Как се сменя термостат на Fiesta 1.25 Zetek

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Как се сменя термостат на Fiesta 1.25 Zetek

Мнение от GM » 07 юни 2007, 09:42

Колата е Fiesta 1.25 Zetek.
Трябва да смена термостата. Оказа се сложна работа. Първо разглобих там където горният маркуч на радиатора е закрепен към двигатела. Оказа се че там термостат няма.
И като погледнах къде отива долния каркуч са хванах за главата.
Термостата явно е под Алтернатора.
Моля помагайте. Аз мисля, че трябва да махна фара, маската и радиатора.
И още нещо, имам самнение, че термостата не е поставен като хората. Имам в предвид (air bleed valve) това е една дупчица с едно телче, и термостата трябва да се постави с тази дупчица в точно определена посока за да работи коректно, например де сочи нагоре или надолу и т.н. В Хайнеса намерих само че трябва да се види как е сложен преди и да се запази същото положение слагайки новия термостат. Лошото е че вече пипа майстор и оттогава не ми загрява колата, т.е майстора може да е сбъркал посоката.

Моля ви ако някой знае как да стигна до термостата и как да ориенторам тази дупчица да сподели опита си.

Благодаря предварително.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Как се сменя термостат на Fiesta 1.25 Zetek

Мнение от paci » 07 юни 2007, 21:32

Сваляй алтернатора. Моя термостат го смениха в МП ма за ко го смениха кат сеа пак гледам .... както и да е :)
Чух, че трябва се сваля алтернатора та им заръчах да видят там и други неща затва знам, че се сваля алтернатора.
Виж само ремъка ... ма то няма го сменяваш. Имаше там врътня за ваденето май. Опъването на ремъка не е грижа. Огледай отдоло има една ролка е на кантар, колкот е необходимо си пропада и си опъва ремъка колкото трябва.
Ненам само като ми сменяваха ангренажа миналата година в СБА и пича беше свалил и пистовия ремък явно се налага и след като беше приключил ме кара та я прекарах на канал и там гледа и рови още нещо ма ненам кво.
Сега тия от МП като са ровили нещо май са омешали щото като пускам климатика и нещо лупа все едно си настъпал камък и той се бие в купето. Еднократно е само при първото за деня пускане но е плашещо иначе друг проблем нямам.
Казвам ти го това да огледаш внимателно а не като мен да почнеш да мислиш когато сглобяваш а не докъто разглобяваш.
И що бързаш да ровичкаш?
Вземи един термометър и си измери темпертурата и се ориентирай дали отчитането да е грешно.

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 08 юни 2007, 08:43

Зимата не загряваше и го смениха в сервиз. Но сега отваря малко по-рано от необходимото. Този който словиха за 12лв. не става за нищо или не е за тази кола. Затова сега съм си купил от МП.
Аз вече махах Алтернатора но на става. С стандартно грдоре не мога да достигна всички гайки.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта