Смяна на двигател на Ескорт 1,6 карб. с 1,6 16V EFI инжек.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 03 дек 2007, 09:58
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Смяна на двигател на Ескорт 1,6 карб. с 1,6 16V EFI инжек.
Здравейте, искам да попитам по компетентните тук какво е необходимо за замяната. Разполагам с мотора оборудван.
Последна промяна от gvozdeikov на 03 дек 2007, 12:34, променено общо 2 пъти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
До каква степен е оборудван? Единия е карбуратор а другия иннджекцион. Самите мотори са еднакви. Ако нямаш 100% от обурудването, по-добре не се захващай. Ако другия мотор е в по-добро състояние от твоя и не е обурудван изцяло сложи го със карбуратора. Провери дали на разпределителния вал има циментирана гърбица за бензиновата помпа, ако няма сложи стария разпределителен вал или сложи електрическа помпа от Ауди, Фолксваген или Опел (тези които са извън резервоара).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 03 дек 2007, 09:58
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- u`F`o
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
- Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
- Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
- Status: Извън линия
Някакво развитие по върпроса, че е възможно и на мен да ми се наложи някаква такава подобна смяна? До къде стигна ?
Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта