Проблем с 1=ва и задна !!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
vasko_bulgaria
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с 1=ва и задна !!

Мнение от vasko_bulgaria » 03 окт 2007, 15:56

Здравейте Колеги,

От 1 седмица колата като е студена 1-ва и задна си ми влизат нормално,но като загрее от време на време 1-ва влиза доста трудно,а задна стърже доста лошо.

Моля дайте съвети какво да направя!

Благодаря предварително :wink:
Изображение

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 03 окт 2007, 16:36

Според мен това е притискател за смяна.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 03 окт 2007, 22:34

Опитай когато не искат да влязат да отпуснеш съединителя, натискаш отново и опитваш да включиш.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 03 окт 2007, 22:38

paci написа:Опитай когато не искат да влязат да отпуснеш съединителя, натискаш отново и опитваш да включиш.
Между двете натискания на съединителя леко натисни педала на газта.

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от msotiroff » 04 окт 2007, 14:44

Имам абсолютно същия проблем: на студено влизат, на загряла кола - не.
petkoff_pl написа:
paci написа:Опитай когато не искат да влязат да отпуснеш съединителя, натискаш отново и опитваш да включиш.
Между двете натискания на съединителя леко натисни педала на газта.
При мен по - този начин се оправя и влиза на съответната скорост, но мисля, че не това е начина. Просто сега нямам възможност и затова не се и занимавам да търся причината. Моля колегата vasko_bulgaria да опише проблема, когато го реши
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 окт 2007, 16:19

Аз го имам на 3-та това са два синхронизатора единия когато включваш другия когато изключваш от предавка обикновенно се преибава този които включваш, не е болка за умиране проблема е мотаж-демонтаж. Когато решиш да включваш на съответната предавка натисни съеденителя и леко-бавно включи предавката мисла че нема да имаш ядове така. Синхронизаторите служат за спиране на зъбното колело на съответната предавка от въртящият му момент...

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 07 окт 2007, 23:30

ок а задната???При мене на 1,8Д-то си хЪрка хронично като я включвам !МоЖе ли да_се оправи това или не??
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
elinor
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 10 окт 2007, 23:00
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2 1.6 tdci 109 Hp
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от elinor » 15 окт 2007, 23:56

Във всяко ръководство за експлоотация за Фсрд пише, че задна скорост се включва най-лесно, когато след натискане на педала на съ-
единителя се изчакат 3-4 секунди. Ако това не помага то проблема е в
притискателя. НЕ МОНТИРАЙТЕ НА 1.8 ДИЗ. ЕВТИНИ СЪЕДИНИТЕЛИ.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 16 окт 2007, 09:10

На никаква не монтирайте евтини съединители, че моя изглеждаше на тенекийка като го смених. Крив... мамата...

Задна няма синхронизатор, ако в леко движение напред или назад се опитате да включите задна почва да хърка.

Първа може да се включи при леко движение... така е! Не е непременно зле, поне не си трошите колата от хамалогии :)

Автокорекция: Не знам всъщност дали задна има синхронизатор, но не е като на Ауди, БМВ или Мерц, при тях спокойно при бавно движение си включваш задна без никакъв звук!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 16 окт 2007, 09:45

Като не ще да влиза на задна, включи на 1ва и мръдни малко напред и след това включи на задна. При мен е често явление. Действа безотказно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта