Турбо - кога и как се "включва"
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Поясни ... Какво имаш в предвид как да го запазим? Ако е от повреди ... най-елементарния начин е редовно обслужване на колата с качествени масла и филтри. Друго нещо, което съм чувал от разговори е след дълъг път при по-висока скорост да се остави колата да поработи 2-3 мин. на свободен ход, за да се охлади турбокомпресора, а не да се гаси веднага. Като цяло не мога да кажа някаква специална рецепта за съхранение на турбокомпресора. Принципно ако караш нормално и обслужваш редовно колата не би трябвало да има проблем. Друг въпрос е, че като всеки друг агрегат в автомобила и турбокомпресорите имат все пак някакъв живот ... 

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Ако спазваш тези две правила както е казал колегата да не я гасиш веднага след каране, а да поработи 2-5 минути както и редовна смяна на масло ще го запазиш максимално дълго колкото му позволява остатъчния живот. След дълго каране съм я оставял да работи 4-5 минути докато разтовариш багаж едно друго. Големи обороти се развиват в това устройство 

- ShAkE
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 27 мар 2014, 20:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCI - December 2008
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Абе хорца ако може да ми разясните малко за металната тръба към турбото. Ходих преди седмица да сменям маслото и откриха, че въпросната тръбичка е цялата в масло, а имаше и прилично количество на кората отдолу. Казаха, че в предния сервиз не са завили някакво болче по тази тръба, и от вибрациите се е пукнала леко (Редовно го били правили тоя номер сервизите). И понеже се спекох малко, нали все се говори за проблеми с турбината, днеска я водих да я оправят. Пукнатината била малка, оправили я и изпозлвали старата.
Та ако може малко инфромация за какво всъщност се позлва тая тръба и трябва ли да се притеснявам повече. Мерси
Та ако може малко инфромация за какво всъщност се позлва тая тръба и трябва ли да се притеснявам повече. Мерси

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
По тази тръба идва масло от двигателя, за да се смазва турбото. Добре е да е здрава
.

- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Направо си е задължително да е здрава ако питаш мен. Всеки пробив по турбо пътищата се отразява в намалена мощност на двигателя и загуба на масло. Защото спукан маркуч и/или тръба се омазнява винаги заради маслото. Познава се по един специфичен съскащ звук, който се чува при ускорение, който издава че някъде има пропуск по турбо пътищата. Друг е въпроса, че съвременните турбини с променлива геометрия на турбото също свистят по малко, което си е нормално за тяхdeathstorm написа:По тази тръба идва масло от двигателя, за да се смазва турбото. Добре е да е здрава.

- ShAkE
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 27 мар 2014, 20:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCI - December 2008
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Значи хубаво че я оправих и нея. Аз не усещах загуба в мощността или по някакъв начин в ускорението, но най добре всичко да е в изправност, а знае ли човек кога какво ще се прецака.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 02 ное 2013, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Нормално ли е живота на турбото да е 175 х. км ?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Всичко е много относително, въпрос на поддръжка, смяна на масла, вид масло, ниво на масло, и тн.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Турбо - кога и как се "включва"
Да, ако вярваш в приказката за "реалните километри".Форито написа:Нормално ли е живота на турбото да е 175 х. км ?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта