Страница 1 от 1
какво се случи с моята кола
Публикувано: 29 ное 2007, 22:58
от bigdady
така значи след ремонт на главата и нова гарнитура сменена водна помпа както си карах по едно време се чу мн силно тракана на клапаните аз слезнах огледах и реших че е отдвуцевката и пак запалих и трагнах обаче по едно време колата не иска да вурви и спира.тръгвам да запаля стартера върти но не се чува въртене на двигателя. колата не е прегрявала какво може да е според вас
Публикувано: 30 ное 2007, 00:09
от borko 30
След ремонта наля ли масло на мотора,сериозно!
Публикувано: 30 ное 2007, 12:44
от The seven
bigdady написа:така значи след ремонт на главата и нова гарнитура сменена водна помпа както си карах по едно време се чу мн силно тракана на клапаните аз слезнах огледах и реших че е отдвуцевката и пак запалих и трагнах обаче по едно време колата не иска да вурви и спира.тръгвам да запаля стартера върти но не се чува въртене на двигателя. колата не е прегрявала какво може да е според вас
Сигурен ли си че тракането е било от клапани ? Какво ще рече стартера върти а двигателя не ? Мотора на скорост може ли да се превърти ? Всъщност ако не си сигурен какво правиш, по добре викни някой който знае. Имам предвид това със завъртането на мотора на скорост.
borko 30 написа:След ремонта наля ли масло на мотора,сериозно!
Колега, би ли пояснил какво общо има маслото с ремонта на главата на клапаните ?
Публикувано: 30 ное 2007, 13:47
от AX!S
Я да стрелям на посоки, току-виж съм уцелил - изронени зъби на маховика?

Публикувано: 30 ное 2007, 13:47
от bigdady
така значи колата изгасна на едно нанадолнище и като я пусна надолу и ключа 2ра двигателя превърта и спира колата.А масло имаше със сигърност сутрината го бях проверил и сичко си беше ок.
Двигателя е с верига незнам да не се е скъсала тя ли или?
Публикувано: 30 ное 2007, 13:57
от vlado6669
Дано не съм прав, но ако стартера ти върти много бързо все едно е откачен от мотора /не знам но твоя мотор май е с ангренажен ремък а не с верига като при мен/. Ремъка ти е превъртял и от чукането на клапаните, което си чул са изкривени и сега нямаш никаква компресия. Търси майстор! Ако мотора ти е 2.0 DOHC , отговори ми, на мен ми се случи същото! И после отваряне на мотора, клапани, водачи, нов ангренаж и всичко идва от масления обтегач, ако е с такъв ще ти дам съвет. Дано не е това!
Публикувано: 30 ное 2007, 14:03
от The seven
AX!S написа:Я да стрелям на посоки, току-виж съм уцелил - изронени зъби на маховика?


И аз натам бях почнал да стрелям, ама след отговора на колегата

нещата може би са по лоши.
Всъщност две предположения - двигателя е затегнал, за да не може да го врътне стартера, или зъбния гребен на маховика се е измъкнал и затяга той.
Публикувано: 30 ное 2007, 14:11
от vlado6669
Видях последното мнение. Търси пътна помощ или на въже и в сервиз, като ти смениха гарнитурата на главата, смениха ли ти масления обтегач на веригата, след свалянето и, ако не са не е лошо да се замислиш и за друг майстор? Отваряй мотора и се приготви за: изкривени клапани, счупени водачи на клапаните, счупени обтегачи на веригата. Купуваш всичко ново - задължително нов маслен обтегач, не е лошо да провериш и главата.
Публикувано: 30 ное 2007, 14:13
от cocoff
В момента пали ли? Върви ли? Обороти държи ли? Пиши по-подробно тракането на скорост ли беше, ускоряваше ли, спираше ли? Като запали след тракането как се държеше...
Ако не е стегната правилно главата и бутала са запекли, вероятно си изронил зъби на бендикса при опита да запалиш... Във всеки случай вината е у монтьорите...тормози ги!
Публикувано: 01 дек 2007, 10:47
от bigdady
Ами да двигатея е 2.0 donc с верига майстора ми каза че е сменял оптегача на вригата а клапаните когато почнаха да чукат колата си вървеше нормално само че чукаха клапаните или аз си помислих че е двуцевката и затова не спрях а след това изобщо не искаше да запали и сега си е в гаража и се чудя дали изобщо има смисъл да я поправям
Публикувано: 05 дек 2007, 10:33
от noface
Според мен е "майстора" виновен.Ето ти вариант-някой да те изтегли ил ако е далече с репатрак да ти извозят колата то тоя дето ти му викаш майстор-а и да ти свали главата.Добре ще е да си с някой който разбира а и ще е добре да може и да бие. Тия мотори са с много скъпи части,но това го знеш предполагам:)