Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от dreadx » 18 апр 2014, 03:06

Супер! - Изследва ли какво се е повредило на стария?

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 564
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от deathstorm » 18 апр 2014, 19:10

Дето се вика всяко зло за добро. Сега поне ще осъзнаеш колко трябва да върви колата ти. А ако искаш още икономия може да си смениш и ламбда сондата.

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от didon80 » 20 апр 2014, 22:40

За Великден ми възкръсна Ламбда сондата..... :D
Измерих я след дълго пътуване вече със здрав дебитомер и надеждите ми се възнаградиха с перфектно работеща ламбда. Напрежението се изменя постоянно от 0.1 до 0.7 волта на празен ход и при форсиране. Явно дебитомера е бъркал и нейните показания. Свалих и свещите за проверка - все едно сега ги слагам от магазина, без нагар супер чисти. Сливен -Троян - Сливен през Беклемето ми даде 8.0/100 км по трип на газ и върви доволно!

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от martin1977 » 29 апр 2014, 21:18

Колега Дидон, извинявай ако ти оспамвам темата и не е тук мястото, но бих искал да ти кажа, че данните за колата ти от профила малко се разминават - ако кода на двигателя е NGA, то тогава тя е 96KW, което е 130 к.с. / 5700 оборота, а не 136 / 6000 както си написал. Също въртящият ти момент не е 180 / 4000, а е 176 при 3700 об. .... освен ако не си правил някакви промени по мотора ... но доколкото успях да прочета иначе полезните ти теми, по мотора няма подобрения и всичко си е сток.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от Didibao » 29 апр 2014, 23:02

Офтопик малко!

Мартине прав си само за едно конските сили и въртящия момент, но всички 2,0 мотори със сив капак при мондео мк1/2 са NGA независимо от конските сили, а конкретно ако те интересува от къде идва разликата в мощността мога да ти обясня ако имаш желание.
Изображение

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от martin1977 » 29 апр 2014, 23:30

Със сигурност знаеш повече от мен, но аз мислех че NGA кода е само в МК2 и е 130 к.с. и е силвъртоп. В МК 2 има и кодове NGB и NGC, те пак са 130 к.с., но са блектоп с разлика в повдигачите и може би има и други разлики, но не и в конските сили. Силвъртопа знам че и в МК1 го има, но е 136 к.с и с друг код /но за кода щом казваш може да греша/. На колегата Дидон е МК2 и според мен няма начин да е 136 к.с. освен ако не е модифицирал нещо. До колкото знам и ти си с мотор от МК2 с код NGA и е 130 к.с.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Висок разход и нестабилна работа на празен ход

Мнение от Didibao » 30 апр 2014, 22:41

martin1977 написа:Със сигурност знаеш повече от мен, но аз мислех че NGA кода е само в МК2 и е 130 к.с. и е силвъртоп. В МК 2 има и кодове NGB и NGC, те пак са 130 к.с., но са блектоп с разлика в повдигачите и може би има и други разлики, но не и в конските сили. Силвъртопа знам че и в МК1 го има, но е 136 к.с и с друг код /но за кода щом казваш може да греша/. На колегата Дидон е МК2 и според мен няма начин да е 136 к.с. освен ако не е модифицирал нещо. До колкото знам и ти си с мотор от МК2 с код NGA и е 130 к.с.
Да не спамя, но мотора ми вече не е 130 коня стана си 136 със смяна на валовете от мк1 разликите в конете са от валовете и компютъра.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта