Страница 1 от 1
Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 03 юли 2008, 14:27
от n.stamov
Фиеста 1.1 карбуратор `89г, прави ми следния проблем - като се кара няколко дена градско и свещта на 3-ти цилиндър е тотално омазана и почва да работи на 3 цилиндъра, без 3-ти

Смених гумички на клапаните, свещи подменени комплект преди има-няма 100км. Като се кара извънградско няма ядове, със старите свещи също проблема беше при градско каране само. Разход на масло в момента е около 300гр/1000км. Не мисля, че е толкова много, двигателя работи доста на ниски температури, дори в сегашните жеги стрелката на уреда за мерене на температурата не стига до средата и перката не включва изобщо. Дали е нещо заминало точно по 3-ти цилидър? И някой наскоро да е правил основен ремонт на такова допотобно добиче да сподели ориентировъчна цена, да знам дали си струва ремонта.
Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 03 юли 2008, 16:17
от tankovbg
1. Смени си кабела към свеща на този цилиндър.
2. Ако не се управи отиди да ти замерят компресията на цилиндъра.
Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 03 юли 2008, 17:35
от noface
А колега не само на цилиндъра а на 4-те за да разереш ква е разликата

. За ремонт не си заслужава,много пари ще ти вземат.Смениа само сегменти на цилиндъра (ако може) или му сложи добавка от хубавата -руската върши работа,сега не се сещам за името

.
Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 03 юли 2008, 17:38
от BACHEV
този цилиндър май изобщо не ти работи виж да ли свеща да ва искра на ниски обороти или само на високи
Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 03 юли 2008, 23:43
от n.stamov
Кабелите са сменяни преди около 2500-3000км, Компресия ще отида в понеделник да замеря. Каква е тази добавка, да спаси положението за още няколко месеца, че сега не ми се дават пари по ремонти. Дава си искра нормално като се почисти свещта, при извънградско няма такива проблеми - навъртях преди няколко дни 1000км за 2 дни, пушка направо, разхода е символичен при каране около 110-120км даде около 5/100. Карах 2 дена в Сливен - има няма 30км и днес отново зацапа, направо умирам от яд като вземе да ми пърпори и да не иска да се наема. В града разхода ми отива до 10/100, но се кара 2км и си стигнал за където си тръгнал - Сливен

Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 04 юли 2008, 00:02
от Peet
Така може да се случи ако е "избила"гарнитурата на главата на маслената магистрала до въпросния цилиндър-в резултат малко количествно масло попада в цилиндъра и цапа свещта. Ако при теб е така измерването на компресията няма да помогне особено.
На мен ми се случи същото преди време с една от предишните ми коли. Тогава един стругар направи дистанционна месингова втулка/тръбичка/-1см. широка. От едната страна втулката е с външна резба,същата като на свещта-навива се на мястото на свещта.От другата страна е вътрешна резба, на която се навива свещта. След това спря да зацапва свещта и я карахме тази кола още 4-5години без проблем. Това,разбира се е "направи си сам", но като временно решение-става.
Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 30 юли 2008, 15:52
от n.stamov
Проблема беше от свещта - чисто нова, пък работеща само първите 10 минути след запалване от студен двигател. Смених я и се оправиха нещата. Ама нали ме посъветваха колеги да сложа някаква добавка тръгнах аз да търся из Сливен такова животно като добавка за масло и "съживяване" на позамалял двигател. В интернет прочетох за "чудесата" които върши добавката на Лики Моли. Хоп - има я в Сливен, отидох, купих, налях както и колкото трябва и на следващия ден газ за София. Сливен - София маслото падна с малко, може би 3мм на пръчката, викам може аз да бъркам. София малко градско, София - Сливен - маслото на минимума. Налях почти литър, една разходка от около 600км и пак маслото на минимума, теч няма от никъде, кара се със скорост до 120км макс, не се зори колицата. Равносметката - след чудодейната добавка на Лики Моли разхода на масло надхвърля 1л на 1000км. Осезаемо двигателя след всеки изминал километър започва да работи по-зле, работата отива или към смяна на двигател или ремонт.
Re: Проблем 3-ти цилинър
Публикувано: 17 авг 2008, 13:22
от vessomitkov
Ако няма теч никъде трябва колата да го гори това масло - следователно отзад пуши доста и мирише на масло.Моя Таунус харчеше 2литра на 400км.

. Те тва е разход. Оказа се счупено бутало запекли маслени сегменти и доста износени(всички).Сегментите имаха ключ почти 4мм.

, а вървеше яко.И буталото не беше надрало цилиндъра за щастие.Един приятел вчера му пропуши хондата като дизел -отвори я и се оказа счупен маслен сегмент. Така че причини много.Дано при теб да е нещо дребно