Помощ!!! ГНП
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 дек 2006, 20:13
- Модел на автомобила: Golf 2 GTD
- Status: Извън линия
Помощ!!! ГНП
Моля ви помогнете щото започвам да се притеснявам ко може да е начи с един приятел (т.е съседа )решихме да сменяме дюзата на голфчето ми щото беше повредена и маркучетата дето влизат в нея бяха леко закъсани и капеше навта а и докато работи колата гледах доло под дюзата кипеше та тръгнахме да я махаме отвих ме тва главния горивопровод или там кото е дето влиза от горе на дщзата металната трабичка свалихме 2-те маркучета от нея тоя дето излиза от помпата към нея и другия дето отива от тази дщза към другите.начи тъи като ключа не можеше да влезне добре врътнахме малко пластинката дето е закачено жилото на нея но пак пречеше горната пластинка дето се държи с два бола та я отвихме и нея друго не сме сваляли нито сме мърдали или пипали та наи накрая се оказа след като свалихме малката пластинка че ключ 26 е малък и неможахме да я отвиеме та сложихме си пластинката и завихме сичко с нови маркучета обаче после като запалихме колата си запали нали нормално но като подадохме гхас от там нищо се едно не и дажаш газ не реагира
от какво може да е проблема след като не сме разкачали нищо само трабичката за дюзата и пластинката отгоре която не може да сме я объркали после при поставянето щото се вижда каде е лежала а и има една пъпчица кадето влиза в нея неможе да се сложи просто по друг начин моля ви кажете щото почвам да се притеснявам да не сме направили някоя беля
казахами че след като съм свалил металната трабичка дето влиза в дюзата сме разхерметизирали и след това трябва да се обезвъздуши как става това а и като пробвах неска откачих единия маркъч дето излиза от нафтовия филтер и влиза в ГНП-то не излиза гориво от там докато въртяхме след това и другия дето влиза от помпата и на него не влиза навта имам един горивен филтер освен да хвана да го сменя и да долея 5 литра нафта в резервоара че и без тва няма ного стрелката ми е в червената граница едвам мърда и да пробвам тогава но как се обезвъздушава кажете моляви се някои савет очаян съм много а и скоро вуичоми ще идва да го зима да го продава и ако го види в това състояние просто незнам помагаите моля ви се .Благодаря ви а и да кажа колата е голф 2 GTD 86г


Последна промяна от Turbofen на 27 авг 2007, 00:31, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Помощ!!! ГНП
това май бие всички досегашни рекорди по "кривопис"Turbofen написа:Моля ви помогнете щото започвам да се притеснявам ко може да е начи с един приятел (т.е съседа )решихме да сменяме дюзата на голфчето ми щото беше повредена и маркучетата дето влизат в нея бяха леко закъсани и капеше навта а и докато работи колата гледах доло под дюзата кипеше та тръгнахме да я махаме отвих ме тва главния горивопровод или там кото е дето влиза от горе на дщзата металната трабичка свалихме 2-те маркучета от нея тоя дето излиза от помпата към нея и другия дето отива от тази дщза към другите.начи тъи като ключа не можеше да влезне добре врътнахме малко пластинката дето е закачено жилото на нея но пак пречеше горната пластинка дето се държи с два бола та я отвихме и нея друго не сме сваляли нито сме мърдали или пипали та наи накрая се оказа след като свалихме малката пластинка че ключ 26 е малък и неможахме да я отвиеме та сложихме си пластинката и завихме сичко с нови маркучета обаче после като запалихме колата си запали нали нормално но като подадохме гхас от там нищо се едно не и дажаш гас - (пише се със "З" - ГАЗ) не реагираот какво може да е проблема след като не сме разкачали нищо само трабичката за дюзата и пластинката отгоре която не може да сме я объркали после при поставянето щото се вижда каде е лежала а и има една пъпчица кадето влиза в нея неможе да се сложи просто по друг начин моля ви кажете щото почвам да се притеснявам да не сме направили някоя беля
казахами че след като съм свалил металната трабичка дето влиза в дюзата сме разхерметизирали и след това трябва да се обезвъздуши как става това а и като пробвах неска откачих единия маркъч дето излиза от нафтовия филтер и влиза в ГНП-то не излиза гориво от там докато въртяхме след това и другия дето влиза от помпата и на него не влиза навта имам един горивен филтер освен да хвана да го сменя и да долея 5 литра нафта в резервоара че и без тва няма ного стрелката ми е в червената граница едвам мърда и да пробвам тогава но как се обезвъздушава кажете моляви се някои савет очаян съм много а и скоро вуичоми ще идва да го зима да го продава и ако го види в това състояние просто незнам помагаите моля ви се .Благодаря ви а и да кажа колата е голф 2 GTD 86г

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Дай снимка...
Една снимка струва колкото хиляди думи Оскар Уайлд
Една снимка струва колкото хиляди думи Оскар Уайлд
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Да имаш въздух в с-мата!
1. налей нафта в резервоара /поне 10л./, защото когато е малко горивото в резервоара започва да се пени и допълнително влошава нещата!
2. намери някой приятел да те тегли като /особено важно/ не пускай педала на съединителя рязко /рискуваш да прескочи зъб на ангренажа и да стане страшно/, а първо въртиш стартера /докато те теглят/ и плавно отпускаш съединителя /докато върти стартера/, след това като колата поеме отпускаш стартера и чакаш да дойде нафтата; тя рано и ли късно ще дойде и колата ще запали! Особено важно при дизелите е при дърпане да го няма рязкото натоварване при отпускане на съединителя, затова първо развърташ мотора със стартера! Ако вече си изтощил акумолатора от въртене го свали и го зареди /когато теглят колата, двг развива по-високи обороти отколкото на стартер и помпата генериар по-голямо налягане, което ще избута въздушната възглавница/!
пп: ей за такива дребни неща намразих VAG - колко спечелиха като не монтираха помпичка за ръчно подкачване на гориво и клапан за самообезвъздушаване на с-мата
; при форда доста често свършвам нафтата и колата си пали след това без проблеми!
пп2: ако имаш още проблеми не се срамувай поствай смело ще се опитам да ти помогна /много съм лежал под фолксвагени и аудита/
1. налей нафта в резервоара /поне 10л./, защото когато е малко горивото в резервоара започва да се пени и допълнително влошава нещата!
2. намери някой приятел да те тегли като /особено важно/ не пускай педала на съединителя рязко /рискуваш да прескочи зъб на ангренажа и да стане страшно/, а първо въртиш стартера /докато те теглят/ и плавно отпускаш съединителя /докато върти стартера/, след това като колата поеме отпускаш стартера и чакаш да дойде нафтата; тя рано и ли късно ще дойде и колата ще запали! Особено важно при дизелите е при дърпане да го няма рязкото натоварване при отпускане на съединителя, затова първо развърташ мотора със стартера! Ако вече си изтощил акумолатора от въртене го свали и го зареди /когато теглят колата, двг развива по-високи обороти отколкото на стартер и помпата генериар по-голямо налягане, което ще избута въздушната възглавница/!
пп: ей за такива дребни неща намразих VAG - колко спечелиха като не монтираха помпичка за ръчно подкачване на гориво и клапан за самообезвъздушаване на с-мата

пп2: ако имаш още проблеми не се срамувай поствай смело ще се опитам да ти помогна /много съм лежал под фолксвагени и аудита/
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 27 дек 2006, 20:13
- Модел на автомобила: Golf 2 GTD
- Status: Извън линия
Еми да начи това което си написал още не съм го пробвал но да ти кажа какво направих:а иначе утре ще кажа на саседа да ме друпне малко.та начи неска смених си горивния филтер напълних го с нафта и от 2-рия път запали щото 1-вия небях друпнал смукача та колата си работи подържа си обороти (както преди де ) но като дам газ преди почти нищо не се чуваше са се чува едноп леко бучене ама съвсем леко преди едвам се долавяше та въпроса ми е дали мога да го обезвъздуша някак тва от горивния филтер или незнам четох в една книга за алди 80-90 че се развивало горното болче на филтера и се въртяло на стартер да ама нищо не стана пак си е същото.а преди да сменя филтера махнах единия маркуч кадето влиза горивото в него и докато въртях гледам че не идваше никва нафта а и неска го гледам напълна го догоре поработи малко и пак спадне нивото нормално ли е
Самоче да ти кажа че колата пали но неиска да се форсира като и давам газ и нема никои
Самоче да ти кажа че колата пали но неиска да се форсира като и давам газ и нема никои
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта