Страница 1 от 1

Ескорт 1.8 Дизел

Публикувано: 22 ное 2007, 20:47
от petarrs
Здравейте на всички.
Значи като запаля колата без значение кога , стига да е седяла 2-3 часа и оборотите ми сочат 800. След 10 секунди нещо щраква и те се дигат на 1000.Това е всеки път когато е истинала колата. Та да питам ако още със запалването са на 1000 няма ли това да олесни паленето,защото на всички ви е ясно ,че е малко трудно.
Ми това е.

Публикувано: 23 ное 2007, 09:51
от efico
Това което щраква е релето за подгревните свещи. Понеже те са доста голям товар за алтернатора след като се изключат се вдигат малко оборотите. Иначе щом после оборотите ти са 1000 е добре при студен дв-ел - при загрял трябва да са около 850-900. Ако пали трудно търси други причини вкл. и неподходящо масло.

Публикувано: 23 ное 2007, 12:12
от vasko_bulgaria
Аз чакам не лампичката да загасне , а изцъкат подряващите свещи тогава паля и да Ви кажа нямам никакви ядове колкото и студено да е ! 8)

Публикувано: 23 ное 2007, 13:57
от efico
То повечето така правим, но схемата е такава, че дори и да си изчакал цъкването на релето, като завъртиш да палиш свещите се включват пак и се изключват след определено време - предполагам с цел по-устойчива работа на дв-ля в първия момент след запалване особено при много ниски температури. Това е положението при мен аз съм ТД, гледам, че вашите са атмосферни дизели, може при вас да е като на стария 1.6Д - при него нямаше такова повторно включване на свещите.

Публикувано: 23 ное 2007, 20:08
от petarrs
е никой не каза дали и при него е така с тези обороти. Това с изключването на релето всеки го знае. Но при мене има още едно чукане след релето, да не би и аз да имам някво повторно подгряване *072* *072*