Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
Значи вьпроса ми нещо като комплексен.Форда е 1.8 с турбо ,но вьрвенето нещо не ми харесва ,карал сьм доста дизели с по-малка кубатура и усещането ми е ,че неварви както трябва.Та известно ми е ,че причините може да са доста дюзи,турбо,изпускатели и тнт. Ако някой има представа на кое 1во трябва да се обьрне внимание ,ще сьм благодарен ако сподели ,междудругото и пуши при рязко подаване на газ.Ако някой пише по темата ще споделя по-обстойно това което не ми харесва ,но общо взето е това с вьрвенето и пушенето.
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
започни с най-лесното - горивен и въздушен филтър
след това по сериозност от леко към тежко(от финансовагледна точка) са:
кач-во на горивото
въздух в горивната с-ма
проблеми с разпръсквачите
проблем с помпата
ниска компресия
нова турбина
продажба на автомобила (най-добре с това да почнеш)
след това по сериозност от леко към тежко(от финансовагледна точка) са:
кач-во на горивото
въздух в горивната с-ма
проблеми с разпръсквачите
проблем с помпата
ниска компресия
нова турбина
продажба на автомобила (най-добре с това да почнеш)
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
Опиши по- подробно къв е модела коя година...откъде да знам дали е като моя например, та да ти кажа впечатления и защо така чувстваш колата
От къде си...
Както пееше Слим- "а ти кой си, къде си..."

От къде си...
Както пееше Слим- "а ти кой си, къде си..."
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
ако не си сменям вьздушен и горивен филтьр кво праим? - това го отписвам!eekset написа:започни с най-лесното - горивен и въздушен филтър
след това по сериозност от леко към тежко(от финансовагледна точка) са:
кач-во на горивото
въздух в горивната с-ма
проблеми с разпръсквачите
проблем с помпата
ниска компресия
нова турбина
продажба на автомобила (най-добре с това да почнеш)
качеството на горивото сьщо - не сьм в Бьлгария (Испания) и мисля ,че тук горивото е на ниво (пьк и зареждам от най-скьпия дизел)
вьздух в горивната система - ще се провери
проблем в разпрьсквачите - ще се провери
с помпата мисля ,че няма проблем
копресията е добре - в нормите
турбината бачка
продажба на автомобила ще има след като на мен ми хареса

Междудругото чувал сьм ,че може да се увеличи подаването на нафта от помпата ? Някой да може да ме светне?
Еми писал сьмIvailo_ Georgiev написа:Опиши по- подробно къв е модела коя година...откъде да знам дали е като моя например, та да ти кажа впечатления и защо така чувстваш колата![]()
От къде си...
Както пееше Слим- "а ти кой си, къде си..."
Форд Ескорт Ghia 1998 г. 1.8 TD 70 к.с. клима,хидравлика,AIRBAG и тнт.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
По въпроса за невървенето- и на мен ми трябваше малко време да свикна с тромавостта му в ниските обороти, хем моя е тди и е 90 коня. Просто докато не се включи хубаво тубината си е тромава кола и трябва да се примириш с това, а пък като се развърти турБУто става големия кеф
Но докъм 2 хиляди оборота не чакай чудеса. А и тя не е състезателен автомобил, а най- обикновен, не е правена за газ спирачка и педал до ламарината и спирачки до диска. Особено ако пуснеш и климатика, както вече писах в една друга тема, става в ниските като каруца. Моят ескорт е супер запазен, с компресия, турбото е като ново скоро го гледах на профилактика, под капака се чува само мъркане, но в началото като го взех бях доста изненадан, защото очаквах да върви само при погалване на педала, е, не е точно така
Кефа от ескорта, който аз най- харесвам е, на 5-та и над 110 км. става звяр само да го настъпиш и се изстрелва като снаряд и ела ми виж номера
Ама вече не смея да карам бързо, че ми се живее, а и поостарях и ми мина кефа от това, да си снимам километража при 180 напр.
По въпроса за пушенето- и моя припушваше повече от нормалното. Но го закрах на БОШ ДИЗЕЛ до Царско село (ако си от София, няма начин да не го знаеш), закачиха го на кабелите, казах изпий едно кафе, след 40 мин ме извикаха, платих 60 лв. реглаж и диагнмостика, казаха ми "сега като излезеш на околовръстното я настъпи до край, ще изпуши много и после ще усетиш разликата". Така и направих и ефекта и разликата с преди бяха очевидни. Не знам какво и правиха, но оттогава спря да пуши, освен ако я изфорсирам много диво на 2 или трета докато не може да направи повече обороти...ама тогава е нормално да пуши, все пак е дизел а не момина сълза, а и това избягвам да го правя.
Махни си катализатора, освен ако нямаш пари за нов. Това също има ГОЛЯМО значение, аз като го махнах и видях за какво иде реч- стана една идея по- пъргава, а и разхода очевидно падна. Беше запушен не знам как изобщо е нминавало нещо. При теб как е въпроса с ката?




По въпроса за пушенето- и моя припушваше повече от нормалното. Но го закрах на БОШ ДИЗЕЛ до Царско село (ако си от София, няма начин да не го знаеш), закачиха го на кабелите, казах изпий едно кафе, след 40 мин ме извикаха, платих 60 лв. реглаж и диагнмостика, казаха ми "сега като излезеш на околовръстното я настъпи до край, ще изпуши много и после ще усетиш разликата". Така и направих и ефекта и разликата с преди бяха очевидни. Не знам какво и правиха, но оттогава спря да пуши, освен ако я изфорсирам много диво на 2 или трета докато не може да направи повече обороти...ама тогава е нормално да пуши, все пак е дизел а не момина сълза, а и това избягвам да го правя.
Махни си катализатора, освен ако нямаш пари за нов. Това също има ГОЛЯМО значение, аз като го махнах и видях за какво иде реч- стана една идея по- пъргава, а и разхода очевидно падна. Беше запушен не знам как изобщо е нминавало нещо. При теб как е въпроса с ката?
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
OK, ако не са задръстени. Иначе като му е трудно да "диша" мотора не върви. Същото и с горивния филтърDimbi написа: ...ако не си сменям вьздушен и горивен филтьр кво праим? - това го отписвам!...
Най-често дребни проблеми на изряден двигател се оправят с центровка. Това за катализатора също е вариант
Късмет!
кажи колко взимат за ремонти в испания, ще ни е интересно...
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
днес го разрязах и го изкормих и после го заварих ,чесно казано сега "диша" много по-добре и найстина става 1 идея по бьрза.Междудругото преди да го изкормя го минах с пароструйката да видя какво ще изтече ,сложих обезмаслител мих ,после с препарат ,изтекоха доста чернотийки.Отскоро се занимавам с Дизелови мотори и нямам кой знае колко голям опит ,преди сьм се занимавал само с бензин ,но сьс времето идват и знанията.. неможе всичко да стане за 1 денIvailo_ Georgiev написа:По въпроса за невървенето- и на мен ми трябваше малко време да свикна с тромавостта му в ниските обороти, хем моя е тди и е 90 коня. Просто докато не се включи хубаво тубината си е тромава кола и трябва да се примириш с това, а пък като се развърти турБУто става големия кефНо докъм 2 хиляди оборота не чакай чудеса. А и тя не е състезателен автомобил, а най- обикновен, не е правена за газ спирачка и педал до ламарината и спирачки до диска. Особено ако пуснеш и климатика, както вече писах в една друга тема, става в ниските като каруца. Моят ескорт е супер запазен, с компресия, турбото е като ново скоро го гледах на профилактика, под капака се чува само мъркане, но в началото като го взех бях доста изненадан, защото очаквах да върви само при погалване на педала, е, не е точно така
Кефа от ескорта, който аз най- харесвам е, на 5-та и над 110 км. става звяр само да го настъпиш и се изстрелва като снаряд и ела ми виж номера
Ама вече не смея да карам бързо, че ми се живее, а и поостарях и ми мина кефа от това, да си снимам километража при 180 напр.
![]()
По въпроса за пушенето- и моя припушваше повече от нормалното. Но го закрах на БОШ ДИЗЕЛ до Царско село (ако си от София, няма начин да не го знаеш), закачиха го на кабелите, казах изпий едно кафе, след 40 мин ме извикаха, платих 60 лв. реглаж и диагнмостика, казаха ми "сега като излезеш на околовръстното я настъпи до край, ще изпуши много и после ще усетиш разликата". Така и направих и ефекта и разликата с преди бяха очевидни. Не знам какво и правиха, но оттогава спря да пуши, освен ако я изфорсирам много диво на 2 или трета докато не може да направи повече обороти...ама тогава е нормално да пуши, все пак е дизел а не момина сълза, а и това избягвам да го правя.
Махни си катализатора, освен ако нямаш пари за нов. Това също има ГОЛЯМО значение, аз като го махнах и видях за какво иде реч- стана една идея по- пъргава, а и разхода очевидно падна. Беше запушен не знам как изобщо е нминавало нещо. При теб как е въпроса с ката?

