Разлика между двигатели за фиеста 1,3 92г.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Разлика между двигатели за фиеста 1,3 92г.
кои ще ми каже защо има такава огромна разлика между двата двигателя и двата са на фиести 1,3 и са произведени през 92г.
Последна промяна от petkoff_pl на 25 яну 2007, 21:41, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Трябва ли да се внимава когато се купуват резевни части и в кои трябва да внимавам само тези по двигателя или и по окачването и др. има разлики, защото в никой магазин не са ме питали с какъв вал си. Питат само годината и кубатурата.jordj написа:Твоят двигател е с долен вал тип J6А,а на твоя познате с горен вал и много прилича на ескордов двигател.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моделите на двигателите са различни както ти писах твоя е J6А ,външно прилича на J6B но без тръбите
Последна промяна от jordj на 09 яну 2010, 22:03, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
BROCK за тези тръби и аз се интересувам какви са и до сега са ми казвали:Brock написа:А какви са тези тръби, които излизат от главата /до свещите/ - при първия ДВГ *0021*
Такъв двигател виждам за сефте![]()
1. Твоята фиеста е изпълнение за Швейцария и това било да подграва нещо на инжекциона
2. Твоята фиеста е изпълнение за Швейцария и това било нещо за екологията, там много държали на това
Съгласи се че това не са много серйозни отговори и не са много точни
Затова моля ако някой има някъкво обяснение логично и точно да го сподели

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това е система , която отвежда изгорелите (недоизгорелите) газове обратно в цилиндрите за "повторна употреба" при определени режими във връзка с екологичните изисквания за съдържание на вредни емисии в отработените газове. Осигурява използването на по-старите (технологично) мотори при наличието на нови изисквания към тях.Brock написа:А какви са тези тръби, които излизат от главата /до свещите/ - при първия ДВГ *0021* Такъв двигател виждам за сефте
![]()
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
1. На снимките са двигателите са:
1300сс HCS
1400cc CVH
НЯМА 1300сс CVH!
2. Тръбите са част от така наречената Air Pulse System. Останалите компоненти от нея са: още тръби и маркучи, клапан (вакуумен при карбураторните двигатели или ел. управляем при инжекционните), съдинка в която има филтър (дунапренен). Съществува във 99% от инжекционните автомобили Форд оборудвани със катализатор (както и на карбураторни и на такива без катализатор, но и там се употребява пак с "екологична" цел). Предназначението на системата е следното:
Когато двигателя е студен, ламбда сондата е студена, ECU-тo все още не е във "closed loop" режим (при този режим ECU-тo взема под внимание показанията на ламбда сондата за да регулира количеството на впръсканото гориво. При WOT (Wide Open Throtle) closed loop не се ползва за да не обеднее сместа), заради което е налично МНОГО по-голямо от нормалното количество неизгорял бензин във отработените газове, което от своя страна неминуемо и скоропостижно води до "умъртвяване" на катализатора. За да не се случи това се ползва горната система - докато загрее двигателя и заработи всичко нормално се подава свеж въздух в изпускателните колектори с цел да се предостави на двигателя по-лесно "смилаеми" изгорели газове. След като ECU-тo влезне във "closed loop" режим клапана на системата се затваря и така до следващият студен старт.
За любознателните - четиво на английски:
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 737-05.PDF
kefi се бърка с тръбите които има на Zetec двигателя, това е съвсем друга система - EGR (Exhaust Gaz Recirculation). Там начина на работа е що годе като описания от kefi. Brock - на твоят двигател сигурно не си я видял (тръбите се намират под метлният щит над изпускателните колектори) или някой е отстранил всичко преди колата да попадне при теб (Форд продават EGR Removal kit - четири тапи който се завиват на мястото на дупките в изпускателните колектори - партиден номер - 1008597).
Малко снимки (с лошо качество) за онагледяване на Zetec EGR системата (и начина на отстраняванвето й
):




1300сс HCS
1400cc CVH
НЯМА 1300сс CVH!
2. Тръбите са част от така наречената Air Pulse System. Останалите компоненти от нея са: още тръби и маркучи, клапан (вакуумен при карбураторните двигатели или ел. управляем при инжекционните), съдинка в която има филтър (дунапренен). Съществува във 99% от инжекционните автомобили Форд оборудвани със катализатор (както и на карбураторни и на такива без катализатор, но и там се употребява пак с "екологична" цел). Предназначението на системата е следното:
Когато двигателя е студен, ламбда сондата е студена, ECU-тo все още не е във "closed loop" режим (при този режим ECU-тo взема под внимание показанията на ламбда сондата за да регулира количеството на впръсканото гориво. При WOT (Wide Open Throtle) closed loop не се ползва за да не обеднее сместа), заради което е налично МНОГО по-голямо от нормалното количество неизгорял бензин във отработените газове, което от своя страна неминуемо и скоропостижно води до "умъртвяване" на катализатора. За да не се случи това се ползва горната система - докато загрее двигателя и заработи всичко нормално се подава свеж въздух в изпускателните колектори с цел да се предостави на двигателя по-лесно "смилаеми" изгорели газове. След като ECU-тo влезне във "closed loop" режим клапана на системата се затваря и така до следващият студен старт.
За любознателните - четиво на английски:
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 737-05.PDF
kefi се бърка с тръбите които има на Zetec двигателя, това е съвсем друга система - EGR (Exhaust Gaz Recirculation). Там начина на работа е що годе като описания от kefi. Brock - на твоят двигател сигурно не си я видял (тръбите се намират под метлният щит над изпускателните колектори) или някой е отстранил всичко преди колата да попадне при теб (Форд продават EGR Removal kit - четири тапи който се завиват на мястото на дупките в изпускателните колектори - партиден номер - 1008597).
Малко снимки (с лошо качество) за онагледяване на Zetec EGR системата (и начина на отстраняванвето й





- ru2sf
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
- Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за Фиестата
Аз имам отскоро Фиеста със същия двигател като на petkoff_pl.Интересуваме къде се долива масло за двигателя и до къде трябва да бъде нивото му на пръчката.
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта