Страница 1 от 1
Високи обороти при празен ход на Фиеста 1.3 '96
Публикувано: 01 юни 2007, 14:07
от angel
Здравейте,
поогледах темите, но май никой не е поствал същия проблем.
Значи като запаля колата оборотите са си добре, но след като тръгна и след това изключа от скорост за около 3 секунди оборотите са много високи (почти до дупка) и след това падат малко, но си остават доста високи. Ако изгася двигателя и пак запаля това нещо се оправя и така пак до следващото потегляне. Справям се с проблема като оставям колата на скорост и спирайки оставам колата почти да угасне и чак тогава изключвам от скорост, но все пак колата не става за каране.
Някой може ли да ми даде съвет на какво се дължи това? Жило, авт. смукач....и тн.
Благодаря предварително!
Публикувано: 01 юни 2007, 14:13
от cocoff
Дефинирай "много високи" и "доста високи"

Публикувано: 01 юни 2007, 14:17
от angel
cocoff написа:Дефинирай "много високи" и "доста високи"

Не мога да дефинирам много точно защото нямам оборотомер, но веднага след като изключа от скорост оборотите са почти на максимум за 1-2 секунди и после спадат, но все пак остават високи...не знам точно колко, може би около 3000/сек.
paci:
ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите
Публикувано: 01 юни 2007, 14:19
от cocoff
Ми те доста, бе
Би могъл да започнеш от моторчето/клапана за празен ход. Едно яко обливане с WD-40 и подсушаване (със сешоар напр.).
Пръсни и клемите/контактите на въпросния клапан.
Публикувано: 01 юни 2007, 14:44
от angel
cocoff написа:Ми те доста, бе
Би могъл да започнеш от моторчето/клапана за празен ход. Едно яко обливане с WD-40 и подсушаване (със сешоар напр.).
Пръсни и клемите/контактите на въпросния клапан.
Би ли ми обяснил къде се намира този клапан?
Мерси!
Публикувано: 01 юни 2007, 20:50
от cocoff
Би трябвало да изглежда горе-долу така и да се намира на, или близо до дросела. Дано някой със същия ДВГ като твоя ти обясни, да не те излъжа(не че ще ми е за сефте де)
Idle Speed Control Valve
Replaces Ford Part No: 95BF9F715AC
Applications inc:
Escort 1.3 1.6 1.8 1995 - 2000
Fiesta 1.3 1995 - 2002
Fiesta 1.6 1.8 1992 - 1995
KA 1.3 1996 onwards
Scorpio 2.0 1994 - 1998
Траяне,
Забележки и рекламациии отнасяй до:
http://www.tuneparts.co.uk/iscv.htm
Понеже не съм сигурен затова и писах "горе долу"

,а понеже днес е 1 юни, ти прощавам примитските мераци да се заяждаш

Публикувано: 01 юни 2007, 22:43
от traqn_savov
Публикувано: 01 юни 2007, 22:48
от cocoff
Човекът пита как да си почисти моторчето за празен ход. Дали е моторче, клапан, вентил, IAC, ISC или на баба му оная работа няма значение. Принципно говорим за едно и също, а целта е да помогнем, а не да демонстрираме знания. А каква е разликата между контрол на празния ход и въздушен контрол при празен ход, аз не знам...
Не съм убеден, че начинът на впръскване определя начина за поддържане и коригиране на празния ход.
Че не съм сигурен с клапан ли е или с моторче, личи още от първият ми пост. Като го отвори и уточни кое от двете е, ще му кажа как да процедира. Мисля, че ще му помогна. Не знам ти как му помагаш с твоите приказки за Ту-154 и Боинг 737-500 и цитати от аутодатата, които ти овреме изтри

Публикувано: 02 юни 2007, 07:03
от paci
cocoff, бате големи шамари му прайш на тоя Тряан начи .... горкия

Що не вземе нашия човек дет има проблем на първо време си разкачи акумулатора а ?

После да го закачи и да видим какво ще стане.
Публикувано: 02 юни 2007, 07:45
от traqn_savov
Публикувано: 02 юни 2007, 12:05
от BOROOO
Така, значи и аз имам същия проблем, много е гадно да знаете. Понякога като включа на скорост се оправя, ама понякога мога да си карам и без да натискам педала на газта

.
Много съм го мислил и мисля, че решението на проблема е следното:
1. Моторчето за празен ход не работи както трябва и задържа дроселовата клапа - почиства се моторчето.
2. Моторчето за празен ход си работи, но заяжда самата дроселова клапа - почиства се дроселовата клапа.
За най-сигурно чистиш и двете

.
Публикувано: 24 авг 2007, 10:54
от angel
Здравейте колеги,
чак сега се сетих да си оправям проблема. Значи моторчето/клапата изглежда точно както е показано на първата снимка по-горе. Пробвах да го почистя с WD40, но забравих да почистя и буксата. Ей сега ще почистя пак и ще ви кажа резултата.
Моля ви кажете как да позная " дроселова клапа" и как се почиства.
Мерси Много!!!
Мерси за отговорите, в МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.
Чао
Публикувано: 30 авг 2007, 19:04
от petyford
angel написа:Мерси за отговорите, в МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.
Чао
angel,какво е vss сензор?В МП правиха ли ти диагностика,защото и тя е към 40лв?
Публикувано: 30 авг 2007, 19:07
от petkoff_pl
Публикувано: 31 авг 2007, 07:30
от cocoff
angel написа:
МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.
Монтьорът да не ти е братовчед

За тез пари никой няма да ти свали даже VSS сензора...
Не знам хляба ли си пазят монтьорите , но не виждам как VSS може да е причина за описания проблем...???
VSS влияе на ABS-а , круиз контрола(където го има), коректните показания на скоростомера или при автоматични скоростни кутии-затруднено или невъзможно превключване. Не виждам връзката между поддържане на високи обороти при изключване от скорост и VSS...
Извинете ме за офтопика, но...
...Представете си ако навремето радио BBC и Свободна Европа разсъждаваха по същия примитивен начин: "Бе я ги оставете тия съветски сателити, да не им отваряме очите, шото ше вземат да съборят тая система и ние оставаме без работа,,," Техният девиз беше :"Ние работим за да ни няма"
Е това трябва да е девиза на всеки автомонтьор...
Публикувано: 11 сеп 2007, 09:53
от snik
Имам същият проблем временно съм го разрешил като съм изключил ето този датчик -
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6235" onclick="window.open(this.href);return false; датчика от буксата. Проблеми откакто съм го изключил не съм имал...