Страница 1 от 3

Бенз. помпа

Публикувано: 12 юни 2007, 00:23
от EscortMK51.3
Съжалявам че имам толкова много въпроси, ама рано или късно всеки се научава :) Та да попитам - не е нормално на Мондео-то бензиновата помпа да бучи постоянно нали ? В смисъл до колкото знам трябва само при даване на контакт и при палене да бучи и после да спира, а моята постоянно...това отразява ли се на вървежа и на разхода ?
И колко струва нова ако трябва да се купи...

Публикувано: 12 юни 2007, 00:32
от HACKO
Ти изобщо на какво гориво си?

Публикувано: 12 юни 2007, 00:37
от EscortMK51.3
бензин, защо ?
Мондеото е на бензин, Ескорта на газ

Публикувано: 12 юни 2007, 01:03
от HACKO
Щото пускаш едновременно взаимно отхвърлящи се въпроси, та малко се обърках. По принцип си прав, но щом нямаш проблеми с работата на д-ля карай си. Така и иначе след като запалиш помпата работи постоянно.

Публикувано: 12 юни 2007, 08:27
от venom4o
Дори и на ГАЗ да караш.. пак ще работи помпата ,но дюзите няма да се отварят ами само ще се циркулира бензина по тръбопроводите.ПРи мен е така.. и Помпата постоянно трябва да си работи.. нищо и няма..

Публикувано: 12 юни 2007, 08:40
от EscortMK51.3
то Mонито няма газова, ама мисля че не е нормално да бучи постоянно, а тва беше станало преди няколко години, понеже баща ми не знаеше че имало бензиново филтърче, то се беше затлачило и от тогава бучи бенз. помпа...

Публикувано: 12 юни 2007, 09:18
от Атанас
Помпата работи постоянно, а щом бучи значи е тръгнала да си ходи...

Публикувано: 12 юни 2007, 10:21
от EscortMK51.3
значи от бая време си отива :D
какви пари вървят тея помпи ? в Мото-Пфое или в Косер ?

Публикувано: 12 юни 2007, 12:54
от mtel11
Свали помпата и почисти цетката.Най ветоятно има много буклуци и помпата вижда зор с бензина и затова бучи.

Изображение

Публикувано: 12 юни 2007, 14:01
от EscortMK51.3
трудно ли се сваля или трябва да я водя на майстор ?
някои ако ми даде схема или снимка къде се намира ще съм му много благодарен :)

Публикувано: 12 юни 2007, 19:24
от cocoff
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Резервни части и компоненти
направление ”Автомобилно оборудване” с марката BOSCH...
При монтаж на електрическа бензинова помпа задължително се
монтира и нов горивен филтър. При рекламация се представя и филтъра.
Помпите нямат гаранция при автомобили с допълнително монтирана
газова уредба (виж т.5 от гаранционната карта)....
http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... rranty.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
...
При повишен шум смяната/ремонтът е задължителен (Е, можеш и да караш докато те остави :) )
На мен лично не ми е ясно дали се скъсява животът на бенз. помпа, при работа на газ, сиреч при нейната работа на байпас. Някои ги изключват. Рискът при каране на газ, май е при оставяне помпата "на сухо".(Дано някой с Мондьо ти каже как се сваля, аз не знам)

Публикувано: 12 юни 2007, 19:40
от traqn_savov
cocoff написа:(Е, можеш и да караш докато те остави :) )
Не неможеш, не е хубаво, при евентуално блокиране, и ако предпазителя не е оригинален, ще се запалят кабелите в резервоара, и може да последва, запалване на горивовъздушната среда, което е неприятно. :? :?

Публикувано: 12 юни 2007, 20:22
от cocoff
Ако ти е за пръв път, май е по-добре на майстор да я водиш.
Ако можеш да поддържаш резервоара пълен поне 1/4 ще удължиш живота на помпата.
Това с нередовния предпазител е по-скоро теория. Резервоарът е най-безопасното място за бензиновата помпа!!!

Публикувано: 12 юни 2007, 20:55
от traqn_savov
Дай на късо една помпа и я вкючи :wink: може и да не стане нищо, може и да се стопят кабелите.. :roll: :roll:

Публикувано: 12 юни 2007, 21:28
от cocoff
Едно обяснение на парадоксалното твърдение, че резервоарът е най-безопасното място за бензиновата помпа.
Става въпрос за експлозивната граница на газове и пари.
Съществува долна експлозивна граница(ДЕГ) и горна експл. граница (ГЕГ). При концентрация на парите под ДЕГ няма достатъчно гориво за експлозия. При концентрация на бензиновите пари над ГЕГ, няма достатъчно кислород и експлозията пак е невъзможна. От тук следва, че всички газове и пари имат експлозивен оптимум, сиреч концентрация, при която експлозията е възможна.
За бензина този оптимум е 1.4%-7.6%
За дизеловото гориво е 0.6%-7.5%
http://en.wikipedia.org/wiki/Explosive_limit" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 12 юни 2007, 21:34
от traqn_savov
Тогава пусни си запалена клечка в резервоара, и ако още можеш да пишеш, кажи резолтата...

Аз го знам какъв е...

Публикувано: 12 юни 2007, 21:49
от cocoff
Хахахаха, ти пак чукна гредата, бе , човек :)
Нещо за Айнщайн да кажеш? Тоя копелдак сума глупости е написал...

Публикувано: 13 юни 2007, 00:00
от EscortMK51.3
а цена някои може ли да ми каже ?

Публикувано: 13 юни 2007, 00:05
от traqn_savov
cocoff написа:Хахахаха, ти пак чукна гредата, бе , човек :)
Нещо за Айнщайн да кажеш? Тоя *ЦЕНЗУРИРАНО* сума глупости е написал...
не намесвай изкукуригалият старец, моляте!! няма одношение със спорат ни.

П.П. мога да ти я намеря за 80 лева китайска.

Публикувано: 13 юни 2007, 00:23
от EscortMK51.3
представям си в мото-пфое колко струва...
явно ще се закупува от там заедно с филтър..
попринцип искам най-доброто за Мони-то.
тая китайската колко ще изкара?..