мотора небара грам масло ,трябва да сменя и горивния филтьр ,че него не сьм го барал откакто сьм взел колата ,то не че има много навьртяни километри ,но да си знам ,че е сменен (бтв кьде точно се намира ?eekset написа:OK, ако не са задръстени. Иначе като му е трудно да "диша" мотора не върви. Същото и с горивния филтърDimbi написа: ...ако не си сменям вьздушен и горивен филтьр кво праим? - това го отписвам!...
Най-често дребни проблеми на изряден двигател се оправят с центровка. Това за катализатора също е вариант
Късмет!
кажи колко взимат за ремонти в испания, ще ни е интересно...

За цени в Испания приблизително колкото в Бьлгария само ,че в Евро.Значи за една зарядка на климата взимат 50 евро,за климатик 2ра употреба 70 евро ,стартер 40-50 евро втора рька ... хубавия дизел вече стана 1.20 евро,изключително скьпи са бояджийските услуги,маслен филтьр 10 евро ....ми това е за което се сещам..
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
Откьде мога да дам предварение или закьснение на горивонагнетателната помпа?

















































-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 29 юли 2006, 11:52
- Модел на автомобила: LANCIA DEDRA 1.9TDS SW
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
сваляш капака на ангренажа, на колелото на помпата има три болта за13мм ключ разположени на 120градуса.разхлабваш ги леко и така даваш аванс или предварение
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
boris77 написа:сваляш капака на ангренажа, на колелото на помпата има три болта за13мм ключ разположени на 120градуса.разхлабваш ги леко и така даваш аванс или предварение
мерси колега

сега колата някак си пали малко по-трудно... е не чак толкова.. пали си нормално.. но стана по-пьргава с няколко идеи благодаря пак

- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
А зимата да не вземе съвсем да забрави да пали.Dimbi написа:...
Аз лично не бих препоръчал центровка на око/ухо.
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
а без пари каква друга центровка би ми препорьчал ? Ако имах 100-150 евро бих отишьл вьв сервиз на Форд.. кьдето сьм питал колко струва това удоволствиеeekset написа:А зимата да не вземе съвсем да забрави да пали.Dimbi написа:...
Аз лично не бих препоръчал центровка на око/ухо.
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
Щом си решил така... >:D<:
Мисълта ми е да не опреш по-натам до сервиза.
p.s.
при това неизбежно(дано не!)
Мисълта ми е да не опреш по-натам до сервиза.
p.s.
при това неизбежно(дано не!)
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Вьпрос за Форд Ескорт 1.8 TD
ми ще поживеем и ще видимeekset написа:Щом си решил така... >:D<:
Мисълта ми е да не опреш по-натам до сервиза.
p.s.
при това неизбежно(дано не!)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта