Помощ за Имобилайзер- спешно :(
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
С така описани симтоми остава проблема да ти идва само от датчика за обороти на коляновия вал, имал съм подобен случай, искра има но когато си иска и където си иска провери си кабелите към датчика при мен се бяха вързали заедно направо, беше пукната изолацията.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
Това реле, къде се намира, в коша на мотора ли? При мене миналата година се беше наляло с Вода, замръзна и няма палене. Изсуших го и го прибрах във купето и нямам проблем.escort_1.6_16V написа:.....
Та от всичко написано, оставам с впечатление, че на късмет успях да я запаля, но се съмнявам че релето нещо ми е правило проблеми и мисля да го заменя с един емулатор за дюзите поне не е много скъп (релето е някакво руско пише СССР на него). ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
В коша е релето, до казанчето за спирачна течност. Но до него не достига вода, не съм забелязал да е мокро.
А за датчика на коляновия вал и него ще го погледна.
А за датчика на коляновия вал и него ще го погледна.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
Достига, моето беше до инджекциона под въздушния филтър (при моноинджекциона е върху карбуратора), върху всмукателния колектор до главата на д-ля.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
Ами щом е такава работата ще се слага емулатор на дюзите, него предполагам не го бърка че ще е в двигателния отсек.
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
Датчика на коляновия вал малко трудно ще го видиш, ако е като на CVH над стартера.Ако не пали със стартер ,но пали на буксир или на бутане проблема е от датчика на КВ.Ремонтира се с нов.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
И какво ти пречи да пуснеш два по-дълги кабела и да сложиш релето до ключа?escort_1.6_16V написа:Ами щом е такава работата ще се слага емулатор на дюзите, него предполагам не го бърка че ще е в двигателния отсек.
Може релето да не е наводнено, а само да са му нагорели контактите, отвори го може да иска почистване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
Не съм го търсил датчика на КВ и не знам точно къде се намира, но да се надяваме че е лесно достъпен та да му замеря стойностите. На бутане не съм пробвал да я паля и не знам какво щеше да стане.
А относно релето не знам как се отваря, то сякаш е от две части- пластмасовата долна с 4-те крачета и капака който е от ламарина. А как се отваря не ми се пробва по метода проба грешка, че да не стане някой фал и да се чудя отново как да я запаля.
А относно релето не знам как се отваря, то сякаш е от две части- пластмасовата долна с 4-те крачета и капака който е от ламарина. А как се отваря не ми се пробва по метода проба грешка, че да не стане някой фал и да се чудя отново как да я запаля.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
Има зъбчета, с тънка отверка между пластмасата и метала, няма какво да се сгреши, пък и ново реле е 2-3лв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
А нагорелите контакти ако ги има как да ги почистя , с контактен спрей става ли или търкани с пиличка или шкурка. Малко тъпи въпроси , ама не съм учил електроника и не съм се занимавал с нея и малко ме стряска
.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за Имобилайзер- спешно :(
С контактен спрей, а мъжките може и да ги пилиш, шкуриш, или пак да ги напръскаш със спрей.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта