Страница 1 от 1

не качва масло на празен ход

Публикувано: 27 дек 2007, 21:05
от peshovvvvvv
здравейте,колата ми е форд ескорт1.6карбуратор.92год.CVHмотор.Преди 2 седмици смених главата с втора употреба(шлайфана надута)смених разпределителен вал,хидравлични повдигачи,клапани(всичките са нови),гумички.смених и маслото с 15w40 на форд.майстора от сервиза ми каза че невдига масло на празен ход горе в главата,затова чукали повдигачите и колата неможе даработи правилно.прибрах си колата на дърпане защото ми садраха кожата за части и работа.сега се опитвам да реша проблема по някакъв начин.помогнете ми

Публикувано: 27 дек 2007, 21:16
от isoiso
Майстора си е измил ръцете и готово.
След такъв ремонт се взема само РАБОТЕЩА кола!!
Може да вдига масло и пак да тракат.
Отвори капачката на маслото и виж дали олива там.
Може помпата да не работи, ако е така - нова.
Другия вариант е да има запушена маслена магистрала.
За друго колегите да кажат.. :arrow:

Публикувано: 27 дек 2007, 22:18
от peshovvvvvv
как мога да разбера че имам за пушена магистрала маслена след като качва масло при високите обороти.когато загрее колата и на празен хот даже ми свети лаямпа масло.

Публикувано: 27 дек 2007, 23:24
от traqn_savov
Силно износени биелни и основни лагери на коляновият вал, или дефекна гарнитура(малко вероятно) на главата...

Единственното оправяне е ремонт.

Публикувано: 27 дек 2007, 23:59
от peshovvvvvv
амитогава щом са износени биелни и основни лагери то трябва да има много голям шум и тропане.а аз чувам само шум в главата от повдигачите.мисля че без да се отвори картера неможе да се говори за биели и основни лагери.

Публикувано: 28 дек 2007, 00:25
от venom4o
закарай си му колата да си я оправи и да не си я взел тропаща защото може да не ти е сменил и повдигачите.. Закарай си колата защото аз старадах от същия тип майстор и съм 1000 лева назад заради него!

Публикувано: 28 дек 2007, 00:58
от peshovvvvvv
благодаря ви много пичове,но повече при този майстор няма да отида.

Публикувано: 28 дек 2007, 09:49
от venom4o
Ако нямаш налягане ще ти свети маслото и ще ти тропат биелите и клапаните.. Ако ти тропатсамо клапаните значи не ти е сменил повдигачите... За да се обедиш отвори капака на клапаните защото ако наистина има запушване хич няма да им е добре да тропат без масло тия повдигачи...

Публикувано: 28 дек 2007, 22:03
от Georgiev
На маслената помпа има един клапан като регулатор на налягането.Представлява сачма с пружинка.Ама в твоя случай не вярвам да е от там щото сигурно не са го пипали.Случва се да се задръсти и почва да не качва масло на ниски обороти.

Публикувано: 29 дек 2007, 11:03
от nhk
Говори с майстора и ако те е прецакал - го натопи първо пред комисията за защита на потребителите и пред НАП (ако не си е плащал патент). Малко е гадно, но все пак ти е взел пари за труд и не си е свършил работата. Като не разбира да не се хваща!

Публикувано: 02 яну 2008, 11:28
от cotecna
Менте повдигачи (би трябвало да можете да ги върнете), износен разпределителен вал, прекомерно износени легла на повдигачите на клапаните, голям луфт на разпределителния вал във главата, слаба(и) пружини на клапан(и)........

Публикувано: 02 яну 2008, 22:56
от naskoto
на мен ми се случи същия проблем,сменях гарнитурата на картера и реших да промия и цедката(тва е една тръба,в началото на която е цедката и горния и край отива кам маслената помпа).там има една малка гарнитурка,която е много важна за качването на масло.ако я няма или е прегоряла се губи налягане при празен ход,на високи обороти си е нормално :wink: :arrow: