Чукане от двг на фиеста 1,8Д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
W123
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 дек 2007, 00:39
Модел на автомобила: MB W123 240D
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Чукане от двг на фиеста 1,8Д

Мнение от W123 » 30 дек 2007, 01:18

Здравейте колеги...
Сега се регистрирах във вашия форум.
Да си кажа че от Форд нищо не рабирам и май че съм се возил един път :)
Изчетох една камара мнения по всякакви теми,пробвах с търсачката но така и не се ориентирах къде е писано по проблема ми.
Като първо се пробвах по VIN-а на колата да й хвана мотора но определено за нея не работи декодера коректно,или поне тези VIN-декодери които ползвате.Гледам че на много хора във форума не им изкарват пълна информация.
Значи проблема е следния.
На тъста Фиеста-та 1,8 нафтова печка,издава много гаден тракащ звук като желязо в желязо.Естествено звука е на празен ход.Като се подаде газ изчезва.На мен лично ми прилича на повдигач.Ама като не й знам модела на мотора мога ли да го хвана да речем в Аутодата-та дали е с хидравлични или с нормални повдигачи...
Аз лично не съм я чувал сутрин като запали дали издава този звук когато е с гъсто масло така че немога да дам повече информация.
Може ли да помоля някой да провери по VIN-а дали мотора е с хидравлични повдигачи за да започнем да търсим къде е проблема.Като първо ще сменим маслото и ако няма ефект тогава ще отворя кпака на клапаните да видим за какво става дума.
Някакви "майстори" го наплашили че този мотор ядяли разпределителни валове което не ми се струва много вероятно.Има ли нещо такова или правилно съм се ориентирал на пръв поглед към повдигачите.
Айде стига с въпросите че ставам много нахален-от вратата за караката...
ВИН-а на колата е WFOBXXGAFBLG85097

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 30 дек 2007, 08:27

мен лично ми прилича на пикаеща дюза.....
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
W123
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 дек 2007, 00:39
Модел на автомобила: MB W123 240D
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от W123 » 30 дек 2007, 09:11

И това е вариянт,но тогава ще има неравномерна работа на мотора.Или по-точно на малки обороти малко ще претриса поне.А той си спи като млада булка.
От ауспуха няма грам припушване,не мирише на неизгоряла нафта,пали си отлично...
Няма симптоми за дори и лек проблем по горивната уредба.
Не го изключвам и това да е дюза,но е малко вероятно.

Колеги аз малко ще забегна за няколко дена и няма да мога да отговоря на някой въпрос ако се наложи да доуточним нещо.Ще съм си пак тук на 02.01.08.
Весели празници от мен за сега... *00110*

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 30 дек 2007, 22:18

Моя змей и тои така прави. Шума доста силен когато е студен мотора след това намалява и става по глух. Много пъти съм се опитвал да го хвана ама нъцки... Каза ми един познат по дизелджия от мен, че ми пикаела дюза ама дали е от това все още не съм установил. Моля те колега драсни тука или на лс ако сте намерили някакво решение на проблема. Иначе моята вече 20 хил. км я карам така и няма проблем.
Be happy

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 01 яну 2008, 14:05

колега пробвай да натиснеш леко съединителя .. При мен чука лагера на съединителя и се чува като клапани.. Като го докосна педала на съединителя млъква.. Бях тръгнал да и отварям капака на клапаните ,но се оказа ,чее от лагерчето..

Потребителски аватар
W123
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 дек 2007, 00:39
Модел на автомобила: MB W123 240D
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от W123 » 02 яну 2008, 20:48

Ще пробвам номера със съединителя.А това да е дюза...Хм...абе ако трябва ще ги сваляме да се почистят и да се сменят разпръсквачи ако трябва,ама баш сега в тоя сняг хич не ми се занимава.

Потребителски аватар
W123
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 дек 2007, 00:39
Модел на автомобила: MB W123 240D
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от W123 » 24 яну 2008, 23:01

Малко късно но все пак да споделя.
Тракането на мотора го хванах от къде е.
Не е дюза,а още повече пък мнението на "майсторите" че е заминал рзпределителния вал.
Просто трябваше да я запаля студена и да следя за шумовете на мотора.На студен мотор няма проблеми,когато загрее се започва злощастното метално чукане.По пътя на логиката нарочих някой повдигач.
Ново масло 10w40 и филтър и колата заспа.Мотора си мърка като котка.Студен,топъл,загрял,леден няма значение...всичко си е ОК!!!
В последствие разбрах какво масло му е сипано и се хванах за главата.
Ама айде да не подхвщам баналната масларска тема...

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 25 яну 2008, 10:44

W123 написа:Малко късно но все пак да споделя.

Просто трябваше да я запаля студена и да следя за шумовете на мотора.На студен мотор няма проблеми,когато загрее се започва злощастното метално чукане.По пътя на логиката нарочих някой повдигач.
Ново масло 10w40 и филтър и колата заспа.Мотора си мърка като котка.Студен,топъл,загрял,леден няма значение...всичко си е ОК!!!
В последствие разбрах какво масло му е сипано и се хванах за главата.
Ама айде да не подхвщам баналната масларска тема...
трансформаторно? м1од (SAE30)? хидравлично? с нафта? :)
металното чукане може да е от заминал биелен лагер вследствие на маслото. с лошото масло явно се е усещало повече.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 26 яну 2008, 11:36

Айде да не отварям нова тема за мойто чукане в мотора което не успях да го хвана за разлика от колегата :?
Много прилича на това което w123 е описал. Само че при мен чука "на метал" когато е студен, една две минути след като е запали мотора се започва. Като дигне на половина стрелката на водата се маха .
Пробвах както колегата venom4o по - горе писа с леко пипане на съединителя не става. Единствено когато подавам леко газ /държа в нисички обороти/ или натисна съединителя напълно изчезва.
Маслото е 15х40 минерално. Решил съм обаче твърдо да мина на по тънко 10х40. Колата е с мотор 1.6 дизел
Познат ми каза че е възможно да е дюза. Дайте някоя друга идея ако ви идва на акъла?
Be happy

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Чукане от двг на фиеста 1,8Д

Мнение от HACKO » 26 яну 2008, 12:46

W123 написа:.....
На тъста Фиеста-та 1,8 нафтова печка,издава много гаден тракащ звук като желязо в желязо.Естествено звука е на празен ход.Като се подаде газ изчезва.На мен лично ми прилича на повдигач.Ама като не й знам модела на мотора мога ли да го хвана да речем в Аутодата-та дали е с хидравлични или с нормални повдигачи...
.......
1.8 Дизела на Форд е един за всички модели и е с механични повдигачи.
След като след смяна на масло всичко е наред, може би му няма нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 02 фев 2008, 21:15

Центровката не е наред , предварението е по голямо.

Потребителски аватар
W123
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 дек 2007, 00:39
Модел на автомобила: MB W123 240D
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от W123 » 02 фев 2008, 23:20

Няма логика колега след смяна на масло да спре чукането а проблема да е в центровката.

Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Re: Чукане от двг на фиеста 1,8Д

Мнение от kserx76 » 03 ное 2013, 13:02

Колеги слагаите от маслото на Лъки Моли 10w40 с молибден :) като мехлем е за старите двигатели,а и шима от повдигачите намаля при мен значително,двигателя е zetec 2.0 136ks

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта