Нещо не е наред, но кое?!?
Публикувано: 16 юли 2007, 16:55
Здравейте,
имам Ескорт 1993 година, 1,6 16V комби.
Преди малко повече от месец му смених ангренажен ремък+ролки, горивен и въздушен филтър, свещи (в Мото Пфое). Преди това много трудно вдигаше над 3000 оборота, а след ремонта нещата се подобриха за около месец:(
След това оборотите почнаха много да падат като спра на кръстовище или пък да се качат до 1200 и да си седят така.
Отидох в АвтоЛукс (в Сухата река) за диагностика и там ми казаха, че кабелите на свещите били за смяна. На 3 или 4 цилиндър не подавали коректно ток и от там изключвал и друг цилиндър от време на време. ОК смениха ги. Тръгна много добре - 4000 оборота без проблем. Но само за една седмица:( На диагностиката се появиха следните грешки - нещо за деботмерът, бедна смес и късно впръскване, но за тези неща нищо не ми казаха.
И ето го проблема. Вчера пътувах от Пловдив за София. 2 човека в колата с малко багаж. На равното 3500 оборота без никакви проблеми, но дойде ли малко баир с натиснат до долу педал на газта на 5 предавка с включен климатик оборотите падат до около и малко под 3000. Пробвах да сваля на 4 предавка но и там никакво ускорение и едвам стига 4000 и умира:( Пробвах за малко с изключен климатик, но без особен ефект.
И тази сутрин много трудно потегляне и нестабилно държане на двигателя. След 5 мин като позагря нещата се по нормализираха малко. Но отново с голям зор минава границата от 3000 оборота!
Да имате някаква идея на какво може да се дължат тези проблеми?
П.С. Карам го само на бензин.
имам Ескорт 1993 година, 1,6 16V комби.
Преди малко повече от месец му смених ангренажен ремък+ролки, горивен и въздушен филтър, свещи (в Мото Пфое). Преди това много трудно вдигаше над 3000 оборота, а след ремонта нещата се подобриха за около месец:(
След това оборотите почнаха много да падат като спра на кръстовище или пък да се качат до 1200 и да си седят така.
Отидох в АвтоЛукс (в Сухата река) за диагностика и там ми казаха, че кабелите на свещите били за смяна. На 3 или 4 цилиндър не подавали коректно ток и от там изключвал и друг цилиндър от време на време. ОК смениха ги. Тръгна много добре - 4000 оборота без проблем. Но само за една седмица:( На диагностиката се появиха следните грешки - нещо за деботмерът, бедна смес и късно впръскване, но за тези неща нищо не ми казаха.
И ето го проблема. Вчера пътувах от Пловдив за София. 2 човека в колата с малко багаж. На равното 3500 оборота без никакви проблеми, но дойде ли малко баир с натиснат до долу педал на газта на 5 предавка с включен климатик оборотите падат до около и малко под 3000. Пробвах да сваля на 4 предавка но и там никакво ускорение и едвам стига 4000 и умира:( Пробвах за малко с изключен климатик, но без особен ефект.
И тази сутрин много трудно потегляне и нестабилно държане на двигателя. След 5 мин като позагря нещата се по нормализираха малко. Но отново с голям зор минава границата от 3000 оборота!
Да имате някаква идея на какво може да се дължат тези проблеми?
П.С. Карам го само на бензин.