масло!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

масло!

Мнение от naftova pechka » 25 окт 2007, 11:44

не си открих предишната тема за това се извинявам че пак подхващам тема масло, но въпроса ми този път е малко по-различен.

според вас ако една кола губи масло, дали го гори или капе отнякъде няма значение, кога трябва да й се смени маслото???
да речем ако долееш 3-4 литра за 10000 км има ли смисъл да сменяш масло?? или само филтри :lol:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 25 окт 2007, 12:18

Има смисъл да откриеш причината и да я отстраниш. Разходът на масло има гадната особеност да нараства...тая година 3-4, догодина 5-6...та доливането не е най-доброто решение, но ако си изпаднал в капиталистическа немощ - става. Карах една шкода някога, харчеше много масло, но вървеше като пушка(за тогавашните стандарти), доливах и карах 3-4 години, без да сменям и филтър дори :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 25 окт 2007, 17:22

Или масленните сегменти си заминават или колата е прегрявана и е спекла гумичките на клапаните но.!! маслен филтър задължително се сменя при смяна на маслото защото той филтрира износените частици от двигателя а маслото след брой километри си губи вискозитета. :wink:

wolf
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 04 сеп 2006, 12:13
Модел на автомобила: FORD MONDEO
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от wolf » 25 окт 2007, 18:39

То след като е долял толкова литри,едва ли ще си загуби вискозитета,ама е сигурно,че филтъра ще се задръсти и ще почне да пропуска "нефилтрирано"масло и при тоя стар двигател вероятноста да стане ТРЯС е голяма.
Изображение

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

мерси

Мнение от naftova pechka » 25 окт 2007, 18:54

филтъра задължително на 10 000. другото беше до някъде на шега, но има и известна логика.........като си подменил маслото макар и на малки дози....... а иначе може и да гори незнам.......не пуши отзад....със сигурност обаче изпуска отнякъде....прави петна по асфалта. може би е семеринг......а как се сменя това чудо нямам идея!!! какво трябва да се свали при смяната на семеринг.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: мерси

Мнение от paci » 25 окт 2007, 19:44

naftova pechka написа:какво трябва да се свали при смяната на семеринг.
Изместваш си фокуса на питането и щИ заключа темата !

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 25 окт 2007, 21:58

сменяй най добре и масло и филтър,но си вземи някакво по добро,защото аз сменях преди 3месеца и не гореше ама сега пак почна,казвам ти да вземеш по хубаво защото един колега с фиеста имаше проблем и си взе някакво масло ама за 70кинта и сега наистина черен дим от неговата трошка е илюзия

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ай ай ай

Мнение от naftova pechka » 26 окт 2007, 15:16

лелееееее PACI страшен си! Евала! Нищо не може да мине незабелязано! :drink:

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 26 окт 2007, 22:11

Преди години в предишна работа бяха спрели да ни дават масло за доливане на служебния москвич 12!Даже по едно време бяхме карали няколко дена без да забележим без масло -обаче върви звяра и не се дава ни най-малко :shock: В един цех за ремонт на комбайни ни подариха 10 литра изгоряло масло !То понеже и на скоростната кутия наливахме през 5 дена и наляхме и в двигателя и в кутията!Вида му беше като на гъст пчелен мед!После месеци не сме доливали никъде масло!Страничните ефекти от това след време го заведоха на металекса ,ама думата ми е че и това е временно решение ако няма лев за ремонт,или преди продажба
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 26 окт 2007, 22:53

това за да го направиш,автомобила трябва ама много да те е ядосвал,сега наистина че са ни стари колите ама без тях накъде :?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта