Страница 1 от 1
FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?
Публикувано: 11 ное 2007, 22:27
от nikman
Здравейте колеги,мисля да купувам една фиеста 1.8Д,91 година със скъсан ангренажен ремък...Искам да питам знае ли някой какви са последствията от това?Има ли "защита",няма ли...Помпата към този ремък ли е зацепена?Евентуално ако знаете цени на части-клапани,ремък,ролки и т.н.
Благодаря предварително!!!
Публикувано: 12 ное 2007, 01:35
от Vaklin
Няма никакви защити. Това пък, със защитите, кой ви го е казал? Помпата е на друг ремък, но това в скучая няма никакво значение. Купувай смело. Аз ще ти продам глава на тънки пари. Може и цял двигател. Комплект ремъци с ролките излиза към 150 лева. Може и 180. Зависи от производителя.
Re: FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?
Публикувано: 12 ное 2007, 10:45
от kEFi
nikman написа:Здравейте колеги,мисля да купувам една фиеста 1.8Д,91 година със скъсан ангренажен ремък...Искам да питам знае ли някой какви са последствията от това?Има ли "защита",няма ли...Помпата към този ремък ли е зацепена?Евентуално ако знаете цени на части-клапани,ремък,ролки и т.н.
Благодаря предварително!!!
Според мен и доколкото съм чел по проблеми от това естество (тук) е по-добре да се въздържиш от тази покупка. Естествено - избора си е твой, а и си зависи за какво ти трябва колата. Във всеки случай ремонта на двигателя ми се струва нецелесъобразен (от моя гледна точка)...
Публикувано: 12 ное 2007, 10:52
от venom4o
Аз те съветвам да не се занимаваш със този двигател .. Ако е отворен и се вижда какво му е тогава може.. Но да не се окаже ,че са счупени и буталата ,което е малко вероятно но все пак...
Публикувано: 12 ное 2007, 18:24
от Vaklin
И ако му дават колата за 300 или 400 лева пак ли ще мислите така?
Публикувано: 12 ное 2007, 19:02
от Kerosin
Колеги ако наистина колата я дават много евтино може и да си заслужа ако човека е ентусиаст.А защита е много грешно понятие.Тва зависи дали колата е с хидравлични повдигачи на клапаните или е с пружини(което е най вероятно).Иначе и моят съвет е ако не му се занимава да търси части по морги и блъснати коли да не я купува
Публикувано: 12 ное 2007, 19:05
от orlinm
nikman
Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Мое си мнение де, но всеки шофьор знае че ролки и ремък са основен и много важен консуматив за мотора.
Публикувано: 12 ное 2007, 22:23
от tzvtz
Колега, наскоро минах по същия път и мога да ти дам следния съвет: ако разбираш от ремонти или имаш познат, който да ти вземе по-малко пари не се чуди. Ролките и ремъците ми излязоха 178 лв, бутало си намерих за 30 лв., клапаните не знам колко са, защото си имах, но може да са ти и здрави. Най-сериозния проблем ми беше разглобяването, защото свалях двигателя. При добро желание за 1-2 дни си готов. Но най-важното е да ти харесва колата.
Публикувано: 12 ное 2007, 22:28
от HACKO
Kerosin написа:Колеги ако наистина колата я дават мн евтино може и да си заслужа ако 4овека е ентусиаст.А за6тита е мн гре6но понятие.Тва зависи дали колата е с хидравли4ни повдига4и на клапаните или е с пружини(което е най вероятно).Ина4е и моят съвет е ако не му се занимава да търси 4асти по морги и блъснати коли да не я купува
И кво като е с хидравлични повдигачи, ако не е предвидено ще си удари клапаните и нищо не помага.
Какво значи "или е с пружини(което е най вероятно)", то всички клапани са с пружини независимо с какви повдигачи са.
Публикувано: 12 ное 2007, 23:51
от Vaklin
Казах, че въпросът с главата или евентуално с целия двигател му е вече уреден. Трябва да си купи ролки и ремъци. Това е. И един ден работа...
Публикувано: 13 ное 2007, 00:12
от nikman
Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...

)
Публикувано: 13 ное 2007, 00:27
от HACKO
На дизелите удрят.
Публикувано: 13 ное 2007, 00:36
от venom4o
всички дизелови мотори удрят... И на мойта сиера не удря.. Треябва да си купя един ангренаж да си имам ако скъсам...
Публикувано: 13 ное 2007, 08:37
от bdjon
нещо ми се виждат множко

900 лв ама ти си знаеш
Публикувано: 13 ное 2007, 11:49
от Vaklin
Бе ти да не си се напушил? Аз за 900 лева продадох кола в движение с гражданска отговорност и т.н. Даже един от форума напираше да я купи, но нещо го спря факта, че трябвало да и купи винетка.

Какви са тези глупости? Даваш му 350 лева за да не я даде на вторични и толкова. Айде, от теб да мине 400. Бегай от тоя надалече. Прави те на луд!
Публикувано: 13 ное 2007, 12:48
от cotecna
nikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...

)
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпрос
Публикувано: 13 ное 2007, 12:57
от cotecna
Ето и пример за скъсан ремък
Публикувано: 13 ное 2007, 16:32
от Vaklin
cotecna написа:nikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...

)
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпрос
Двигателите, в зависимост от типа на горивната камера се делят на две категории. Такива, на които клапана в максимално повдигнато положение не достига до буталото в горна мъртва точка и такива, на които достига. Дизелите, които не са с директно впръскване, са от първия тип. За тези с директно впръскване е малко както дойде. Този двигател е с форкамери и шанс няма. Далавера е, ако се счупи коляновия вал. В този случай буталата и биелите (понякога) оцеляват.
Опааа .... грешка! Не коляновия, а разпределителния вал. Извинявам се.
Публикувано: 13 ное 2007, 19:01
от traqn_savov
orlinm написа:nikman
Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Абсолютно вярно..
Били са абсолютни цигани, предишни собственници.
Публикувано: 13 ное 2007, 19:29
от HACKO
cotecna написа:nikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...

)
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпрос
Точно на такъв двигател, като на снимката скъсах ремък със 90км/ч на 4та (обороти около 3000), само смених ремъка и я подкарах.