Масло за двигателя
- motry
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
- Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
МММММ дааааааааа
Привет на всички...Като чета това което сте написали
все повече се замислям за нова смяна на маслото !!!
Преди около месец смених маслото с Esso, колата е внесена от Италия преди 2-3 месеца... и сега сутрун се чуват тези повдигачи...тракат за около 10-15 сек. Маслото е 10W40
И ще търся от МП 5W30 или 40
все повече се замислям за нова смяна на маслото !!!
Преди около месец смених маслото с Esso, колата е внесена от Италия преди 2-3 месеца... и сега сутрун се чуват тези повдигачи...тракат за около 10-15 сек. Маслото е 10W40

И ще търся от МП 5W30 или 40

- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Връзката с маслото в това дали се чуват на високи обороти ли е?schrack написа:Ако не държът и на високи обороти цъкат аз на мойта ги смених лично купени от магазин като всички останал а не от МП и сега си цъкат като фиестити и ще е развалям пак да слагам старите щот тях не съм чувал изопще а то мойто не било повдигачите ами двата вала...
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Да именно че е тънко и аз затва се замислям да го сменям, не че усещам нещо специално като шум. Питах те за връзката щото при теб случая е че си сменял повдигачи, а не беше казал това за маслото.schrack написа:Аз в момента карам с 5W30 и не съм доволен виждами се много тънко и сякаш повече цъкат повдигачите, да мисла че има някаква връска с това на какво масло караш все пак има някаво износване на повдигачите и може би трябва по гъстичко да е маслото да не говорим че ДВГ не е първа младост
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Внимавайте много от каде си купувате частите и задължително пазете касовата бележка или ако може и фактура, вече станаха такива времена че само ментак се продава като влезнеш в магазина те правят така
докато не смениш и видиш така е и с маслата никакви варели само шишета-туби и сериозно запечатани и срока на годност 



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Върнах се малко назад в темата и ми прави впечатление, че има няма май на всяка страница темата започва от начало с въпроса "Какво масло да си сипя?" и лафа за тънко-дебело масло!
Я вижте тоя пич кво е писал тука:
Дебнех за такъв случай щото самия аз нямам как да си направя експеримент.
Кое масло кога е "тънко" и кога "дебело" ?
при - 20 с кое двигателя ще се върти по-леко докъто загрее и влезе в работен режим?
Като загрее вече му е все тази кво е било.
До тук ламерски с 1-вата цифра!
2-рата за горната граница.
Жега яко, пуснал си климатика и си в зверско задръстване ...
за 40-ката знам че няма ядове обаче 30-ката ще се узори.
Я вижте тоя пич кво е писал тука:
Малко си противоречи в мнението или не се усетил какво е писал.momo76 написа:По принцип за този двигател дават масло 5W30, най-добре от Мото Пфое, но е доста редичко и е възможно да го гори. Зависи от състоянието на двигателя. Мочта като я взех и в сервиза ми сипали минерално 15W40 и за 5000км изгори почти 1.5л. Сега вече е с 5W30 и за 6000км е изгорила около 0.2л масло и повдигачите не тракат, само при палене сутрин се чуват леко.
Дебнех за такъв случай щото самия аз нямам как да си направя експеримент.
Кое масло кога е "тънко" и кога "дебело" ?
при - 20 с кое двигателя ще се върти по-леко докъто загрее и влезе в работен режим?
Като загрее вече му е все тази кво е било.
До тук ламерски с 1-вата цифра!
2-рата за горната граница.
Жега яко, пуснал си климатика и си в зверско задръстване ...
за 40-ката знам че няма ядове обаче 30-ката ще се узори.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това лято го правих този експеримент. Капака горещ не се пипа като спра пред нас. Абсолютно никакви проблеми не съм имал. Единствено алармата която е под капака, в големи жеги ми прави проблем. При активиране директно почва да пищи и няма спиране освен със ключето и после изчакване поне час да се охлади.paci написа:Жега яко, пуснал си климатика и си в зверско задръстване ...
за 40-ката знам че няма ядове обаче 30-ката ще се узори.
П.С. пак да кажа, че си карам с 5W30 наливно от Мото-Пфое.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не схващам какво общо има какво е маслото и при каква температура включва вентилатора. Къде включва зависи само и единствено от датчика. Моя примерно включва на 102градуса малко преди червеното.
П.П. Темата отдавна е изчерпана и буксува на едно място няма нищо ново (не може и да има).
П.П. Темата отдавна е изчерпана и буксува на едно място няма нищо ново (не може и да има).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Общото, е че вентилатора включва по-късно отколкото тва масло би си вършило добре работата т.е. при по-висока температура при която тва масло не е толкова добро.HACKO написа:Не схващам какво общо има какво е маслото и при каква температура включва вентилатора. Къде включва зависи само и единствено от датчика. Моя примерно включва на 102градуса малко преди червеното.
П.П. Темата отдавна е изчерпана и буксува на едно място няма нищо ново (не може и да има).
Темата трудно може да се изчерпа тъй като винаги има неразбрали, също така всеки двигател е различен с негови си проблеми и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта