Страница 1 от 1
Стартера не върти...
Публикувано: 03 сеп 2007, 08:11
от ge4ev
Здравейте колеги,сядам в колата,слагам ключа на стартера,завъртам го и ООООО... чудо стартера не върти,а се чува само едно ЦЪК,отпускам ключа за да се върне на зад и се чува пак ЦЪК,така някаде около 33 пъти и на 34 път завъртя и двигателя запали.За една седмица ми го прави за пети път този номер без значение дали е загряла или не,някакво реле,бубина ли е не знам. Помагайте хора,двигателя е 1.4 пълен инжекцион, PTE(F4B),75к.с. 1996г.
Публикувано: 03 сеп 2007, 09:13
от fanfast
Четки на стартера

Публикувано: 03 сеп 2007, 09:36
от Vaklin
Вземи си една летва да почукваш стартера докато го отремонтираш. Помага.
Публикувано: 03 сеп 2007, 10:13
от cocoff
Евентуално зачисти и шалтера...
Публикувано: 03 сеп 2007, 10:14
от madboy
Клемите на акумулатора гледал ли си ги? Ако са хлабави и окислени става същото ЦЪК.
Публикувано: 03 сеп 2007, 14:04
от ge4ev
Клемите на акумулатора са стегнати,съмнявам се в четките на стартера
Публикувано: 03 сеп 2007, 15:54
от Vaklin
Чукни по него де. То ще си покаже.
Публикувано: 04 сеп 2007, 07:57
от ge4ev
Чуйнах го и по-рядко взе да го прави този проблем.
Публикувано: 04 сеп 2007, 08:21
от traqn_savov
fanfast написа:Четки на стартера

Една от многото вероятности.

Публикувано: 04 сеп 2007, 20:01
от Vaklin
ge4ev написа:Чуйнах го и по-рядко взе да го прави този проблем.
100% четки!
Публикувано: 05 сеп 2007, 07:52
от ge4ev
Много благодаря на всички за помоща.
Публикувано: 05 сеп 2007, 17:10
от martin_j
КЛЕМИТЕ НА МАГНЕТА НА БЕНДИКСА. 55ЛВ. С РЕМОНТА.
Публикувано: 13 сеп 2007, 13:59
от ge4ev
Оказа се, че включвателя е заминал и срещу 53 лв. е като нов. 33 лв. + 20лв. работа.Четките са си супер.
Публикувано: 13 сеп 2007, 21:13
от pepy1
я раздуй по подробно какъв е тоя включвател че и мен ме гони тоя проблем от 2 дни

Публикувано: 13 сеп 2007, 21:46
от cocoff
Хахахахаааа, рече ли ви чича ви Кольо, че е шалтера

(Ако е той де, щото на монтьор вяра нямам

) Ха речете по бира сега...
Pepy1, ако подадеш ток едновременно и да се изхвърли бенсикса и да се завърти той я зацепил за маховика, я не. Идеята на шалтера е, при подаване на ток да се изхвърли бендикса и в момента, в който той се зацепи с маховика, шалтерът да подаде ток и да завърти стартера. Иначе казано последователността да е изхвърляне и зацепване и
след това завъртане...Дано рзабра нещо от брътвежите ми

Публикувано: 13 сеп 2007, 21:55
от traqn_savov
cocoff написа:Хахахахаааа, рече ли ви чича ви Кольо, че е шалтера

Ха речете по бира сега...
А аз казах, че единственното сигорно нещо, е че няма нищо сигурно...
Публикувано: 14 сеп 2007, 08:07
от ge4ev
Значи,това е онова цилиндричното тяло,което стои отвън на самия стартер,вътре има бубина с електромагнит,която изхвърля бендикса и като го изхвърла има клеми,които правят контакт и стартера се завърта.Е точно тези клеми бяха много нагоряли и за нищо не стават и трябваше да се смени целия включвател.От мен за сега толкова дано да съм помогнал на някого.