Страница 1 от 2
					
				Индикатора за маслото
				Публикувано: 22 фев 2008, 20:12
				от FordUser
				Значи лампичката за маслото ми примигва постоянно, а маслото е сменяно преди 3 месеца, няма течове, всичко изглежда нормално.
Според мен е датчика за маслото 

  А според вас ? 

 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 20:49
				от orlinm
				Ами моето мнение е, че веднага трябва да смениш датчика за маслото, не е скъп, а и вероятно не е сложен на неудобно за смяна място.
Ако проблема продължава, значи имаш проблем по маслените магистрали или в маслената помпа (дано не е така). При всички положения избягвай да я караш докато не си сигурен какъв е проблема.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 21:11
				от HACKO
				И мойта вчера взе да присветва, като дръпнах щеката маслото пълно с бензин. Така че датчика може да си е наред.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 23:23
				от 1.8d
				HACKO написа:... като дръпнах щеката маслото пълно с бензин. Така че датчика може да си е наред.
Моята най-голяма любов е Шкода 120L...първата ми собствена кола.Веднъж беше направила така,защото гарнитурата на бензиновата помпа се беше скъсала...
 
			
					
				Re: Индикатора за маслото
				Публикувано: 23 фев 2008, 00:59
				от paci
				3 месеца!
600 км на ден х 30 х 3 = 54 000 км
Е па не съм чувал масло да кара 54 000 км.
			 
			
					
				Re: Индикатора за маслото
				Публикувано: 23 фев 2008, 18:25
				от DigiPro
				paci написа:3 месеца!
600 км на ден х 30 х 3 = 54 000 км
Е па не съм чувал масло да кара 54 000 км.
Е па ти как мислиш се минават по 600 км на ден с Фиеста  
 
   
  И това всеки ден в продължение на 3 месеца. Иначе си прав, че трябва да се знаят на колко км. е маслото, кога е сменяно и дали се кара предимно градско.
 
			
					
				Re: Индикатора за маслото
				Публикувано: 23 фев 2008, 19:12
				от cocoff
				FordUser написа:Значи лампичката за маслото ми примигва постоянно, а маслото е сменяно преди 3 месеца, няма течове, всичко изглежда нормално.
Веднага след смяната ли заприсветва или сега, 3 месеца след смяната? С какво масло беше преди и с какво си сега? Колко км си минал за тези 3 месеца? Колата над 200 000 км ли е?
 
			
					
				
				Публикувано: 24 фев 2008, 10:52
				от msotiroff
				Причините за това примигване може да са няколко, а именно:
1) Датчик за налягането
2) Кабелчето от датчика може да е с нарушена изолация и да опира някъде на маса
3) Ниско налягане на маслото вслядствие на запушена маслена магистрала или заминала маслена помпа
Съветвам те да отидеш в сервиз и да ти измерят налягането на маслото, мери се на мястото на датчика. Ако има налягане - търсиш причината по кабелаците, ако няма - помпа или продухване на магистрали.
Успех.
			 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 20:07
				от FordUser
				Отидох днес към 9 и 30 при едни "познати". Изчаках да оправят една Корса и качихме Фиестата, прегледаха и казаха, датчик и масло за смяна, Поръчаха части 12 часа смениха маслото, обаче датчик не става, поръчаха 2ри, 1 часа дойде сложиха го стана, свалихме подкарахме пак същия проблем. Пак качиха,ровичкаха, ровичкаха и 4 часа излязоха с диагноза,че влиза бензин в картера.  Поръчаха бензинова и маслена помпа, 5 часа дойдоха частите, смениха ги, проблема пак си го имам, и за утре казаха че ще свалят главата, че били запушени маслените магистрали, за които им споменах още сутринта.
Днес беше първия ден когато псувах форд-а и бях на път да хвърля документите и да се прибера с градския .
Историята продължава утре  

 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 21:16
				от The seven
				FordUser написа:Отидох днес към 9 и 30 при едни "познати". ...
Днес беше първия ден когато псувах форд-а и бях на път да хвърля документите и да се прибера с градския .
Историята продължава утре  

 
По добре е май да почнеш с познатите, еле като си им казал и че е възможно да меша бензин и масло.
 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 21:28
				от paci
				The seven написа:По добре е май да почнеш с познатите, еле като си им казал и че е възможно да меша бензин и масло.
"еле" за "или" ли се ползва?
А с друг маслен филтър да сте се сетили да пробвате?
 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 21:33
				от The seven
				paci написа:
"еле" за "или" ли се ползва?
...
Ще ме прощаваш, но много бягах в часовете по български  
 
 
иначе "еле" - "още повече" - туй в наше село  

 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 21:46
				от FordUser
				paci написа:The seven написа:По добре е май да почнеш с познатите, еле като си им казал и че е възможно да меша бензин и масло.
"еле" за "или" ли се ползва?
А с друг маслен филтър да сте се сетили да пробвате?
 
Пробвахме  
 
   
  
 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 21:49
				от The seven
				Мда чукча / The seven / писател, чукча не читател  
 
 
Имал съм предвид че си му казал че е възможно да има запушване в магистралите.
 
			
					
				
				Публикувано: 26 фев 2008, 23:00
				от msotiroff
				Няма какво да псуваш Форда, твоите "познати" са за псуване, даже за бой... А измерихте ли налягането на маслото?!...или тръгнахте да сменяте половината кола, докато уцелите истинската причина?!!!
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 фев 2008, 09:06
				от cocoff
				За това запушване... Ако магистралите са само стеснени, т.е. частично запушени,  би трябвало да си отчита нормално налягане?
Ако пък  има тотална непроходимост ще липсва мазане, а натам е ясно...
Казват, че при доста износени лагери шийки и пр. налягането пада значително... Във всички случаи меренето на налягане е задължително, ако вече не е сменен двигателя  

 
			
					
				
				Публикувано: 27 фев 2008, 12:31
				от FordUser
				Обадиха ми се преди 20 мин, свалили главата и са поръчали нов разпределителен вал - още 178 лв. Засега сумата вече само около 600 лева  
 
  
  Вече обмислям вариянт, да оставям колата на сестрами и да си купувам нова  

 
			
					
				
				Публикувано: 27 фев 2008, 12:33
				от cenzor
				FordUser написа:Обадиха ми се преди 20 мин, свалили главата и са поръчали нов разпределителен вал - още 178 лв. Засега сумата вече само около 600 лева  
 
  
  Вече обмислям вариянт, да оставям колата на сестрами и да си купувам нова  

 
 
  Е, как така ги оставяш да поръчват каквото се сетят? Защо не идеш на друг сервиз и там да я диагностицират? Дори и в МотоПфое .
 
			
					
				
				Публикувано: 27 фев 2008, 12:56
				от FordUser
				Е колега, веднъж са почнали, да правят каквото трябва. В МотоПфое ще ми одерат кожата още сигурно. Вече си търся нова, тя мисля да я отписвам, то дори и не мога да я продам вече.
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 фев 2008, 12:58
				от cenzor
				FordUser написа:Е колега, веднъж са почнали, да правят каквото трябва. В МотоПфое ще ми одерат кожата още сигурно. Вече си търся нова, тя мисля да я отписвам, то дори и не мога да я продам вече.
МотоПфое ще вземат 30-40лв за диагностика, пък после като открият проблям - го оправяй някъде по-евтино.
Имам чувството, че си попаднал на някой авто-ПУЦ и някой новопостъпил се обучава на колата ти...