Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ходи да ти пипнат центровката на запалването. Явно "другата" ти е наред щом не се оплакваш, че колата не ти върви. И не слушай "майстори", че е нормално за Форд Диезел. При мен пали от раз......но след добра центровка и профилактика на стартера /втулки, четки и нова грес - не можах да си позная колата като "завъртях", а ми струва само 25 лв. със свалянето и качването на стартера/
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Аз явно карам същата кола и мога да кажа че подгрее ли - пали от 1 оборот рядко 2. Такива работи като 5-6 секунди .... няма. Като чета си проверил всичко и то май си е ОК. Сменял ли си ангренажните ремъци. Ако майсторчето е прескояило зъб при поставянето на ремъка за помпата може да стане точно това. Оправя се с центровка на помпата или проверка на зацепването на ремъка.
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
като чета маи и аз имам същите проблеми.Откакто ми смениха ремъка колата започна да пали по трудно и да пуши сив дим.Върнаха ми центровката в ВОШ СУПЕР ДИЗЕЛ и от тогава започна да ми трака помпата на студено,колата стана много тромава до 2000 оборота.Пробвах как се форсират други Фордове TDI но всичките се форсират доста по рязко от моя.В сервиза ми казаха че помпата имала много предварение и те са го върнали,но на мен не ми харесва как върви колата,като знам как беше преди смяната на ремаците.А за това че Фордовете незнам си кво си били така не вярваи.Вчера отидох да си пълня климатика и маистора ми каза че Фордовете си били така-демек зимата си изпускал фреона и догодина пак го пълниш-дрън,дрън.Ако някои е имал съяия проблем ако може да помага
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Освен компресията е необходимо да провериш още и: подгряващи свещи, центровка на помпата и дали нямаш разхерметизирани връзки т.е. дали не влиза от някъде въздух и да ти пада горивото/ можи например да ти е запушен отдушника на резервоара и в него се създава вакум, който връща горивото/ Има още причини , но от тука се започва и така човек се ограмотява. 

- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес ходих в тук в Разград но нямаха стенд за да изпитат помпата и не се наеха за някакъв ремонт.Има едно нещо което като е студена тиктака.Намира се до кутията на въздушния филтър.На него пише Made in USA.То командва мембраната която дърпа едно лостче на помпата.Предполагам че това е нещо като смукач.До това устройство стига вакум от вакум помпата.Обаче след него вакум няма.Утре сутринта че я видя като е студена дали това устройство ще сработи.То би трябвало когато колата е студена да пропусне вакума, който да издърпа мембраната, тя да дръпне жилото,а то лостчето на помпата.Но това ще видя утре сутринта.Само се надявам това наистина да е за тази работа за която си мисля.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Тава със вакуума е за системата за рециркулация на изгорелите газове.При мен положението е почти същото през зимата пали на 1/4 до -15,до-22<не>пали за 3-5сек,цега при+30 също 3-5сек.Ако имаш тракане<както> е сигорно, че клапана за динамичната центровка се прецаква.<От>.В МП тизи клапан струва 458лв. В маг.КОСЕР е 238лв.Аз смятам да го взема от там,става с поръчка и капаро.Ако катлизатора ти е забит проблама с паленето може да е и от тава.
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Утре ще знам какво и е, и ще пиша.
paci:
Па що не вземеш първо да знаеш и тогава да пишеш?
Защо пускате мнения за бройката ?
Защо "стари" карате модератора де се намесва толкова често ?
ФОРУМ не значи място където да си раздвижите пръстите и някой да рови да ви чете "ми аз утре ще разбера" и утре си забравил какво си писал.
Почвам да съчувствам на хора позвали търсачката и останали разочаровани.
paci:
Па що не вземеш първо да знаеш и тогава да пишеш?
Защо пускате мнения за бройката ?
Защо "стари" карате модератора де се намесва толкова често ?
ФОРУМ не значи място където да си раздвижите пръстите и някой да рови да ви чете "ми аз утре ще разбера" и утре си забравил какво си писал.
Почвам да съчувствам на хора позвали търсачката и останали разочаровани.
-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравейте на всички, от скоро и аз се сдобих с Ескорт 1.8ТД 96-та, влизал съм често във форумът ви има какво да се научи. Проблемът и при мен е подобен затова използвам същата тема. Всичко като филтри и масло е сменено, не пуши има мощност, но като е студена или я оставя за около 20 мин трудно пали. Първо мислех да не засмуква въздух, но доколкото можах проверих всички съединения и маркучи. Понеже реших да се оправям сам стигнах до въпросния клапан който в книгите за ГНП които успях да намеря се води клапан за студен старт
и се упр. от ЕСУ-то. Установих, че до него не достига захр. дори и при студен дв. Оттам нататък още не съм имал време да проследя веригата му, пък и неможах да намеря ел. схема за дизеловите Фордове. Въпросният клапан иначе си работи пробвах като му подам 12V. Остава или ЕСУ-то или релето което вкл. клапана.
Съжалявам, малко стана дълго
и се упр. от ЕСУ-то. Установих, че до него не достига захр. дори и при студен дв. Оттам нататък още не съм имал време да проследя веригата му, пък и неможах да намеря ел. схема за дизеловите Фордове. Въпросният клапан иначе си работи пробвах като му подам 12V. Остава или ЕСУ-то или релето което вкл. клапана.
Съжалявам, малко стана дълго
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
тук съм писал малко за това реле (за мондео 1.8тд):
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#40873
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#40873
-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
При мен е различно. В manual-a на руски който намерих в нета пише, че релето се намира в мот. отсег около акумулатора, обаче при мен го няма там. Ще отварям блока с предпазителите и ще звъня кабелите за да търся точно от къде се захранва. Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови). При ескорта има и едно жило излизащо изпод термостата и свързано с корекцията на изпреварването на помпата, (незнам при Мондеото дали го има) предполагам служи за изменение на нач. на връскване в зав. от температурата при мен е малко хлабавко, чудя се дали не се нуждае от регулиране, но не пише за него в книгите.
-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Подновявам темата за пореден път, за да споделя докъде стигнах в търсенето на проблема (едва тези дни имах време да се поровя). Значи проблема с трудното палене поне при мен се оказва в херметичността на горивната система. Като напомпя малко с ръчната помпа в/у горивния филтър, пали от половин оборот. Смених маркучите около филтъра и до помпата + тези за обратната нафта + проверка на мембраната на ръчната помпа - ефект нулев. При смяната на маркуча м/у филтъра и помпата на него (явно проблемът е стар) имаше обратен клапан - махнах го заради съмнения че пропуска, оказа се наред. Сега положението си е както преди - за мен остава само нехерметичност някъде в помпата. Ако някой има повече опит по въпроса моля да сподели.
Sorry малко стана дълго.
Sorry малко стана дълго.
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
При мен има едно доста голямо реле точно до акумолатора. Пада се горе долу до пантата на предниа капак......... не си биах правил труда да разбера за какво е, но от една Испанска морга си го свалих от един сащиа ескорт заедно с това за подгряването......... еи таи да си ги имам......
Та с всичко това исках да кажа че там триабва да имаш реле. Едно синкаво беше май........
Та с всичко това исках да кажа че там триабва да имаш реле. Едно синкаво беше май........
efico написа:При мен е различно. В manual-a на руски който намерих в нета пише, че релето се намира в мот. отсег около акумулатора, обаче при мен го няма там. Ще отварям блока с предпазителите и ще звъня кабелите за да търся точно от къде се захранва. Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови). При ескорта има и едно жило излизащо изпод термостата и свързано с корекцията на изпреварването на помпата, (незнам при Мондеото дали го има) предполагам служи за изменение на нач. на връскване в зав. от температурата при мен е малко хлабавко, чудя се дали не се нуждае от регулиране, но не пише за него в книгите.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Погледни книжката от тая тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5316. На последните страници имаше разни схеми, може някоя от тях да ти е от полза.efico написа:... Дали някой няма ел. схема на дизелов ескорт(аз намерих само за бензинови)...
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 04 авг 2006, 11:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi 96
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
колеги то и аз го имам тоз проблем с паленето. но веднъж запали ли после и да я загася и след това чак след час-два да я запаля не ми прави мизерии. и да ви питам понеже и вие сте с дизели. нормално ли е преди да се вклу4и турбото да е някак доста спъната колата? сравнявах я с пасат комби тди 96година. и тои като мен е 90 коня но има доста по-добро ускорение въпреки повечето си килца
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Колега я обясни за какъв реголаж на помпата става дума,защото и моето Мондео tdi до 2200 оборота е много умрело.Трябва да се свали помпата и да се ценрова на стенд,или само да се даде преварение или закъснение,защото аз съм си играл 2 седмици с моята помпа.Давал съм и от много закъснение до много предварение и разликата е в това че колата при закъснение започва да работи по тихо и има повече мощност в баир,а при предварението колата става по шумна и започва да набира малко по бързо но разбира се пак след 2200 оборота. Запуших му и тази система кадето е за изгорелите газове и нищо не се подобри. Двама приятел имат същита коли пак tdi от Италия но техните се набират до 2000 об. доста по добре от моят куц кон от Австрия.Преди 1 год.като ходих на центровка в БОШ СУПЕРДИЗЕЛ ги питах защо е така куца до 2200об. и те ми казаха че като са сменявали на Италянски коли /дизели/ ремъците на 70% от тях били зацепени с един зъб предварение за да са по пъргави.Дали това е вярно незнаам,ако някои знае нещо да каже.Сега съм решил да си направя щивта за коляновия вал и да си поиграя с ремъците.Ще ги пробвам и двата ремъка с по един зъб напред или назад/предварение или закъснение/ и ще ви напиша как е. Има един клапан под Турбото мисля че тои определя на колко оборота да се отваря и този клапан е с една гаика за регулиране ще го пробвам да видя дали ще се отваря по рано Турбото и дали ще е по пъргава.Ще и засека разхода и ще видя колко се е вдигнал. Ако някои има някаква идея как да ги направим по пъргави до 2200 об. да каже.И за последно като чета за срещите на клуба в София,невиждам никои да пише нищо от много одавна.Сабирате ли се на ОМВ Люлин или не.Стига съм писал че вече ми омръзна.Ако има срещи на ОМВ ще доида да си поговорим на воля.
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За съжаление не мога да обясня, щото не отбирам от тия работи. За центровка карах колата също като теб в Супердизел. Не са сваляли помпата, ръчкаха по нея на място около половин час.
Освен нещо си по центровката, причина за спънатото вървене можело да е и запушен катализатор. Било добре от време на време да се кара на дълъг път с повече настъпване за да се продухва катализатора.
Освен нещо си по центровката, причина за спънатото вървене можело да е и запушен катализатор. Било добре от време на време да се кара на дълъг път с повече настъпване за да се продухва катализатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта