Страница 1 от 2

пушек при палене

Публикувано: 24 май 2007, 22:59
от FordSierra1.6L
Проблема е следния-когато и да паля колата (топло,студено,хладно време)забелязвам че изкарва пушек през аспуха и след няколко секунди се оправя и не пуши.,.....от какво може да става това ???
Възможно ли е ако е лоша центровката да го прави това ?
И как да оправя проблема ???
Благодаря предварително

Публикувано: 24 май 2007, 23:22
от ewgeny
Колата е карбуратор нали? На бензин ли я караш? Ако е на бензин, то вариянта е да направиш профилактика на карбуратора най-вече смяна на платната. Ако е на газ, гори ли ти масло? Сигурно тори, и трябва да смениш гумичките на клапаните. 2-3 лв. на брой. Ако не е нищо от двете, пак пиши.

Публикувано: 24 май 2007, 23:40
от FordSierra1.6L
ewgeny написа:Колата е карбуратор нали? На бензин ли я караш? Ако е на бензин, то вариянта е да направиш профилактика на карбуратора най-вече смяна на платната. Ако е на газ, гори ли ти масло? Сигурно тори, и трябва да смениш гумичките на клапаните. 2-3 лв. на брой. Ако не е нищо от двете, пак пиши.
На бензин я карам ,газ няма колата....да карбуратор е .....профилактика и центровка ми правиха на карбурата преди 2-3 месеца и тогава не си пушеше а от скоро става това.....А тез платна мога ли да си ги сменя аз и колко струват ?
А относно тез гумички на клапаните знам че са евтини ама майсторите искат по 100 лева само да отворят двигателя.....Та идеята ми е немога ли аз да си ги сменя че 100 лева не ми се дават :)

Re: пушек при палене

Публикувано: 25 май 2007, 07:23
от cocoff
FordSierra1.6L написа:...когато и да паля колата (топло,студено,хладно време)забелязвам че изкарва пушек през аспуха и след няколко секунди се оправя...
Почти сигурно преобогатена смес. Ново регулиране на карба.
При скъсана мембрана на бенз. помпа, по-вероятно е да не достига гориво и да прекъсва, особено във високите обороти.
От гумички би трябвало да пуши постоянно...а и ще доливаш по-често.

Re: пушек при палене

Публикувано: 25 май 2007, 10:13
от FordSierra1.6L
cocoff написа:
FordSierra1.6L написа:...когато и да паля колата (топло,студено,хладно време)забелязвам че изкарва пушек през аспуха и след няколко секунди се оправя...
Почти сигурно преобогатена смес. Ново регулиране на карба.
При скъсана мембрана на бенз. помпа, по-вероятно е да не достига гориво и да прекъсва, особено във високите обороти.
От гумички би трябвало да пуши постоянно...а и ще доливаш по-често.
Значи проблема може да е от карбуратора само така ли ??? Във високите обороти даже върви повече колата ....всмисъл набира си без проблем ..... не съм забелязал да прекъсва...... Значи да отида за центровка на карбуратора ако не е от това значи са Гумички на клапаните ????

Публикувано: 25 май 2007, 10:18
от cocoff
Е, изчакай още някое мнение де, аз съм теоретик :)

Публикувано: 25 май 2007, 12:22
от FordSierra1.6L
cocoff написа:Е, изчакай още някое мнение де, аз съм теоретик :)
чакам просто питам какви са другите вариянти за проблема :) И аз си мисля че е от карбуратора щото имам един човек дето се занимава от 30-40 години с коли само и като я запалих и ми каза центровката не ти е добра затова ти пуши......н
Но все пак ще изчакам мнения да намериме проблема :)

Re: пушек при палене

Публикувано: 25 май 2007, 15:56
от Fulkrum
cocoff написа:
FordSierra1.6L написа:...когато и да паля колата (топло,студено,хладно време)забелязвам че изкарва пушек през аспуха и след няколко секунди се оправя...
Почти сигурно преобогатена смес. Ново регулиране на карба.
При скъсана мембрана на бенз. помпа, по-вероятно е да не достига гориво и да прекъсва, особено във високите обороти.
От гумички би трябвало да пуши постоянно...а и ще доливаш по-често.
Е то ако има скъсана мебрана на бензиновта помпа, ще вкарва бензин в картера.

Колега като казваш, че пуши, какъв пушак излиза. черен или синкав.
Че при мен го има същия проблем, при мен пропушва синкав дим, ама аз съм моно инжекция.

Re: пушек при палене

Публикувано: 25 май 2007, 17:39
от FordSierra1.6L
Fulkrum написа:
cocoff написа:
FordSierra1.6L написа:...когато и да паля колата (топло,студено,хладно време)забелязвам че изкарва пушек през аспуха и след няколко секунди се оправя...
Почти сигурно преобогатена смес. Ново регулиране на карба.
При скъсана мембрана на бенз. помпа, по-вероятно е да не достига гориво и да прекъсва, особено във високите обороти.
От гумички би трябвало да пуши постоянно...а и ще доливаш по-често.
Е то ако има скъсана мебрана на бензиновта помпа, ще вкарва бензин в картера.

Колега като казваш, че пуши, какъв пушак излиза. черен или синкав.
Че при мен го има същия проблем, при мен пропушва синкав дим, ама аз съм моно инжекция.
пушека е някъв Сив .....сивее ми на мен.....не е черен нито син ......

Re: пушек при палене

Публикувано: 25 май 2007, 19:45
от paci
Пали ли?
Как е разхода ?
Масло бара ли?
Мисля че ти няма нищо :)
Като искаш да не пуши недей я пали :)
Що се фана у тоя пушек?
От нещо друго оплакваш ли се?
Едно стичане ли задържане ли беше на масло по клапаните се получаваше и го издухва като я запалиш.
Ако нямаш други оплаквания пали, сваляй джамовете, пускай музиката и потегляй.

Re: пушек при палене

Публикувано: 25 май 2007, 20:16
от FordSierra1.6L
paci написа:Пали ли?
Как е разхода ?
Масло бара ли?
Мисля че ти няма нищо :)
Като искаш да не пуши недей я пали :)
Що се фана у тоя пушек?
От нещо друго оплакваш ли се?
Едно стичане ли задържане ли беше на масло по клапаните се получаваше и го издухва като я запалиш.
Ако нямаш други оплаквания пали, сваляй джамовете, пускай музиката и потегляй.
Пали няма грешка :)
Разхода е малко повече от преди с около Литър по мои изчисления :)
Сменях масло преди 200 Км :)
Аз мисля че има нещо но незнам кво щото преди не правеше така :)
Ми ако не я запаля няма как да я подкарам :)
Ми щото преди го нямаше пушеко затова :)
Ми не ми достигат 1 милион евра :)
Може и стичане и да го издухва но казвам че преди го нямаше пушеко
Паля (излиза пушек) натискам бутона джамовете правят "Джът" музиката прави "Бум" пускам фаровете правят "ден" хаха

ПС: та по въпроса има ли други вариянти ?

Публикувано: 25 май 2007, 20:41
от HACKO
Няма други вариянти. Според мен гумички.

Публикувано: 25 май 2007, 20:42
от FordSierra1.6L
HACKO написа:Няма други вариянти. Според мен гумички.
А мога ли аз да си ги сменя ?? трудно ли е ?? щото майстор ще ми взема 100 лева и нагоре...

Публикувано: 25 май 2007, 20:50
от traqn_savov
После ще ти вземе 200, ти явно не знаеш ангренаж как се зацепва....

Абе аз ако взема едно пияно, мамаму стара, няма ли да мога да свиря на него..

Публикувано: 25 май 2007, 20:52
от HACKO
По принцип не е трудно, но е специфично, щом питаш значи не си сменял. По-добре някой който го е правил да ги смени.

Публикувано: 25 май 2007, 20:53
от paci
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9509
Тва дали ще свърши раота ?
Само не казвай "мерси", че ще избеснея :twisted:
Що се трепем да подреждаме когато стари кучета не ползвате форума :(
Ако се опрайш сам ела кажи все пак де .. :)
Аре нема се нервим мноу :)
Кажи ми на ЛС все пак ако имаш препоръка за важната тема.
Опитах се нещо но ... :(

Публикувано: 26 май 2007, 14:04
от ewgeny
Пуши при палене, защото когато си спрял, масло се стича върху тях, и като запалиш то вднага се изсмуква. Незабавно си провери маслото, и го проверяваи през ден.
А ако незнаеш, да ти кажа няколко подробности за проверката на масло.
1. Колата трябва да е на равно. Никви наклони, никви бордури и т.н.
2. Двигателя трябва да е бил угасен поне 10-15 преди това, за да може да се стече в картера. Отивай да мериш, и после пиши.

Публикувано: 26 май 2007, 14:30
от Polly
Хубаво давате съвети за гумичките на клапаните, но проблема може да не е само в тях. Имах случай с пушек от ауспуха, смених гумичките, но пушека си остана. Преди да ги сменяш по-добре потърси добър диагностик, но в никакъв случай не отивай с този проблем в Мото Пфое!

Публикувано: 26 май 2007, 17:03
от FordSierra1.6L
paci написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9509
Тва дали ще свърши раота ?
Само не казвай "мерси", че ще избеснея :twisted:
Що се трепем да подреждаме когато стари кучета не ползвате форума :(
Ако се опрайш сам ела кажи все пак де .. :)
Аре нема се нервим мноу :)
Кажи ми на ЛС все пак ако имаш препоръка за важната тема.
Опитах се нещо но ... :(
да но откаде да намеря тази скоба въпросната ??
ewgeny написа:Пуши при палене, защото когато си спрял, масло се стича върху тях, и като запалиш то вднага се изсмуква. Незабавно си провери маслото, и го проверяваи през ден.
А ако незнаеш, да ти кажа няколко подробности за проверката на масло.
1. Колата трябва да е на равно. Никви наклони, никви бордури и т.н.
2. Двигателя трябва да е бил угасен поне 10-15 преди това, за да може да се стече в картера. Отивай да мериш, и после пиши.
Знам как се мери масло :) проверих го и си е толкова колкото в началото всмисъл като го смених ..... Показва близо до горната граница...
Polly написа:Хубаво давате съвети за гумичките на клапаните, но проблема може да не е само в тях. Имах случай с пушек от ауспуха, смених гумичките, но пушека си остана. Преди да ги сменяш по-добре потърси добър диагностик, но в никакъв случай не отивай с този проблем в Мото Пфое!
на диагностик добре ама в МП няма да отида да ми одерат главата там за има няма .....

Публикувано: 26 май 2007, 21:45
от cocoff
FordSierra1.6L,
Желанието ти да си 100% сигурен какъв е проблемът е разбираемо, но неизпълнимо. Колкото повече хора питаш, толкова повече и по- разнообразни отговори ще получаваш. Все някой ще ти каже, че гориш антифриз, щото и той много пуши.
Харесваш си 1-2 причини, степенуваш си ги по важност и фащаш чука... :)