Escort 1.6 16v zetec гасне сутрин дори и при топло време
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Escort 1.6 16v zetec гасне сутрин дори и при топло време
Здравейте колеги от както съм взел фордето ми прави един много досаден номер:
Всеки път когато го запаля и двигателя е студен се опитва да гасне и не работи хубаво и след около 5 минути се оправя.
Чистих MAF сензора, след като изчетох всичко в форума по темата.
Чистих и стъпковото моторче.
Ако някой има идеи да казва
ще съм благодарен!
Странното е, че колко е по-студено, толкова по- хубаво работи.
Всеки път когато го запаля и двигателя е студен се опитва да гасне и не работи хубаво и след около 5 минути се оправя.
Чистих MAF сензора, след като изчетох всичко в форума по темата.
Чистих и стъпковото моторче.
Ако някой има идеи да казва


Странното е, че колко е по-студено, толкова по- хубаво работи.
ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А минуса откачили, след като си чистил клапана за празния ход.
На мен ми прилича на запомнени не правилни стойности или не работещ датчик за температурата на блока, не знам при теб дали не е един и същ с този на включването на перката на вентилатора.
При мен са различни и този на блока е "много тъпо място" под колекторите.
На мен ми прилича на запомнени не правилни стойности или не работещ датчик за температурата на блока, не знам при теб дали не е един и същ с този на включването на перката на вентилатора.
При мен са различни и този на блока е "много тъпо място" под колекторите.
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
vladdko написа:А минуса откачили, след като си чистил клапана за празния ход.
На мен ми прилича на запомнени не правилни стойности или не работещ датчик за температурата на блока, не знам при теб дали не е един и същ с този на включването на перката на вентилатора.
При мен са различни и този на блока е "много тъпо място" под колекторите.
Значи,
занулявах компа, а за датчика незнам.
дай малко инфо каде точно да го търся,под колекторите от вътрешната страна на блока ли?
ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта