Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 10 май 2007, 08:30

Реших проблема.Цялата работа била от инжектора.Купих си ремонтен комплект и филтър.Смених ги и сега е супер.

couriera
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 03 яну 2008, 15:20
Модел на автомобила: Fiesta Courier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от couriera » 22 яну 2008, 00:05

колега,четох внимашелно твоята одисея,защото и аз съм същият.при мен проблема е първото палене.Независимо дали е 10 град.под или над нулата след това пали от раз. Как да проверя дали инжектора мие изправен

element
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 14 авг 2008, 09:24
Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TD
Status: Извън линия

Re:

Мнение от element » 31 авг 2008, 16:27

efico написа:При мен е различно. В manual-a на руски който намерих в нета пише, че релето се намира в мот. отсег около акумулатора, обаче при мен го няма там. Ще отварям блока с предпазителите и ще звъня кабелите за да търся точно от къде се захранва. Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови). При ескорта има и едно жило излизащо изпод термостата и свързано с корекцията на изпреварването на помпата, (незнам при Мондеото дали го има) предполагам служи за изменение на нач. на връскване в зав. от температурата при мен е малко хлабавко, чудя се дали не се нуждае от регулиране, но не пише за него в книгите.
Опитах да кача файл с упътване за Фодр Ескорт след 1990 година. Ако не се качил, ще потърся от каде го свалих и ще дам линк.

element
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 14 авг 2008, 09:24
Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Re:

Мнение от element » 31 авг 2008, 16:32

element написа:
efico написа:При мен е различно. В manual-a на руски който намерих в нета пише, че релето се намира в мот. отсег около акумулатора, обаче при мен го няма там. Ще отварям блока с предпазителите и ще звъня кабелите за да търся точно от къде се захранва. Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови). При ескорта има и едно жило излизащо изпод термостата и свързано с корекцията на изпреварването на помпата, (незнам при Мондеото дали го има) предполагам служи за изменение на нач. на връскване в зав. от температурата при мен е малко хлабавко, чудя се дали не се нуждае от регулиране, но не пише за него в книгите.
Опитах да кача файл с упътване за Фодр Ескорт след 1990 година. Ако не се качил, ще потърся от каде го свалих и ще дам линк.
http://yana-bg.com/files/FordEscort_after_1990.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; това е линка за упътване на Форд Ескорт, надявам се да съм бил полезен.

adi.cveti
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 сеп 2008, 18:59
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г

Мнение от adi.cveti » 09 сеп 2008, 20:16

Georgiev написа:Прави ми впечатление, че колата ми когато е студена пали с повече въртене на стартера, около 6-7 секунди. Даже и вчера когато беше 35 градуса пак така .Проблем ли е това, и възможно ли да е от въздушния филтър, че не съм го сменял.Този с който е е от Италианския и собственик преди мен.Или е от друго?Някой има ли го този проблем .Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени.
Мерси.

Колега не се притеснявай наистина всички мотори 1.8 D , 1.8 TD и 1.8 TDI на Форд палят с по продължително задържане на ключа при стартиране. Карал съм и от трите вида мотори, като съм вземал кола от първи собственик в Австрия на малко километри.Не пипай нищо и неходи по майстори ако само това ти е проблема.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 14 госта