Страница 1 от 1
Айдееее, "издухала" гарнитурата на главата
Публикувано: 14 май 2007, 21:03
от cossie
Днеска разбрах че ми е "издухала" гарнитурата на главата, започна да прелива разсширителният съд, и маркучите бяха твърди което ме навежда на мисълта че гарнитурката на главата е заминала.

А и скоро ще сменям картер, та се замислям за един по сериозен ремонт, като смяна на сегменти, гумички на клапаните, разни семеринги, гарнитурки, и най вече сваляне на главата с няколко десети, олекотяване на маховика и балансирането му с коляновият вали естествено портване на глава

Та ме интересуват накои цени ( горе долу естествено), например на сегментите и на гарнитурата на главата, ако някой е правил подобен ремонт нека сподели

Публикувано: 14 май 2007, 21:51
от venom4o
Гарнитура на глава -25 лева сегменти - 74 лева .. гумички на клапани 10 лева.. гарнитура капак клапани -10 лева , гарнитура изпускателен колектор - те са на секи цилиндър поне при мен -8 лева, гарнитура на всмукателен колектор 6 лева.. гарнитура на двуцевката - 4лева,ангренажен ремък - 18 лева,свещи 24 лева Моторкрафт,въздушен филтър- 7 лева,масло-ти зи знаеш..маслен филтър към 10 лева... .Шлайфане на глава + напасване на клапаните ти ще кажеш.. но може да отидат 100-тина лева.. Ако искаш да набиеш и ризи там отиват още 200 лева...Но дано Ризите да са ти добре... Е това е при мен дано да не съм те отказал.. Но ще ти кажа ,че ако го направиш като хората няма да си познаеш колата.. както стана при мен... При мен от грозната жаба стана на красивата принцеса...
Публикувано: 14 май 2007, 22:03
от cossie
Мерси много бате при мен най вероятно цените ще са други, обаче отказване няма

Нека и някой с двувалка да драсне накой ред

Публикувано: 15 май 2007, 00:30
от Rick
Аз съм чувал че това май е единствения проблем на двувалките, и че много трябва да се внимава да не се прегряват.
Точно като я купих и един майстор реши да ме поздрави с думите "Знаеш ли колко струва една гарнитура на главата за тоя мотор - 80 лв."
Дали е истина и дали става въпрос за оригинална или масово вървят така незнам и се надявам скоро да не разбера. Но въпреки това не звучи много плашещо имайки в предвид че за тия пари можеш да купиш точно половин амортисьор от МП.

Публикувано: 15 май 2007, 01:14
от vlado6669
Препоръчвам ти магазин Йовал, не знам точния адрес, ул. Козлудуй, посока от Мария Луйза, пресичаш Раковска, на 50 м на завоя от ляво, внимавай до тях е магазин Бовал там е много скъпо, но ти можеш да си провериш цените, говори и за отстъпка ако купиш доста неща. Аз правих 3 ремонта на моята от куци майстори, и сам доволен от този магазин, Сега за цени, купувах доста части много пъти, и може да не сам много точен. Има комплект гарнитури евтин 90 лв и по-скъп 130, аз сам с евтиния, доволен сам-гарнитури глава, капак клапани, колектори, за двата капака отпред на мотора, само дето долния капак може да бъде метален или бакелитов, в комплекта има гарнитура за бакелитов, ако ти е метален -корк, режеш и силикон. В комплекта има семеринги за разпределителя, колянов вал-отпред и отзад. Гумички за клапаните, не са хубави та моя съвет-носиш главата на майстор да ти я шлайфа, да я провери за пукнатини, особенно внимание м/у 1 и 2, и м/у 2 и 3 цилиндър, много внимателно аз при първо разглабяне не видях пукнатините. Най-добре проверка на плътност от Светла в Надежда-30 лв, за да си сигурен в главата, защото лесно се пукат при прегряване. И който шлайфа и напасва клапаните, ако има нужда, той ти слага и гумичките, и си носи гаранция за това - за работа 70- ина лв. В комплекта има гарнитура на двуцевката. Комплект верига, обтегач и маслен повдигач-задължително 80 лв. 2 успокойтела 40 лв. Провери състоянието на веригата за маслената помпа, може и да не я сменяваш, обтегача 15 лв. Две тубички качествен силикон 8 лв. Не е сложен мотор, но си има тънкости, внимавай с майстора. Дано да съм ти помогнал, ако имаш въпроси, питай. Дано не ти потрябват, но да знаеш имам перфектни разпределителни валове.
Публикувано: 15 май 2007, 08:39
от venom4o
Сегментите ще ги сменяш ли?
Публикувано: 15 май 2007, 19:40
от cossie
Значи наскоро разбрах за проблема и първо ще отворя мотора за да разбера в какво състояние е и за какво става въпрос, аз още от началото съм решил да позасиля моторчето и бях планувал отваряне така че ще гледам да сменя колкото се може повече неща, но това ще стане след юни защото няма с какво да ходя на дрифт събора

и искам да изкажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички които се отзоваха =D>:
Публикувано: 19 юни 2007, 17:44
от cossie
А да попитам колегата vlado6669, както стои въпроса със зацепването на веригата, има ли нещо по специално

Двигател
Публикувано: 19 юни 2007, 19:51
от tata1971
И аз минах по тоя път ама чак сега видях темата.При мен се появи след прегряване-вината е на термостата и моята разсеяност.Искам да ти дам
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 8%E3%E0%F7" onclick="window.open(this.href);return false;.
Това е схема за спасяване на хидравличния повдигач-цена 60-90 лв.
Успех
Публикувано: 19 юни 2007, 20:25
от cossie
Мерси много колега

Публикувано: 20 юни 2007, 01:13
от Overclock
Йовал и Бовал са на един и същи собственик!Частите в двата магазина са 90% еднакви, с много голяма разлика в цените.Незнам vlado6669 от кои части е толкова доволен, но от личен опит (и от опита на колеги) с чиста съвест мога да заявя, че повечето от частите в тези магазини са много зле.
Публикувано: 20 юни 2007, 16:33
от Brock
Overclock написа:Йовал и Бовал са на един и същи собственик!Частите в двата магазина са 90% еднакви, с много голяма разлика в цените.Незнам vlado6669 от кои части е толкова доволен, но от личен опит (и от опита на колеги) с чиста съвест мога да заявя, че повечето от частите в тези магазини са много зле.
Брей...
ми че аз съм доволен за сега от частите в Йовал за мондеото ми
