Страница 1 от 1
Мистерия
Публикувано: 13 яну 2008, 13:24
от Speed
Проблема е следният , мондеото ми го купих със АГУ има си книжка всичко законно. Тука от извесно време забелязах следният проблем .
Принципно го карам на газ ,рядко на бензин . Нямал съм никви проблеми то и сега имам но имам едно питане .
Вече за втори път ми се случва да паля колата сутрин студена ...
докато изчистя стъклата тя работи поне 5 мин па и повече на място .
Газовата е Ловато и колата винаги си пали на бензин като я изфорцирам на 2 хил обр си превключва на газ ... Та както казах вече за втори път ми се случва докато изчистястъклата и колата както си работи изгасне умовах я ... бензин знам ,че има малко колкото да пали, не е карана на бензин ,газ вчера съм сипал за 20 но не пали ..
отидох взех 5 литра бензин сипах и чудо запали ...
мисълта ми е данеби като е студена колата ,аз я паля и я изфорцирам и ми светва зелена лампа ,че е на газ чува се и цъкането на релето
изилам чистя сняг стъкла и т.н тя си работи .Възможно ли да има няква електроника която да предпазва изпарителя (мембраната )
и дори и да я изфорцирам и да ми свети зелената лампа тя да продължава да си работи на бензин докато не загрее....
Защото друго обяснение нямам от къде може да изчезва бензина при условие ,че сега нее карана на бензин
Баси и проблема имам

Публикувано: 13 яну 2008, 14:01
от traqn_savov
свети или мига...
светенето е че си на газ, мигането е че си вкючил към газ, но още е на бензин до температурната стойност на превкючване..
Публикувано: 13 яну 2008, 16:00
от HACKO
Баси мамата, къде е далаверата, карате на газ а пък ви свършва Бензина.

Публикувано: 13 яну 2008, 16:46
от megaCom
traqn_savov написа:свети или мига...
светенето е че си на газ, мигането е че си вкючил към газ, но още е на бензин до температурната стойност на превкючване..
савов,когато диодите мигат и оставиш колата да работи,след няколко секунди изгасва....или я изфурсираш за да захапи гаста,или я минаваш ръчно на бензин-друго положение няма
Публикувано: 13 яну 2008, 17:34
от to6kooo
Най-вероятно като я форсираш тя си минава на газ и ти замръзва изпарителя и тя си гасне.Защо я форсираш-аз си я паля на бенз,докато си изчистя стъклата тя си работи,качвам се давам газ и тя си обръща на газ и аз тръгвам,само че си и слагам всеки месец бензин по 20кинта

Публикувано: 13 яну 2008, 20:11
от Speed
to6kooo написа:Най-вероятно като я форсираш тя си минава на газ и ти замръзва изпарителя и тя си гасне.Защо я форсираш-аз си я паля на бенз,докато си изчистя стъклата тя си работи,качвам се давам газ и тя си обръща на газ и аз тръгвам,само че си и слагам всеки месец бензин по 20кинта

Тя си минава на газ ... и си бачка без проблем поне 5 мин както си чистя стъклата след околоко 5 мин работа гасне и не иска да запали нито на бензин нито на газ ...
Иначе лампата свети ... не мига като мига знам ,че работи на бензин и е в готовност при подаване на газ да превключи на Газ
Това за мен е няква мистерия .... Куризно е ,че и стрелката на резервоара сочи ,че е над 1/2

но това може да сее преебало вприке че като се сипе бензин мърда
Публикувано: 13 яну 2008, 20:44
от Nescafe
Според мен ти замръзва изпарителя, въпреки, че не съм много компетентен

Re: Мистерия
Публикувано: 14 яну 2008, 09:11
от schrack
Speed написа:Проблема е следният , мондеото ми го купих със АГУ има си книжка всичко законно. Тука от извесно време забелязах следният проблем .
Принципно го карам на газ ,рядко на бензин . Нямал съм никви проблеми то и сега имам но имам едно питане .
Вече за втори път ми се случва да паля колата сутрин студена ...
докато изчистя стъклата тя работи поне 5 мин па и повече на място .
Газовата е Ловато и колата винаги си пали на бензин като я изфорцирам на 2 хил обр си превключва на газ ... Та както казах вече за втори път ми се случва докато изчистястъклата и колата както си работи изгасне умовах я ... бензин знам ,че има малко колкото да пали, не е карана на бензин ,газ вчера съм сипал за 20 но не пали ..
отидох взех 5 литра бензин сипах и чудо запали ...
мисълта ми е данеби като е студена колата ,аз я паля и я изфорцирам и ми светва зелена лампа ,че е на газ чува се и цъкането на релето
изилам чистя сняг стъкла и т.н тя си работи .Възможно ли да има няква електроника която да предпазва изпарителя (мембраната )
и дори и да я изфорцирам и да ми свети зелената лампа тя да продължава да си работи на бензин докато не загрее....
Защото друго обяснение нямам от къде може да изчезва бензина при условие ,че сега нее карана на бензин
Баси и проблема имам

От всичките работи казани до тук не разбрах колата на какво е работела кагато изгасна, разбрах че гасне и не пали ток има да тъ убй бензин има да те удави

Публикувано: 14 яну 2008, 10:32
от vladislav
Аз те разбрах, че имаш половин резервоар бензин, що докато чистиш колата от сняг или лед не я оставиш да работи на бензин и като тръгнеш да обърнеш на газ, това с паленето и обръщането веднага на газ не знам к'ва ти е далаверата - разхода на газ сигурно ти е 20-30 на сто, изпарителя като е студен не прави газта в газообразното състояние на което ти е настроена колата на топъл двигател/ изпарител (става ти много богата сместа) то и затова после не може да запалиш и на бензин.
Публикувано: 14 яну 2008, 10:53
от venom4o
vladdko написа:Аз те разбрах, че имаш половин резервоар бензин, що докато чистиш колата от сняг или лед не я оставиш да работи на бензин и като тръгнеш да обърнеш на газ, това с паленето и обръщането веднага на газ не знам к'ва ти е далаверата - разхода на газ сигурно ти е 20-30 на сто, изпарителя като е студен не прави газта в газообразното състояние на което ти е настроена колата на топъл двигател/ изпарител (става ти много богата сместа) то и затова после не може да запалиш и на бензин.
със две думи зацапваш свещите и затова после е мъка!
Re: Мистерия
Публикувано: 14 яну 2008, 12:04
от Speed
schrack написа:Speed написа:Проблема е следният , мондеото ми го купих със АГУ има си книжка всичко законно. Тука от извесно време забелязах следният проблем .
Принципно го карам на газ ,рядко на бензин . Нямал съм никви проблеми то и сега имам но имам едно питане .
Вече за втори път ми се случва да паля колата сутрин студена ...
докато изчистя стъклата тя работи поне 5 мин па и повече на място .
Газовата е Ловато и колата винаги си пали на бензин като я изфорцирам на 2 хил обр си превключва на газ ... Та както казах вече за втори път ми се случва докато изчистястъклата и колата както си работи изгасне умовах я ... бензин знам ,че има малко колкото да пали, не е карана на бензин ,газ вчера съм сипал за 20 но не пали ..
отидох взех 5 литра бензин сипах и чудо запали ...
мисълта ми е данеби като е студена колата ,аз я паля и я изфорцирам и ми светва зелена лампа ,че е на газ чува се и цъкането на релето
изилам чистя сняг стъкла и т.н тя си работи .Възможно ли да има няква електроника която да предпазва изпарителя (мембраната )
и дори и да я изфорцирам и да ми свети зелената лампа тя да продължава да си работи на бензин докато не загрее....
Защото друго обяснение нямам от къде може да изчезва бензина при условие ,че сега нее карана на бензин
Баси и проблема имам

От всичките работи казани до тук не разбрах колата на какво е работела кагато изгасна, разбрах че гасне и не пали ток има да тъ убй бензин има да те удави

Като гасне работи на газ ....
За колегата който каза за 20 ,30 на сто разход ,чесно казано незнам гори ми 11 на сто градско София и 8 -10 наизвънгратско според карането доста често я изпружвам по магистралата на 180 -210 тогава съм я засичал гори по 15 +
Тъй като цяло АГу-то не ми е позната територия ... изпарителя
от кво се подгрява от мотора ли ? Та като е студен замръзва и колата гасне ..... пък после не ще да запали и на бензин щото от това гаснете както каза колегата по горе съм зазапал свещите ...
Иначе нямам си и на идея колко гориво имам във резервоара
като сипа пали това значи ,че нищо не е ммало вътре само ,че на таблото сочи 1/2 имам основание да вярвам на таблото щото често досипвам и е възможно да има вътре 20 -30 л тунджа
ако имаше начин да източа резервоара щях да знам ...
Според мен докато отида с тубата да взема гориво това са 10 15 мин
акодругият път изчакам това време ... без да ходя за гориво и пробвам дали ще запали ...

кво казах и аз незнам

Публикувано: 14 яну 2008, 15:30
от Трол
като я оставиш студена да работи на газ ти замръзва изпарителя (вдигни капака и го виж/пипни). после не пали понеже е одавена с газ. Защо чак толкова бързаш да я минаваш на газ? остави я да си бачка на бензин малко.
Публикувано: 14 яну 2008, 15:44
от gosta
прав е колегата .остави сия да си позагрее и тогава я минавай на газ за тва ти гасне . замръзва ти изпарителя в двигателя влиза течна фаза газ зацапва свещите и за тва ти гасне. подгрей си я на бенз и след това на газ . нали за тва са направени да се пали на бензин за да може да загрее в студеното време и изпарителя да си работи по предназначение а не да замръзва
Публикувано: 14 яну 2008, 21:16
от Speed
Ясно ,значи вече зимата като е студено си я паля и да работи на бензин докато позагрее малко после като тръгна ще я превключвам на газ
