Ескорта много загрява-оправен
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Разбира се,че ще я снимам и ще поясня коя букса е,но сега нямам време,че трябва да пътувам. Утре,най-късно в понеделник снимам и качвам. Поздрави и благодарности на всички


- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Здравейте колеги. Малко по-късно от обещаното,но нямах време тия дни. Та ето това е буксата,която се беше стопила от вътре. По принцип трябва да седи на корпуса на перката,но щипките бяха счупени. От нея излизат вече само два кабела с букса на края,в която букса пък влизат двата кабела от резистора. Той седи на корпуса на перката долу вдясно (ако си пред колата). Отрязаните кабели бяха масата и бавната скорост,Иво ги свърза директно,защото буксата се беше стопила от вътре и беше много зле. Поздрави на всички и дано тая тема да помогне и на други колеги


















- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Абе така както е направено, много много не ми харесва. От там минава висок ампераж, да не се запалиш. Търси си нова букса от моргите, за да си спокоен!
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Ще потърся,но не съм сигурен,че като намеря ще мога да сложа кабелите вътре в буксата. В смисъл да го направя както е на старата букса.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Не е нужно режеш и запояваш цялата нова букса.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Извини ме,но не те разбрах.Ianaki написа:Не е нужно режеш и запояваш цялата нова букса.

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Не вадиш и не сваляш никакви кабели от буксите. След като си купил нова букса, то тя ще е с отрязани кабели от двете страни. Отрязваш твоята - старата, след което посредством поялник, паста за запояване и някакъв тинол запояваш кабелчетата на новата букса за тези, които са на колата. Желателно е да се сложат и термошлаухчета на спойките, а след това да се омотаят с изолирбанд.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Благодарско. И аз се сетих за тоя вариант,ама преди малко. Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 10 юли 2011, 23:51
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Zetec 97
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
здравеите колеги а можели заради този резистор климатика дане духа студено защото при мен изобщо го няма и предполагам че затова и перката не се вкл. като пусна климатика
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Точно затова не духа студено, защото няма какво да охлажда фреона. Без резистора перката запазва аварийния си режим на 2 скорост, но я няма първата скорост, на която тръгва при натискана на бутона на климатика.
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Съдейки по масовите положителни отзиви за него, не вярвам този Иво да си е оставил ръцете и само да е усукал кабелите - сигурно ги е запоил човека.
Доколкото разбирам, тя и буксата сигурно е станала неразглобяема щом са стопени половината от контактите вътре в нея. Ако е разглобяема и е в добра кондиция действащата й част, може (за по-лесно) само за срязаните два кабела отделна букса с 2 пина да потърсиш (трябва да носи същия ампераж).
Доколкото разбирам, тя и буксата сигурно е станала неразглобяема щом са стопени половината от контактите вътре в нея. Ако е разглобяема и е в добра кондиция действащата й част, може (за по-лесно) само за срязаните два кабела отделна букса с 2 пина да потърсиш (трябва да носи същия ампераж).
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 мар 2011, 08:21
- Модел на автомобила: Ford escord 1,8 TD 1996 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Здравейте колеги,
Влючвам се и аз като продължение на темата.Значи имам голям проблем с климатика - не работи
Лошото е че сме лято и е доста жега. Значи Ford Escort 1,8 TD 1996 г. Смених му компресор пресостат тръби и т.н. не иска обаче да тръгне .Някой може ли да помогне с някаква схема на климатичната инсталация - ще съм много благодарен.Лампичката на климатика свети но не иска да тръгне.Моля помагайте че е жега 
Влючвам се и аз като продължение на темата.Значи имам голям проблем с климатика - не работи


- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Здравей колега. Аз като ходих да напълнят климатика при Иво,бях със свито сърце дали е здрава системата и дали няма да избие от някъде. Държа я 10 минути на теста-няма мърдане,като нова. Пълниме фреон,масло и паля да пробваме. Цвръц копчето-никаква реакция от съединителя на компресора. Така още няколко опита и стана ясно,че проблема е някъде по кабелите. Много трудно,обаче Иво го намери и сега имам климатик. Най-добре мини през него или някои добър сервиз за авто-електро,ако не можеш сам да се справиш. Иначе схема на климатика има в Аутодата. ПоздравиЕмилиан написа:Здравейте колеги,
Влючвам се и аз като продължение на темата.Значи имам голям проблем с климатика - не работиЛошото е че сме лято и е доста жега. Значи Ford Escort 1,8 TD 1996 г. Смених му компресор пресостат тръби и т.н. не иска обаче да тръгне .Някой може ли да помогне с някаква схема на климатичната инсталация - ще съм много благодарен.Лампичката на климатика свети но не иска да тръгне.Моля помагайте че е жега
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 мар 2011, 08:21
- Модел на автомобила: Ford escord 1,8 TD 1996 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Колега мерси,
Можеш ли да ми дадеш някакви координати на Иво.Четох някъде за него мисля да му се обадя и да отида.
Можеш ли да ми дадеш някакви координати на Иво.Четох някъде за него мисля да му се обадя и да отида.

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
0886277722-Иво. Поздрави и не забравяй да пишеш за резултатаЕмилиан написа:Колега мерси,
Можеш ли да ми дадеш някакви координати на Иво.Четох някъде за него мисля да му се обадя и да отида.

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 мар 2011, 08:21
- Модел на автомобила: Ford escord 1,8 TD 1996 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта много загрява-оправен
Здравейте колеги отново,
Малко инфо и от мен . Благодарение на Иво вече имам работещ климатик.Оказа се че е от кабел който е между таблото за управление на климатика и първия датчик.
Мерси и на колегата mi60
Малко инфо и от мен . Благодарение на Иво вече имам работещ климатик.Оказа се че е от кабел който е между таблото за управление на климатика и първия датчик.
Мерси и на колегата mi60

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта