Страница 1 от 1
Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD
Публикувано: 10 дек 2007, 19:03
от Бисер Асенов
Колеги,когато запалвам сутрин автомобила работи около 4,5 секунди нормално,а след това загасва!!! Проблемът е,че не го прави винаги. След като загасва правя опит да го запаля,но не мога. Трябва да ме дърпат за да запаля!!! Тази сутрин пак ми направи този номер оставих го за около 30 минути докато доидат да ме изтеглят,след това направих опит да го запаля и той запали без проблеми!!! Ако някои знае нещо моля да пише!!!
Публикувано: 10 дек 2007, 20:48
от svir4o
на нафтовия филтър имаш една помпичка....пробвай да напомпиш няколко пъти сутринта преди първото палене...трябва да помпиш много бавно докато бутона стане много твърд...ако нямаш проблеми до следващото палене значи мембраната в тази помпичка е скъсана и системата засмуква въздух...преди да изгасне качват ли се оборотите.... да знаеш от там е...пробвай като ти загасне да напомпиш по същият начин ако стане........сменяй мембраната ...ремонтният комплект струва около 25лв...вътре има и две клапанчета може би едното не задържа нафтата...ако нещо не разбра пиши

Публикувано: 10 дек 2007, 21:44
от TurboDiesel
Доколкото разбирам, сутрин пали както трябва, а често гасне след 4-5 секунди, но не винаги? Пробвай обезвъздушаването, но щом винаги пали и не винаги гасне май не е засмукването на въздуха основната причина. За 1,8 турбодизел Форд препоръчва да се пали студен двигател с натиснати докрай съединител и газ, за да развърти по-лесно... Отпусни плавно съединителя, задръж за известно време плавно, но не много рязко газта... След това я отпусни и гледай дали оборотите не падат под 850. Под 850 оборота/мин. пробвай да вдигнеш оборотите от регулиращия винт при ГНП. Макар, че ако си с ГНП BOSH тя си има режим на ускорени обороти при старт на студен двигател (1200 оборота/мин.), провери и жилото на термоелемента.

Re: Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD
Публикувано: 10 дек 2007, 23:09
от vvasilev
Бисер Асенов написа:Колеги,когато запалвам сутрин автомобила работи около 4,5 секунди нормално,а след това загасва!!! Проблемът е,че не го прави винаги. След като загасва правя опит да го запаля,но не мога. Трябва да ме дърпат за да запаля!!! Тази сутрин пак ми направи този номер оставих го за около 30 минути докато доидат да ме изтеглят,след това направих опит да го запаля и той запали без проблеми!!! Ако някои знае нещо моля да пише!!!
Сменян ли е горивния филтър?
Публикувано: 10 дек 2007, 23:15
от diesel1.6
Форсирай го преди да е дошла четвъртата секунда. Ако не става, тогава не е в ред наистина. Ако се форсира гасне ли пак?
Проблеми със запалването!!!
Публикувано: 11 дек 2007, 18:27
от Бисер Асенов
Колеги,днес ходих на майстор прегледа всичко установи ,че от някакъв си компенсатор тече нафта докато автомобила е студен. Незнам дали знаете за какво става вапрос,но тази част се намира на ГНП-то малко над някакъв си клапан прелича на осмограм и в него влиза кабел и според него от там засмуква въздух,и в действителност докато се мъча да запаля колата(защото някой път дори и неиска да запали)от прозрачния маркуч на излищното гориво започват да излизат мехурчета с въздух. След като запаля автомобила те спират и след като колата загрее дори спира и течът(течът не е много голям става въпрос за някакви капки.) С майстора до тук!!! Той се води за един от най-големите специалисти от моя град(Видин). Не се наема да пипа нищо дори не може да ме ориентира каде да ида споменава ми че е чул нещо за Пловдив и София но не знае нищо подробно. Някой може ли да ме ориентира??? Предполагам че сигурно ще ми "отрежат главата". Възможно ли е да спра този теч с някакво качествено лепило или смола??? [/code]
Публикувано: 11 дек 2007, 23:16
от Dundee
клапан
Публикувано: 12 дек 2007, 13:41
от keranov