Някъв проблем с малсото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 10 яну 2007, 20:28

абе и аз си мисля че само my е изгаснала лампата,а не че е на ,,МАХ,,

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 14 яну 2007, 01:35

В крайна сметка щом 200 грама са били достатъчни да стигне МАХ, то според мен проблема е в датчика. Доколкото знам е сачма с пружинка и като се вдигне налягането сачмата притиска пружината и така гаси лампата на таблото. Когато се напълни с боклуци датчика сачмата не може да притисне пружинката и лампата не гасни. Добре е веднага да се смени датчика за да може да се реагира ако наистина се появи проблем. В МП трябва да е около 40 кинта или поне толкова платих преди 2-3 години.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта