Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Skip_01
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 20 окт 2011, 07:16
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от Skip_01 » 10 апр 2012, 06:57

Търси проблем който не може да се хване от ЕКУ-то.
Кога за последно си сменял горивен филтър?

genushev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 12 авг 2011, 23:39
Модел на автомобила: focus 1.8 TDCi
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от genushev » 10 апр 2012, 19:34

педала на газта замерван ли е да не е дал фира??? accelerator pedal position ААP sensor

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от specialista » 10 апр 2012, 22:36

kunchev написа:Колега първо този фокус няма помпа в резорвара и второ ако имаше и тя неработеше колата нямаше да пали и трето и да палеше нямаше да има мошност а аЗ казах че колата варви много няма проблем с това при проблем с недостиг на гориво колата има проблем в високите то затова е недостиг на гориво защото нестига :)

Приятел,ти защо си сигурен че е от недостиг на гориво???Още в първия пост питах някой гледал ли е живи данни.Гледам че си правел диагностика,защо не качиш човека в колата и на пътя да търсиш проблема.Когато го направи значи някой параметър е извън строя.Ако трябва направете запис(лог файл).Сега ще подскажа малко без да твърдя че съм прав! Ако за момент МАП-а регистрира по-високо налягане в колектора,колата ще забие.Ако датчика на налягане в рейла регистрира по-висока стойност пак ще забие.Говоря моментно спиране и ако не светне лампата на таблото няма и да има записана грешка.При други марки обаче записва грешка и се чудя защо тук не е така,или пък нещо ви куца в прочита!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 05 май 2012, 07:08

още преди писах че с човека се возихме с окачен комп и като забие дава пад на налягането педала на гаста неможе да баде сащото при него симптомите са други при мен на по висок оборот само прекасжа гасне с ниски обороти или на свободна когато е колата.този датчик на реила много скап и някакси неми се ще да го купувам само за проба 400лв е се пак

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от ЯЛТА » 05 май 2012, 10:42

Е как така сте записвали живи данни, а пък проблема не е "хванат". Обикновено спада на налягане се дължи на дюза която е повредена, износена. Отваря повече и изпразва от към налягане рейла,- защото той не събира 5 литра нафта та да не му пречи, и щом се получи пад на налягането, компа вкарва мотора в авариен режим, но когато се записват живи данни това веднага се хваща и даже си изписва коя дюза е причината. Друг е въпросът кой как може да работи с лаптопа- програмата, как ги чете грешките, разбира ли техническия английски и тн. И се започва едно успиване, тоя датчик, оня датчик, помпа, и какво ли не, сякаш "майстора" си е намерил дойна крава. Ако има как да смениш и четирите дюзи веднага ще си видиш проблема. Тук някъде колега беше измерил количеството излишна нафта монтирайки шишета на маркучетата, и веднага хванал проблемната дюза,- по "бабешки" дето се казва. Но смяната на една дюза не решава проблема, комплект се подменят, а си е цифра пари, но това е положението.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 06 май 2012, 17:18

колега мерена е обратната нафта на колата и диузите за ОК писал сам по горе ако беше от тях в мотопфое нямаше да ме жалят!А човека които гледа колата работи там там му я карах и смятам че разбира но проблема ми е шибан и сега колкото и да неми се иска ще се налага да се подменят датчици един по един и таи хубаво лошо тва е!

и пак да попитам някои знае ли колко точно струва датчик на реила и може ли да се смени продто помпата или трява да се настроива нещо

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта