къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 05 мар 2010, 10:45

Е ок,но след като е издухана гарнитурата не трябва ли да хвърля масло от някъде... ?
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от evg2 » 05 мар 2010, 12:01

Ако пробива е от цилиндър към каналите на охлаждащата течност не духа масло, а прави по-голямо налягане в охлаждащата система. Като загрее отваряш капачката на разш. съд форсираш 2-3 пъти ако излизат балончета ....воала, това ти е проблема, гарнитура? Глава?Блок?
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 05 мар 2010, 18:36

и да приемем че е това,проблема ще го прави още на 1-вите 20км. след като загрее,а първия път ми го направи на 200км,после на 300,после на 500 и посления път на 1000 км. Няма никаква логика.....
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от HACKO » 05 мар 2010, 18:51

Добре де, не харесваш никое предположение, че даже и се сърдиш и обиждаш (което е неприемливо във форума), кажи какво искаш да направим за тебе? Предполагам разбираш, че през компютъра не можем да ти отремонтираме колата? Можем само да предполагаме, трябва и ти малко да се напънеш. Ако искаш Тати да ти купи друга кола, пък той се дърпа, никой във този форум няма никаква вина та да си го изкарваш на нас!

Поздрави!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 05 мар 2010, 19:02

Аз не си го искарвам на никой ама ме искарват едва ли не некъдърник..... а и не съм татино детенце,просто нз кой да слушам вече... 1 казва едно,друг казва друго..... вече се разбра че е уж от тампоните,отидах на канал човека я човърка там,мърда игра си с нея и каза че има не са заминали все още,какво да направя в тоя момент ??????
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от HACKO » 05 мар 2010, 20:02

Още в началото S_C и аз ти казахме, че щом се е скъсал радиатора а после маркуча и тъй като казваш че е скъсан механично а не спукан (маркуч се пука най-често по дължина а се къса механично радиално), трябва да търсиш източник на механично натоварване на маркуча. Някаква вибрация или усукване. Оттам и всички се насочват към тампоните. Тампона може и да не е скъсан, но да е по-мек от нормалното и пак да се получава голямо отклонение + по-интензивно превключване = проблем. На Ориона си карах със скъсан тампон на двигателя и единствено имаше по-голяма вибрация при потегляне на наклон, обаче като се скъса предния, който е на ск.кутия, само за няколко километра кутията на въздушния филтър счупи кутията на вентилатора на парното. Така че търси причина за вибрация(движение) на мотора, друга причина евентуално е радиатора да не е закрепен и той да вибрира.
Изключвам причина да е повишено налягане защото няма да се къса маркуча а ще се пука и няма това да се случва на едно и също място а ще се пукат последователно, като смениш единия ще се пука друг като го смениш, друг и тн. Освен това ще ти прави такива номера със температурата, че луд ще те направи, веднъж ще работи после ще хвърли течността, друг път ще прегрее за секунди. Тази попара съм я сърбал още на Жигулата, тъкмо я бях взел и бях на 20, и нищо не меси ни вода ни масло.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 05 мар 2010, 22:49

WOW .... такова обяснение не бях получавал,утре ще я прегледам аз :D да вида какво ще установя
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта