Помощ!!! ГНП

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Turbofen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2006, 20:13
Модел на автомобила: Golf 2 GTD
Status: Извън линия

Помощ!!! ГНП

Мнение от Turbofen » 24 авг 2007, 23:42

Моля ви помогнете щото започвам да се притеснявам ко може да е начи с един приятел (т.е съседа )решихме да сменяме дюзата на голфчето ми щото беше повредена и маркучетата дето влизат в нея бяха леко закъсани и капеше навта а и докато работи колата гледах доло под дюзата кипеше та тръгнахме да я махаме отвих ме тва главния горивопровод или там кото е дето влиза от горе на дщзата металната трабичка свалихме 2-те маркучета от нея тоя дето излиза от помпата към нея и другия дето отива от тази дщза към другите.начи тъи като ключа не можеше да влезне добре врътнахме малко пластинката дето е закачено жилото на нея но пак пречеше горната пластинка дето се държи с два бола та я отвихме и нея друго не сме сваляли нито сме мърдали или пипали та наи накрая се оказа след като свалихме малката пластинка че ключ 26 е малък и неможахме да я отвиеме та сложихме си пластинката и завихме сичко с нови маркучета обаче после като запалихме колата си запали нали нормално но като подадохме гхас от там нищо се едно не и дажаш газ не реагира :( от какво може да е проблема след като не сме разкачали нищо само трабичката за дюзата и пластинката отгоре която не може да сме я объркали после при поставянето щото се вижда каде е лежала а и има една пъпчица кадето влиза в нея неможе да се сложи просто по друг начин моля ви кажете щото почвам да се притеснявам да не сме направили някоя беля :( казахами че след като съм свалил металната трабичка дето влиза в дюзата сме разхерметизирали и след това трябва да се обезвъздуши как става това а и като пробвах неска откачих единия маркъч дето излиза от нафтовия филтер и влиза в ГНП-то не излиза гориво от там докато въртяхме след това и другия дето влиза от помпата и на него не влиза навта имам един горивен филтер освен да хвана да го сменя и да долея 5 литра нафта в резервоара че и без тва няма ного стрелката ми е в червената граница едвам мърда и да пробвам тогава но как се обезвъздушава кажете моляви се някои савет очаян съм много а и скоро вуичоми ще идва да го зима да го продава и ако го види в това състояние просто незнам помагаите моля ви се .Благодаря ви а и да кажа колата е голф 2 GTD 86г
Последна промяна от Turbofen на 27 авг 2007, 00:31, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
mimonti
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от mimonti » 25 авг 2007, 01:20


Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Помощ!!! ГНП

Мнение от Mondeo18TDI96 » 25 авг 2007, 07:10

Turbofen написа:Моля ви помогнете щото започвам да се притеснявам ко може да е начи с един приятел (т.е съседа )решихме да сменяме дюзата на голфчето ми щото беше повредена и маркучетата дето влизат в нея бяха леко закъсани и капеше навта а и докато работи колата гледах доло под дюзата кипеше та тръгнахме да я махаме отвих ме тва главния горивопровод или там кото е дето влиза от горе на дщзата металната трабичка свалихме 2-те маркучета от нея тоя дето излиза от помпата към нея и другия дето отива от тази дщза към другите.начи тъи като ключа не можеше да влезне добре врътнахме малко пластинката дето е закачено жилото на нея но пак пречеше горната пластинка дето се държи с два бола та я отвихме и нея друго не сме сваляли нито сме мърдали или пипали та наи накрая се оказа след като свалихме малката пластинка че ключ 26 е малък и неможахме да я отвиеме та сложихме си пластинката и завихме сичко с нови маркучета обаче после като запалихме колата си запали нали нормално но като подадохме гхас от там нищо се едно не и дажаш гас - (пише се със "З" - ГАЗ) не реагира :( от какво може да е проблема след като не сме разкачали нищо само трабичката за дюзата и пластинката отгоре която не може да сме я объркали после при поставянето щото се вижда каде е лежала а и има една пъпчица кадето влиза в нея неможе да се сложи просто по друг начин моля ви кажете щото почвам да се притеснявам да не сме направили някоя беля :( казахами че след като съм свалил металната трабичка дето влиза в дюзата сме разхерметизирали и след това трябва да се обезвъздуши как става това а и като пробвах неска откачих единия маркъч дето излиза от нафтовия филтер и влиза в ГНП-то не излиза гориво от там докато въртяхме след това и другия дето влиза от помпата и на него не влиза навта имам един горивен филтер освен да хвана да го сменя и да долея 5 литра нафта в резервоара че и без тва няма ного стрелката ми е в червената граница едвам мърда и да пробвам тогава но как се обезвъздушава кажете моляви се някои савет очаян съм много а и скоро вуичоми ще идва да го зима да го продава и ако го види в това състояние просто незнам помагаите моля ви се .Благодаря ви а и да кажа колата е голф 2 GTD 86г
това май бие всички досегашни рекорди по "кривопис" :)

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 25 авг 2007, 17:02

Абе това някой успя ли да го прочете до края? Аз стигнах до "голфчето" ...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 25 авг 2007, 17:19

Дай снимка...

Една снимка струва колкото хиляди думи Оскар Уайлд
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 авг 2007, 00:49

Да имаш въздух в с-мата!

1. налей нафта в резервоара /поне 10л./, защото когато е малко горивото в резервоара започва да се пени и допълнително влошава нещата!
2. намери някой приятел да те тегли като /особено важно/ не пускай педала на съединителя рязко /рискуваш да прескочи зъб на ангренажа и да стане страшно/, а първо въртиш стартера /докато те теглят/ и плавно отпускаш съединителя /докато върти стартера/, след това като колата поеме отпускаш стартера и чакаш да дойде нафтата; тя рано и ли късно ще дойде и колата ще запали! Особено важно при дизелите е при дърпане да го няма рязкото натоварване при отпускане на съединителя, затова първо развърташ мотора със стартера! Ако вече си изтощил акумолатора от въртене го свали и го зареди /когато теглят колата, двг развива по-високи обороти отколкото на стартер и помпата генериар по-голямо налягане, което ще избута въздушната възглавница/!

пп: ей за такива дребни неща намразих VAG - колко спечелиха като не монтираха помпичка за ръчно подкачване на гориво и клапан за самообезвъздушаване на с-мата :x ; при форда доста често свършвам нафтата и колата си пали след това без проблеми!

пп2: ако имаш още проблеми не се срамувай поствай смело ще се опитам да ти помогна /много съм лежал под фолксвагени и аудита/

Turbofen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2006, 20:13
Модел на автомобила: Golf 2 GTD
Status: Извън линия

Мнение от Turbofen » 26 авг 2007, 13:55

Еми да начи това което си написал още не съм го пробвал но да ти кажа какво направих:а иначе утре ще кажа на саседа да ме друпне малко.та начи неска смених си горивния филтер напълних го с нафта и от 2-рия път запали щото 1-вия небях друпнал смукача та колата си работи подържа си обороти (както преди де ) но като дам газ преди почти нищо не се чуваше са се чува едноп леко бучене ама съвсем леко преди едвам се долавяше та въпроса ми е дали мога да го обезвъздуша някак тва от горивния филтер или незнам четох в една книга за алди 80-90 че се развивало горното болче на филтера и се въртяло на стартер да ама нищо не стана пак си е същото.а преди да сменя филтера махнах единия маркуч кадето влиза горивото в него и докато въртях гледам че не идваше никва нафта а и неска го гледам напълна го догоре поработи малко и пак спадне нивото нормално ли е

Самоче да ти кажа че колата пали но неиска да се форсира като и давам газ и нема никои

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта