Страница 1 от 1

Проблем с 1=ва и задна !!

Публикувано: 03 окт 2007, 15:56
от vasko_bulgaria
Здравейте Колеги,

От 1 седмица колата като е студена 1-ва и задна си ми влизат нормално,но като загрее от време на време 1-ва влиза доста трудно,а задна стърже доста лошо.

Моля дайте съвети какво да направя!

Благодаря предварително :wink:

Публикувано: 03 окт 2007, 16:36
от ewgeny
Според мен това е притискател за смяна.

Публикувано: 03 окт 2007, 22:34
от paci
Опитай когато не искат да влязат да отпуснеш съединителя, натискаш отново и опитваш да включиш.

Публикувано: 03 окт 2007, 22:38
от petkoff_pl
paci написа:Опитай когато не искат да влязат да отпуснеш съединителя, натискаш отново и опитваш да включиш.
Между двете натискания на съединителя леко натисни педала на газта.

Публикувано: 04 окт 2007, 14:44
от msotiroff
Имам абсолютно същия проблем: на студено влизат, на загряла кола - не.
petkoff_pl написа:
paci написа:Опитай когато не искат да влязат да отпуснеш съединителя, натискаш отново и опитваш да включиш.
Между двете натискания на съединителя леко натисни педала на газта.
При мен по - този начин се оправя и влиза на съответната скорост, но мисля, че не това е начина. Просто сега нямам възможност и затова не се и занимавам да търся причината. Моля колегата vasko_bulgaria да опише проблема, когато го реши

Публикувано: 05 окт 2007, 16:19
от schrack
Аз го имам на 3-та това са два синхронизатора единия когато включваш другия когато изключваш от предавка обикновенно се преибава този които включваш, не е болка за умиране проблема е мотаж-демонтаж. Когато решиш да включваш на съответната предавка натисни съеденителя и леко-бавно включи предавката мисла че нема да имаш ядове така. Синхронизаторите служат за спиране на зъбното колело на съответната предавка от въртящият му момент...

Публикувано: 07 окт 2007, 23:30
от Conan_1
ок а задната???При мене на 1,8Д-то си хЪрка хронично като я включвам !МоЖе ли да_се оправи това или не??

Публикувано: 15 окт 2007, 23:56
от elinor
Във всяко ръководство за експлоотация за Фсрд пише, че задна скорост се включва най-лесно, когато след натискане на педала на съ-
единителя се изчакат 3-4 секунди. Ако това не помага то проблема е в
притискателя. НЕ МОНТИРАЙТЕ НА 1.8 ДИЗ. ЕВТИНИ СЪЕДИНИТЕЛИ.

Публикувано: 16 окт 2007, 09:10
от Kocko
На никаква не монтирайте евтини съединители, че моя изглеждаше на тенекийка като го смених. Крив... мамата...

Задна няма синхронизатор, ако в леко движение напред или назад се опитате да включите задна почва да хърка.

Първа може да се включи при леко движение... така е! Не е непременно зле, поне не си трошите колата от хамалогии :)

Автокорекция: Не знам всъщност дали задна има синхронизатор, но не е като на Ауди, БМВ или Мерц, при тях спокойно при бавно движение си включваш задна без никакъв звук!

Публикувано: 16 окт 2007, 09:45
от darmadan
Като не ще да влиза на задна, включи на 1ва и мръдни малко напред и след това включи на задна. При мен е често явление. Действа безотказно.