Плюсове и минуси на Zetec 1.8 16V (105ps)
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Плюсове и минуси на Zetec 1.8 16V (105ps)
Здр. съвсем от скоро се регистрирах и с голям интерес 4ета темите във форума. Карам Сиера 2.0 ОHC 1992 и съм много доволен от колата, но питането ми е относно Форд Ескорт 1.8 16в Зетек(105кс) 1995г., какви са най-4естите проблеми, характеристики и мнения относно ка4ествата на самия двигател и колата. Прегледах пове4ето форуми и не можах да намерия достатъчно информация за този двигател. 10х предварително
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Еми интересува ме типи4ни проблеми за този двигател(ако има такива разбирасе). 4увал съм 4е тези от 95-96г. 4есто имат фабри4ни дефекти с компютара и т.н. харесал съм много един такъв ескорт, които оба4е има две забележки (перката не включва, още един датчик там и едно глухнене сутрин преди да загрее, та точно за това глухнене в диагностиката на Вилхем пик казаха 4е тея от 95-96 има дефект в компютара и т.н. на мен не ми се вярва и за това искам да 4уя мнение от и други хора.
- achkob
- модератор
- Мнения: 484
- Регистриран: 25 май 2005, 22:44
- Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз незнам дали много сте ти помогна,застото казам 1.6 зетек,но с 1.8 са абсолютно аналоги4ни...това за вентилатора го имах и аз,но го оправиха,а за глъхнене незнам...на мен ми прекъсваше двигателя като я взехме,но сменихме свещи кабели и 4истене на дюзи и никакви проблеми повече...иначе ръжда няма,но трябва при първи признаци да се пръска с препарат...окачването не е наи доброто за софия и за българия,но при нормално каране и с по височки гуми няма грижи...попринцип съм много доволен,все още я карам на бензин,икономи4на е...ако мога да ти помогна с още нещо свиркаи!!!
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...
- adis_78
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
- Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Негативно нещо, което съм чел за затек 1.8 е, че не било добра идея да му се слага газ - много бързо прегаряли изпускателните клапани. Интересно е, че на Зетек 1.6 не пише че има такъв проблем - странна работа 
http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?190
http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?181

http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?190
http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?181
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Ето какво мислят в един англ. форум :
--------------------------------------------------------------------------------
My dutch 2.0l early 1994 mondeo has 315000 km on LPG without problems. Never run it flatout on LPG though. The engine is designed for gasoline. Ford NL told me engines build after May 1998 have more potential valve problems on LPG.
Jos
By the way this is my first post here!
--------------------------------------------------------------------------------
until May 1988 they used hydraulic lifters. See Haynes for more info.
--------------------------------------------------------------------------------
My dutch 2.0l early 1994 mondeo has 315000 km on LPG without problems. Never run it flatout on LPG though. The engine is designed for gasoline. Ford NL told me engines build after May 1998 have more potential valve problems on LPG.
Jos
By the way this is my first post here!
--------------------------------------------------------------------------------
until May 1988 they used hydraulic lifters. See Haynes for more info.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта