Страница 1 от 1
Катализатор
Публикувано: 08 май 2007, 05:29
от technik
Здравейте, ами питането ми е дали има смисъл да си сменя катализатора с резонансно гарне. Вчера един майстор кадето прави ауспуси ми каза че задължително трябва да го сменя. Според него най-вероятно е запушен щото живота им бил 90000км, а този най-вероятно не е сменян никога.

Re: Катализатор
Публикувано: 08 май 2007, 14:22
от stanimir_gizdev
Махни го, няма да съжаляваш! Аз моя го свалих още като купих колата! може и да ти се поотпуши Форд-а!!!
Публикувано: 08 май 2007, 15:15
от cossy
Първо мини годишния технически и после си прави изводите дали работи

Аз като го махнах, разлика не усетих

Re: Катализатор
Публикувано: 08 май 2007, 16:18
от orlinm
technik написа:Здравейте, ами питането ми е дали има смисъл да си сменя катализатора с резонансно гарне. Вчера един майстор кадето прави ауспуси ми каза че задължително трябва да го сменя. Според него най-вероятно е запушен щото живота им бил 90000км, а този най-вероятно не е сменян никога.

е той майстора много ясно, че така ще ти каже. Ще ти сложи ррезонаторно гърне, ще ти вземе 30тина лева за труд, после ще прибере катализатора (щото на теб за какво ти е) и ще го шитне и него за 40-50 лева на тея дето ги изкупуват.
То всеки майстор вече ти казва "катализатора е" без да измери и диагностицира нищо....
Публикувано: 08 май 2007, 18:13
от cocoff
И ката, като много други чаркове може да се скапе за дни, но може и да надживее колата
А ти защо отиде точно при ауспуфаджия? Какво й е на колата?
Публикувано: 08 май 2007, 23:28
от niko_nenchev
На моето Мондео един "майстор" му сряза катализатора с флекса,извади питите и го завари наново-10лв.Сега шума е доста голям ,а не усещам някаква голяма динамика
Публикувано: 09 май 2007, 05:46
от technik
cocoff написа:И ката, като много други чаркове може да се скапе за дни, но може и да надживее колата
А ти защо отиде точно при ауспуфаджия? Какво й е на колата?
technik написа:Уф, още ще ви се оплача. Вчера ми се раздрънка нещо ауспуха. Чуваше се звук все едно че се удря в купето и тва е само в ниските обороти. Отивам аз на сервис и ко да видя. Да, наистина ми се удря в нещо но не е в купето...а в резервоара! Хаха сигурно се питате как така хехе и аз тва се зачудих, но след това видях защо. Значи след последния скок в дупка когато ми се откърти задния мост пораженията явно не са били само в окачването. Оказа се че 2 от ушите на резервоара са изгнили от курозията и са се счупили и си виси. Ужас ви казвам! Дет се вика за малко да ми изпадне някаде тоя резервоар

Публикувано: 09 май 2007, 13:35
от cocoff
Technik, сори, ама не го видях това, а ти от'де го цитира - не знам

А по темата: не сменяй нищо, докато не си 100% сигурен, че проблемът е в него!!!
Публикувано: 10 май 2007, 05:16
от technik
cocoff написа:Technik, сори, ама не го видях това, а ти от'де го цитира - не знам

А по темата: не сменяй нищо, докато не си 100% сигурен, че проблемът е в него!!!
Е ако тръгне по-добре колата що пък да не го сменя

точно тва е че не съм сигурен дали е дали е дал фира

Публикувано: 10 май 2007, 08:19
от cocoff
Автосугестията е страшна сила

Аз като я измия моята и ми се струва, че върви по-добре... Вероятно и твоята след смяна на ката ще тръгне по-добре
Ако ти пука за екологията-сменявай го и живей гордо с мисълта, че зеленкото по дърветата го има благодарение на теб

А на колата със сигурност й е по добре без кат.