ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2010, 10:26
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Значи мога да махна катализатора няма да има проблем товали да разбирам колега. Кзавали са ми че при премахване на катализатора правил проблем ламда сондата вярно ли е колега.opex написа:Няма чистене на ламбда сондата, само нова.
Да, без катализатор е по-добре без значение дали е пълен или се е разрушил и е празен вътре.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Проблем има, ако имаш втора ламбда сонда след катализатора. Първа ламбда, на колектора, не се интересува какво става след нея.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Абе и аз така си мислех, но небило точно така. Като има катализатор или гърне някакво газовете които излизат срещат някакво съпротивление. Когато го махнеш газовете излизат по бързо и ламбдата неуспява да отчете колко кислород има в тях и съответно светва чека. Затова и като се маха катализатора се слага резонаторно гърне да имитира някакво съпротивление като на катализатор.Първа ламбда, на колектора, не се интересува какво става след нея.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Вярно е, че ако има 2ра ламбда сонда след катализатора премахването му влияе на показанията и дава грешка, но това може да се контролира.
Това, че газовете се засилвали и ламбдата не може да ги хване ако се махне катализатора въобще не е вярно. Не знам кой ги пуска толкова убедително тези измислици та вярвате.
Това, че газовете се засилвали и ламбдата не може да ги хване ако се махне катализатора въобще не е вярно. Не знам кой ги пуска толкова убедително тези измислици та вярвате.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Е па точно това КА няма втора ламбда.
Как кой, продавачите на резонатори.opex написа:.......
Това, че газовете се засилвали и ламбдата не може да ги хване ако се махне катализатора въобще не е вярно. Не знам кой ги пуска толкова убедително тези измислици та вярвате.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Може и да са измислици, казвам какво ми беше обяснено от човек който ми прави диагностика тогава на опела че чека се беше разсветил. Колко е вярно няма как да се докаже, нито обратното твърдение че не е.Не знам кой ги пуска толкова убедително тези измислици та вярвате.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 03 апр 2010, 10:26
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ФОРД КА. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!
Ще сваля резевуара да изчистя и да проверя маркучите. Ако наистина проблема е в ламда сондата би трябвало да свети в таблото лампичката. Ще разберем за какъв е проблема
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта