Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 14 авг 2008, 09:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re:
Опитах да кача файл с упътване за Фодр Ескорт след 1990 година. Ако не се качил, ще потърся от каде го свалих и ще дам линк.efico написа:При мен е различно. В manual-a на руски който намерих в нета пише, че релето се намира в мот. отсег около акумулатора, обаче при мен го няма там. Ще отварям блока с предпазителите и ще звъня кабелите за да търся точно от къде се захранва. Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови). При ескорта има и едно жило излизащо изпод термостата и свързано с корекцията на изпреварването на помпата, (незнам при Мондеото дали го има) предполагам служи за изменение на нач. на връскване в зав. от температурата при мен е малко хлабавко, чудя се дали не се нуждае от регулиране, но не пише за него в книгите.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 14 авг 2008, 09:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Re:
http://yana-bg.com/files/FordEscort_after_1990.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; това е линка за упътване на Форд Ескорт, надявам се да съм бил полезен.element написа:Опитах да кача файл с упътване за Фодр Ескорт след 1990 година. Ако не се качил, ще потърся от каде го свалих и ще дам линк.efico написа:При мен е различно. В manual-a на руски който намерих в нета пише, че релето се намира в мот. отсег около акумулатора, обаче при мен го няма там. Ще отварям блока с предпазителите и ще звъня кабелите за да търся точно от къде се захранва. Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови). При ескорта има и едно жило излизащо изпод термостата и свързано с корекцията на изпреварването на помпата, (незнам при Мондеото дали го има) предполагам служи за изменение на нач. на връскване в зав. от температурата при мен е малко хлабавко, чудя се дали не се нуждае от регулиране, но не пише за него в книгите.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 09 сеп 2008, 18:59
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г
Georgiev написа:Прави ми впечатление, че колата ми когато е студена пали с повече въртене на стартера, около 6-7 секунди. Даже и вчера когато беше 35 градуса пак така .Проблем ли е това, и възможно ли да е от въздушния филтър, че не съм го сменял.Този с който е е от Италианския и собственик преди мен.Или е от друго?Някой има ли го този проблем .Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени.
Мерси.
Колега не се притеснявай наистина всички мотори 1.8 D , 1.8 TD и 1.8 TDI на Форд палят с по продължително задържане на ключа при стартиране. Карал съм и от трите вида мотори, като съм вземал кола от първи собственик в Австрия на малко километри.Не пипай нищо и неходи по майстори ако само това ти е проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 14 госта