Страница 1 от 1
Дилема за съединител на Фокус
Публикувано: 17 дек 2007, 03:53
от libra
Здравейте!
Онзи ден за голямо мое съжаление усетих, че съединителя ми приплъзна…
Работата направо върви към смяна, за да не се надере и маховика.
Компромис с некачествени части не мисля да правя, та въпросът е кой от двата съединителя да избера.
В МП цените са следните: Съединител комплект - 457 лв.; лагер помпа – 258 лв., тръбичка от помпата до лагер помпата – 144 лв. = 859 лв.
ЗАКС от Д&Н: Съединител комплект - 350 лв.; лагер помпа – 210 лв., тръбичка (не предлагат, остава варианта от МП) – 144 лв. = 694 лв.
Работа по смяната в МП – 130 лв.
Вижда се, че оригиналните съединители явно не са издръжливи, а за ЗАКС се чуват уж добри отзиви.
Каво бихте ме посъветвали, и дали в МП ще се съгласят да подменят съединителя ако взема ЗАКС от Д&Н и им представя фактура?
Публикувано: 17 дек 2007, 08:20
от cocoff
Мисля, че е до късмет. В МП е също пълно с ментета...както и навсякъде...
Публикувано: 17 дек 2007, 11:11
от pasajero
А задължително ли се сменя тръбичката от помпата?
И на мен скоро ще ми се наложи да сменям съединител но по друга причина, трака ми нещо като е на обороти колата и най вероятно е от демпферните пружини на съединителя, но ще изчакам да се поизноси и тогава ще го сменям.
Доколкото знам има пълен комплект с включена лагер-помпа и излиза доста по-евтино.
Публикувано: 17 дек 2007, 15:01
от libra
pasajero написа:А задължително ли се сменя тръбичката от помпата?
Когато питах в МП за цената на съединителя, жената каза, че принципно трябва да се подмени и тръбичката. А в един английски форум също така казват => Its not a cheap job, your looking in the region of £350-£400 for a clutch kit including release bearing/slave cylinder fitted. One other part I would recommend you get replaced at the same time is the hydraulic pipe from clutch master cylinder to clutch slave cylinder as they are a bit of a weak link in the system and don't age very well and start to leak.
Доколкото знам има пълен комплект с включена лагер-помпа и излиза доста по-евтино.
В МП ли е това? Да не е от рециклираните?
И на мен скоро ще ми се наложи да сменям съединител но по друга причина, трака ми нещо като е на обороти колата и най вероятно е от демпферните пружини на съединителя, но ще изчакам да се поизноси и тогава ще го сменям.
Не е зле да провериш цялото състояние на съединителя, че ако се покажат нитовете на феродото може да се надере маховика, който не ми се мисли каква цена ще е...
Звънях сега и в магазинчето "Моторкрафт":
Съединител с притискател - 350 лв.; Лагер помпа - 250 лв.; Тръбичка 70 лв. - оригинални каза пича.
Като гледам май ще се пазарува от няколко магазина

Публикувано: 17 дек 2007, 15:33
от debug
Според мен тръбичката първо я огледай, пък после я купувай и сменяй. Ако е ръждива, спукана, тече и прочие - да, сменяй. Но в противен случай защо ще бързаш да даваш 70-140 лева?
Публикувано: 17 дек 2007, 15:44
от libra
debug написа:Според мен тръбичката първо я огледай, пък после я купувай и сменяй. Ако е ръждива, спукана, тече и прочие - да, сменяй. Но в противен случай защо ще бързаш да даваш 70-140 лева?
Прав си... Лошото е, че мисля да го сменям в МП и няма да ме допуснат да вляза в халето. А пък за да дадат гаранция, най-вероятно ще искат да я сменят.

Публикувано: 04 яну 2008, 23:37
от libra
Продължението!
Вчера купих комплект съединител с помпата от ДН и днес в МП Младост го монтираха. Засега съм изминал само 8 км, но се усеща прилива на мощност при по-ниското зацепване на съединителя. Надявам се всичко да е наред с монтажа. Утре на светло ще гледам по-подробно.
П.С. Забравих да спомена за тръбичката. Сменяла се ако купуваш помпа от МП, понеже била някакъв нов модел. Лека набутвация

Публикувано: 05 яну 2008, 09:51
от bluelemon
Мамка му това си е бая цифра. Дано да не ми се случва скоро!

Публикувано: 06 яну 2008, 23:36
от to6kooo
Миналото лято сменяхме при нас в сервиза съединителя на Фокус 1.6 16V на мой приятел който го кара такси.Колегата който се занимава с частите намери комплект-притискателен и феродов диск плюс лагер помпата на LUK! не знам за София ама цената му бе 301лв. Иначе в Форд и другаде се чуваха суми от порядъка на 700-800лв.Моят приятел е доволен вече 40000км няма проблеми,а колата се кара яко-както казах такси

е