Страница 1 от 1
Проблем- просто не върви .. както трябва
Публикувано: 02 ное 2007, 18:56
от vitiq
значи форда е 1.6 16v Zetec хечбек и то нали трябва уж да е бегачка.. ама нещо просто не върви.. имам газов инжекцион.. но просто и на газ и бензин едно и също.. давам първа... до 2500 оборта едвам върви с 20км/ч супер.. зле.. не знам що тей..
Публикувано: 02 ное 2007, 20:06
от dimbatami
да не е ти отишъл съединителя
Публикувано: 02 ное 2007, 20:08
от kEFi
Инжекциона ти ли си го слага или така си я взел?
Имаш ли впечатления преди/след?
Ако да - направо там, където са ти пипали!
Публикувано: 02 ное 2007, 20:35
от vitiq
значи взех я без газовата уредба и я сложиха в един сервиз.. обаче всичко в началото беше добре и от скоро .. така стана.. един приятел я кара.. и каза че съединителя е към края си.. как мога да проверя/
Публикувано: 02 ное 2007, 21:26
от dimbatami
виж във форума има много теми за съединителя
Публикувано: 03 ное 2007, 16:41
от AX!S
Това с тея 2500 оборота не го разбрах - на 1ва скорост не може да качи повече от 2500 оборота или...? Защото ако е това - не е от съединителя. Твоя приятел как разбра, че съединителя си заминава? Той като свърши започва да буксува - двигателя се форсира, а колата не върви, при продължителен лек наклон с висока скорост си личи най-много. Също при голям баир ако не можеш да го изкачиш, а оборотомера чупи стрелката... ама това е вече в много тежки случаи. По принцип ако ти работи добре ръчната я опъни и пробвай на равно да тръгнеш на 2ра без газ - трябва да угасне двигателя.
Между другото и моя не върви много до 2500, но от там нататък...

Публикувано: 03 ное 2007, 17:23
от orlinm
Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли

Публикувано: 03 ное 2007, 19:53
от vitiq
AX!S значи колата супер зле върви... на първа до 2500 оборта.. едвам едвам върви.. и колата.. винаги буксува , утре ще ходя да видят съединителя и евентуално ще го сменят

Публикувано: 03 ное 2007, 22:04
от noface
Не знам дали сериозно говориш,но не си мисли че съединителя ти е виновен за това че не вдига обороти

При износен такъв ефекта е обратен-форсира се ,но не върви.
Публикувано: 03 ное 2007, 22:22
от cocoff
Vitiq,
a пробвай я и на 2-ра де...пък кажи как се държи.
Публикувано: 04 ное 2007, 12:39
от Aicken
orlinm написа:Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли

Нищо че моито е мондео а неговото ескорт , двигатели те уж са ни еднакви , защо тия коли да не са бегачки , моито мондео дето е тон и полвина цепи със почти 180 при 5200 оборота (горд съм) та .. бегачки са си

Публикувано: 04 ное 2007, 13:55
от Gate
Aicken написа:orlinm написа:Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли

Нищо че моито е мондео а неговото ескорт , двигатели те уж са ни еднакви , защо тия коли да не са бегачки , моито мондео дето е тон и полвина цепи със почти 180 при 5200 оборота (горд съм) та .. бегачки са си


На дълго и равно ясно,но за ускорение....според мен това са едни от най-тромавите 16v мотори,а и тва за опелите(и техните мотори) и друг път съм го казвал

Публикувано: 04 ное 2007, 15:16
от Aicken
Gate написа:Aicken написа:orlinm написа:Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли

Нищо че моито е мондео а неговото ескорт , двигатели те уж са ни еднакви , защо тия коли да не са бегачки , моито мондео дето е тон и полвина цепи със почти 180 при 5200 оборота (горд съм) та .. бегачки са си


На дълго и равно ясно,но за ускорение....според мен това са едни от най-тромавите 16v мотори,а и тва за опелите(и техните мотори) и друг път съм го казвал

мондеото съм го "сравнявал" с опел астра 1.7 тди двигател на исузу 83 коня по документи , потегляме на една линия , взима много малко прединина и след това го минавам почти след тръгването като моята е с около 350 кила по тежка .. незнам обаче мисля че като не го жалиш мотора си е добре... и все пак е 1.6... за такава кубатура и такъв вървеж

Публикувано: 04 ное 2007, 15:41
от Gate
По тая тема много може да се изговори,но не е тук мястото
Мисля,че можеше по подробно да обясниш проблема, защото като прочетох първия път разбрах,че не ще повече от2.5х.об.,а после разбрах,че до толкова е куц,но като си писал,че днес си на доктор дано да сте го излекували

Публикувано: 05 ное 2007, 21:11
от vitiq
диагнозата на доктора беше .. смяна на съединител и утре или в други ден я взимам

и ще кажа как се държи

Публикувано: 09 ное 2007, 15:57
от noface
Човече тая диагноза наистина само доктор може да ти я постави.
Никой майстор с 3гр. мозък не може да ти каже "Щом колата ти не се форсира трябва да смениш съединител" Ако си казал всичко вярно,не се радвай и с новия съединител пак няма да се форсира.По тази логика ако колата няма съединител не би трябвало даже и да запали
