Страница 1 от 1
Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Публикувано: 27 дек 2007, 10:50
от vladeto
Незнаех къде да я пусна тая тем, за това я пускам в ДВГ и Трансмисия...Фиестата прекъсва и губи,по-скоро няма въобще, мощност. След 5-6 пъти на "майстори" за центровка, което нямаше ефект, последния ми каза,че проблема е в токовете. Смених бобина, централния кабел, дистрибуторна капачка, кабели за свещи и самите свещи,но...пак безрезултатно. Колата продължава да си прекъзва, да харчи много и да няма мощност

Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Публикувано: 31 дек 2007, 20:09
от Mareto5
vladeto написа:Незнаех къде да я пусна тая тем, за това я пускам в ДВГ и Трансмисия...Фиестата прекъсва и губи,по-скоро няма въобще, мощност. След 5-6 пъти на "майстори" за центровка, което нямаше ефект, последния ми каза,че проблема е в токовете. Смених бобина, централния кабел, дистрибуторна капачка, кабели за свещи и самите свещи,но...пак безрезултатно. Колата продължава да си прекъзва, да харчи много и да няма мощност

ами да ти кажа няма смисъл да я правиш. Проблема може да е в делкото може да е в карбуратора, Караи я да ти мерят и компресията. Но проблема по вероятно е в токовете Но пук щом са ти правили центровка и не става. Абе тия коли са така купи си нова

Аз имах един фор ескорт 88 1.3 и пак тоя проблем прекусва не върви, 4ук4ето ми залепва и по4ва да прекъсва. Наи вероятно проблема е в делкото!!
Публикувано: 01 яну 2008, 20:02
от vladeto
в делкото...ве уж го гледаха...казаха, че като ги сменя тия работи по токовете ще се оправи,ама....мерси за съвета и Честита нова година

Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Публикувано: 02 яну 2008, 09:58
от diesel1.6
Mareto5 написа:vladeto написа:Абе тия коли са така купи си нова

Аз имах един фор ескорт 88 1.3 и пак тоя проблем прекусва не върви, 4ук4ето ми залепва и по4ва да прекъсва. Наи вероятно проблема е в делкото!!
Хехе, посмали малко! Често ли залепваше чукчето?
Моето не залепва, 1,3 от 81 г, и 1,3 от 83, и още няколко 1,3 - все обаче са с датчик на хол и не е типично да им залепва чукчето.
На фиестата трябва да се провери какво и има, не да ти дават акъли. Ако е с верига, да се погледне веригата да не е хлабава, после вакуумрегулатора, после делкото да се огледа да не се е счупил центробежния регулатор или друго, .... това се прави на сън от всеки монтьор, ако е такъв наистина.
Може да е карбуратора ти, и той трябва да се провери.
Публикувано: 02 яну 2008, 11:30
от vladeto

Мерси за изчерпателните отговори

Забелязах я,че на високи обороти или когато е на смукач прекъсва съвсем слабо или съвсем не прекъсва... Но пък тия дни ще я заведа да и видят веригата и другите неща...Мерси още веднъж

Публикувано: 02 яну 2008, 14:40
от diesel1.6
vladeto написа:
Мерси за изчерпателните отговори

Забелязах я,че на високи обороти или когато е на смукач прекъсва съвсем слабо или съвсем не прекъсва... Но пък тия дни ще я заведа да и видят веригата и другите неща...Мерси още веднъж

Ако работи на високи обороти, и прецениш, че и върви на добре там, значи е карбураторът или нещо друго с горивото...помпа
Публикувано: 03 яну 2008, 12:13
от madboy
Мисля, че може да е някоя мембрана на карбуратора. Най-вероятно на ускорителната помпа. Не е лошо да ги провериш или смениш направо. Друг вариянт е ако е бъзикано болтчето за празен ход(по принцип е пломбирано).
Това се отнася, ако си с карбуратор Ford VV.
Публикувано: 04 яну 2008, 09:48
от vladeto
хммм..а това болтче къде е,

за да го погледна...предполагам, че от всичките разбирачи все някой го е бъзикал...Поне с това мога да започна

Публикувано: 04 яну 2008, 11:28
от madboy
vladeto написа:хммм..а това болтче къде е,

за да го погледна...предполагам, че от всичките разбирачи все някой го е бъзикал...Поне с това мога да започна


Болтчето е "В". Най-добре е да се регулира на стенд. С него се регулира притока на въздух, ако не се лъжа. При мен се беше разцентровало с времето.
Един студен есенен ден реших сам да бъзикам по слух. При мен болтчето беше покрито с нещо като пластелин, да се плашиш ако не го видиш директно. Та тогава го развъртях наляво, надясно докато ми хареса звука на празен ход. Да ама тц, като изфорсирах двигателя на място, той заглъхваше и направо пред гаснене. Това се получи при затягане някъде към крайно дясно положение, явно му спрях въздуха.
Затова

като бъзикаш "В" трябва да регулираш и "А"(за оборотите) и така с пробване как е на място и после вече в движение. Само, че така на "ухо" не може да си сигурен за разход и количество вредни емисии, затова ти препоръчвам на стенд да ти го направят.
Аз понеже рядко карам и за малко на бензин, та резултата какъвто и да е при мен ме устройва, важното е, че сега върви добре на бензин.
Значи сега се сетих при мен симтомите бяха, че на празен ход леко по леко гаснеше двигателя, не директно, а постепенно. При високи обороти пък беше много спъната, обаче за сметка на това бучеше много готино...

Публикувано: 04 яну 2008, 11:48
от vladeto
аааа...знам го аз тоя болт

При мен даже махнаха пружинката и металното тяло отвън(остана самият болт) защото се била прецакала резбата...
Публикувано: 04 яну 2008, 12:32
от madboy
"В" е този вътрешния болт. Не съм го отвъртал да видя дали има пружинка. Да не говориш там за палеца за подаване на газ, при болта за оборотите "А"? Там се мотка пружинка.
Публикувано: 04 яну 2008, 14:45
от vladeto
май моя карбуратор не е същия като на картинката

Моя е WEBER..не знам този какъв е

както и да е..имам един подобен на тоя, за който ми казаха, че бил за регулиране на притока на въздуха и понеже се прецакала резбата оставили само болта...
Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Публикувано: 06 май 2008, 18:16
от vladeto