да се кача на магистралата и гледам пак стрелката отиде в червеното, отбих и пак зачаках, охлади се и продължих така до София. Като стигнах тука се заех да оправя работите да не е така уж, и отварям капачето на бушоните в ДВГ отсек и забелязах че няма едното от реленцата за перките на радиатора. Както и да е купих го 5 лв. като си мислех че проблема е решен. Да ама не, преди малко се наложи да закарам гаджето и от Красно село до Овча купел (3-4 км.) колата пак загря така и стрелката отиде в червеното.
Наскоро сменях гарнитура на главата и на клапаните, заедно с другите гарнитури на всмукателния и изпускателни клапани, на двуцевката, шлайфах главата и това ми беше първото дълго пътуване. Свалих пластмасата с перките и 2-те работят както си му е реда. Направи ми впечатление че съда за вода се надува много като колата загрее също така и маркуча който излиза от радиатора и отива към ДВГ е твърд и мн топъл. Другият маркуч който отива пак към ДВГ е доста по хладен, но ми прави впечатление че нивото на водата не спада т.е. не влиза в ДВГ както трябва да бъде. Дайте някакви предположения защото вече съм съвсем отчаял се че колата може да работи нормално без да прегрява.


P.S. Искам да добавя, че индикацията за водата в разширителния съд свети на таблото а вода има и ако махна капачката даже ще прелее.