не качва масло на празен ход

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
peshovvvvvv
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 27 дек 2007, 19:05
Модел на автомобила: Ford Eskort
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

не качва масло на празен ход

Мнение от peshovvvvvv » 27 дек 2007, 21:05

здравейте,колата ми е форд ескорт1.6карбуратор.92год.CVHмотор.Преди 2 седмици смених главата с втора употреба(шлайфана надута)смених разпределителен вал,хидравлични повдигачи,клапани(всичките са нови),гумички.смених и маслото с 15w40 на форд.майстора от сервиза ми каза че невдига масло на празен ход горе в главата,затова чукали повдигачите и колата неможе даработи правилно.прибрах си колата на дърпане защото ми садраха кожата за части и работа.сега се опитвам да реша проблема по някакъв начин.помогнете ми

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 27 дек 2007, 21:16

Майстора си е измил ръцете и готово.
След такъв ремонт се взема само РАБОТЕЩА кола!!
Може да вдига масло и пак да тракат.
Отвори капачката на маслото и виж дали олива там.
Може помпата да не работи, ако е така - нова.
Другия вариант е да има запушена маслена магистрала.
За друго колегите да кажат.. :arrow:

peshovvvvvv
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 27 дек 2007, 19:05
Модел на автомобила: Ford Eskort
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от peshovvvvvv » 27 дек 2007, 22:18

как мога да разбера че имам за пушена магистрала маслена след като качва масло при високите обороти.когато загрее колата и на празен хот даже ми свети лаямпа масло.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 27 дек 2007, 23:24

Силно износени биелни и основни лагери на коляновият вал, или дефекна гарнитура(малко вероятно) на главата...

Единственното оправяне е ремонт.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

peshovvvvvv
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 27 дек 2007, 19:05
Модел на автомобила: Ford Eskort
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от peshovvvvvv » 27 дек 2007, 23:59

амитогава щом са износени биелни и основни лагери то трябва да има много голям шум и тропане.а аз чувам само шум в главата от повдигачите.мисля че без да се отвори картера неможе да се говори за биели и основни лагери.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 дек 2007, 00:25

закарай си му колата да си я оправи и да не си я взел тропаща защото може да не ти е сменил и повдигачите.. Закарай си колата защото аз старадах от същия тип майстор и съм 1000 лева назад заради него!

peshovvvvvv
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 27 дек 2007, 19:05
Модел на автомобила: Ford Eskort
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от peshovvvvvv » 28 дек 2007, 00:58

благодаря ви много пичове,но повече при този майстор няма да отида.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 дек 2007, 09:49

Ако нямаш налягане ще ти свети маслото и ще ти тропат биелите и клапаните.. Ако ти тропатсамо клапаните значи не ти е сменил повдигачите... За да се обедиш отвори капака на клапаните защото ако наистина има запушване хич няма да им е добре да тропат без масло тия повдигачи...

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 28 дек 2007, 22:03

На маслената помпа има един клапан като регулатор на налягането.Представлява сачма с пружинка.Ама в твоя случай не вярвам да е от там щото сигурно не са го пипали.Случва се да се задръсти и почва да не качва масло на ниски обороти.

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 29 дек 2007, 11:03

Говори с майстора и ако те е прецакал - го натопи първо пред комисията за защита на потребителите и пред НАП (ако не си е плащал патент). Малко е гадно, но все пак ти е взел пари за труд и не си е свършил работата. Като не разбира да не се хваща!

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 02 яну 2008, 11:28

Менте повдигачи (би трябвало да можете да ги върнете), износен разпределителен вал, прекомерно износени легла на повдигачите на клапаните, голям луфт на разпределителния вал във главата, слаба(и) пружини на клапан(и)........

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Мнение от naskoto » 02 яну 2008, 22:56

на мен ми се случи същия проблем,сменях гарнитурата на картера и реших да промия и цедката(тва е една тръба,в началото на която е цедката и горния и край отива кам маслената помпа).там има една малка гарнитурка,която е много важна за качването на масло.ако я няма или е прегоряла се губи налягане при празен ход,на високи обороти си е нормално :wink: :arrow:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта