двигателя се форсира
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
И как като си затапил маркуча се е спънала а като си сложил клапана не се е спънала????alexxx написа:Колега,можеш ли да ни обясниш защо не става с възвратен клапан? Питам от гледна точка на това,че аз бях пуснал тема как съм го побългарил коректора с въпросния клапан,и нямам никакви проблеми вече 5-та година.За куцо магаре пък и въпрос не може да става.Ако някой иска,може да му дам да пробва как върви колата.Не искам да ме разбереш грешно,нямам много технически познания по двигатели и помпи за разлика от теб,виждам че помагаш на много хора.Просто ме интересува какво може да се прецака според теб повече от тук нататък с този клапан,при положение,че толкова години нямам проблеми.Преди да го сложа почти всеки ден се форсираше колата,а като извадих маркучето си капеше доста.Първата ми реакция тогава беше да затапя маркучето,и логично колата тогава се спъна.specialista написа:Със възвратен клапан ще спреш нафтата,но ще спре да върви колата!!!!galin_k написа:Здравейте, моля някой да снима маркучлето на турбокоректора /не можах да се ориентирам в лабиринта от маркучлета/ понеже имам същия проблем като колегата, като доколкото разбрах проблема може да се разреши с монтиране на възвратен клапан, за да не допуска връщане на гориво. Ще бъда много благодарен за съдействие от Ваша страна. В момента двигателя ми се форсира само до 2500 оборота на празен ход и има същото металическо чукане.
Благодаря предварително
Тези български тертипи от сорта "скъпи на триците и ефтини на брашното" не знам колко поколения трябва да минат ,че да се промени мисленето на Българина!В момента има ефтин вариант и който е фен на самостоятелните изяви може сам да си ремонтира коректора.Как ще го настрои и какви ще ги свърши е друга работа,но е за предпочитане пред това да караш куцо магаре!
Успех!
Ефекта е същия! Спира се въздуха който надува мембраната и по този начин вече няма кой да разрешава по-голяма порция гориво!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Въздуха няма да се спре - нали в посока от турбото към ГНП пуска. Но то там има нафта с по-голямо налягане, отделно мембраната нали уж е скъсана - та не е ясно кое е ясно и кое не. Вероятно буталщето запъва в едно положение или си шава по ненормален начин.
За нямането на проблеми - невървяща кола като вземе да не върви пак си е невървяща. Този вентил би се усетил лошо на изправен двигател. Но си е работещо бедно решение, спор няма. Само да не вдигне разхода, че икономията ще се икономиса.
За нямането на проблеми - невървяща кола като вземе да не върви пак си е невървяща. Този вентил би се усетил лошо на изправен двигател. Но си е работещо бедно решение, спор няма. Само да не вдигне разхода, че икономията ще се икономиса.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
При магазинските цени на резервните части е смешно оправдание че е ефтино решение!
Има само мембраните които са на цена да речем 15 лв + 6 О-пръстена,общо нека да са 20 лв.
Ако не може да се намерят само мембраните има ги в комплект които е към 60лв без О-пръстените.
На мен ми е ясно от къде на къде се движат нещата из ГНП-то и точно за това реагирах.Дали ще затапиш със "болт" или със клапан си е едно и също за налаганията и т.н.
Тия дни ще събудя един мъртвец.Днес я свалих от стенда и май малко съм се птестарал(15% повече гориво) ,но да видим как ще на колата и тогава ще говорим.Търся и друг ефект все пак
Поздрави!
Има само мембраните които са на цена да речем 15 лв + 6 О-пръстена,общо нека да са 20 лв.
Ако не може да се намерят само мембраните има ги в комплект които е към 60лв без О-пръстените.
На мен ми е ясно от къде на къде се движат нещата из ГНП-то и точно за това реагирах.Дали ще затапиш със "болт" или със клапан си е едно и също за налаганията и т.н.
Тия дни ще събудя един мъртвец.Днес я свалих от стенда и май малко съм се птестарал(15% повече гориво) ,но да видим как ще на колата и тогава ще говорим.Търся и друг ефект все пак

Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Колеги пиша ви защото имам съоден проблем онзи ден ми правиха помпата защото течеше нафта някъде от зад и не се виждаше свалихме е с един майстор и е занесохме при помпаджия купихме комплект за помпи лукас всичко квото има в комплекта каза че е сменил качихме е на мондеото запалихме колата работеше си добре не течеше покарах един час и след това пак протече пак гьол под колата и пак същия проблем теча е някъде от зад но не се вижда от къде предния десен носач обикновенно е целия в нафта и под него си има гьолче винаги ако някои може да помогне нека пише благодаря предварително иначе утре отивам с колата при майстора за рекламaция до тука сам дал 120 лв и то за кво за нищо
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Колега проблема ти е в турбокоректора смени мембраните и О-пръстените .Провери си и авансатораfugative написа:Колеги пиша ви защото имам съоден проблем онзи ден ми правиха помпата защото течеше нафта някъде от зад и не се виждаше свалихме е с един майстор и е занесохме при помпаджия купихме комплект за помпи лукас всичко квото има в комплекта каза че е сменил качихме е на мондеото запалихме колата работеше си добре не течеше покарах един час и след това пак протече пак гьол под колата и пак същия проблем теча е някъде от зад но не се вижда от къде предния десен носач обикновенно е целия в нафта и под него си има гьолче винаги ако някои може да помогне нека пише благодаря предварително иначе утре отивам с колата при майстора за рекламaция до тука сам дал 120 лв и то за кво за нищо


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Като е отзад теча, взимаш едно дамско огледалце и гледаш с негова помощ. А после се ослушваш какво ти обяснява майстора, и съпоставяш, да го майниш ли , или не.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Момчета днес ходих при майстора и ми каза че е майче тече от семеринга на помпата трябвало да се смени семеринга и два лагера вътре каза че нафтата не се стичала под помпата защото по ремака вървяла нафтата и за това се стичала над носача вие на какво мнение сте ?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Тези неща се сменят задължително,на мен не ми е ясно защо не е направено първия път???fugative написа:Момчета днес ходих при майстора и ми каза че е майче тече от семеринга на помпата трябвало да се смени семеринга и два лагера вътре каза че нафтата не се стичала под помпата защото по ремака вървяла нафтата и за това се стичала над носача вие на какво мнение сте ?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
И аз над това се зачудих сигорно не ги е имало тези неща в комплекта който съ купил надявам се след смяната на Семеринга и двата лагера да спре най сетне теча ....
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Семеринга го има в комплектите,но не и лагерите,а те са си цифра!!!
Повечето гледат да сменят нещо до което имат достъп на самата кола без да вадят помпата и разчитат следващия теч да е по-нататък във времето.Абе праят те спестовна касичка,това е истината.
Зада се сменят лагерите трябва да има специални инструменти и не на последно място стенд за проверка на свършеното! Всичко останало е ала-бала!!!
Успех!
Повечето гледат да сменят нещо до което имат достъп на самата кола без да вадят помпата и разчитат следващия теч да е по-нататък във времето.Абе праят те спестовна касичка,това е истината.
Зада се сменят лагерите трябва да има специални инструменти и не на последно място стенд за проверка на свършеното! Всичко останало е ала-бала!!!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
да така е тези дни ще видя да купя лагерите и ще сваляме помпата да е носим да видим какво ще направи този път прословутия майстор и ще пиша какво е станало 

- galin_k
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 15 май 2007, 16:48
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Здравейте колеги, проблема с нестабилните обороти при мен се оказа турбокоректора, който бе сменен/РЕМОНТИРАН/ в сервиз, много благодаря за точните съвети.Оборотомера сега е като закован, сменени са и о пръстените, но забелязах, че колата е много спъната сега и не върви както преди, какви настройки трябва да се направят и нужни ли са по-специални уреди и умения за това.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: двигателя се форсира
Разбира се че има настройки на реакцията на коректора!Това се прави на стенда! На място в случая на този модел има място за пипане,но не е ясно какво и как се получава.Всичко е проба-грешка а дали и кога ще се постигне желания резултат е ......!!!!
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта