Escort 1.6 16v zetec гасне сутрин дори и при топло време

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Escort 1.6 16v zetec гасне сутрин дори и при топло време

Мнение от terminatoro » 04 фев 2008, 11:07

Здравейте колеги от както съм взел фордето ми прави един много досаден номер:
Всеки път когато го запаля и двигателя е студен се опитва да гасне и не работи хубаво и след около 5 минути се оправя.
Чистих MAF сензора, след като изчетох всичко в форума по темата.
Чистих и стъпковото моторче.

Ако някой има идеи да казва
:!: :?: ще съм благодарен!

Странното е, че колко е по-студено, толкова по- хубаво работи.
ZETEC POWER!!!!!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 04 фев 2008, 12:34

А минуса откачили, след като си чистил клапана за празния ход.
На мен ми прилича на запомнени не правилни стойности или не работещ датчик за температурата на блока, не знам при теб дали не е един и същ с този на включването на перката на вентилатора.
При мен са различни и този на блока е "много тъпо място" под колекторите.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от terminatoro » 04 фев 2008, 13:45

vladdko написа:А минуса откачили, след като си чистил клапана за празния ход.
На мен ми прилича на запомнени не правилни стойности или не работещ датчик за температурата на блока, не знам при теб дали не е един и същ с този на включването на перката на вентилатора.
При мен са различни и този на блока е "много тъпо място" под колекторите.


Значи,
занулявах компа, а за датчика незнам.
дай малко инфо каде точно да го търся,под колекторите от вътрешната страна на блока ли?
ZETEC POWER!!!!!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 04 фев 2008, 14:09

При мен под колекторите завит е отзад на блока, вижда се отдолу на канал, прилича на външен вид на този на перката - буксата е с две кабелчета.
Все пак моят двигател е cvh, а твоя е zetec. Може и да не е там.

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 04 фев 2008, 16:18

колега и аз го имах същия проблем.решението е да се смени стъпковото моторче/регулатор на празния ход/

veselinp
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 дек 2007, 15:03
Модел на автомобила: fiesta 96g 1.25zetec
Местоположение: троян
Status: Извън линия

Мнение от veselinp » 05 фев 2008, 17:47

за всеки случаи защо не си провериш кабелите и свещите защото аз като взех фиестата ми правеше тия номера и после в мп смяна на кабели и свещи и на маркучите на егр-то и заспа оттогава забражих за досадното гаснене. пиши от какво е било като го отстраниш проблема? :P

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от terminatoro » 06 фев 2008, 10:32

Определено ще пиша като го оправя, но трябва да ми остане малко време да го поръчкам. Но определено мисля че не е от кабелите и свещите, а някой датчик или стъпковото моторче.

Обещавам да го разнищя :D

Поздрви на всички съфорумници!
ZETEC POWER!!!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта