Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Това е вярно! Недей да се ръководиш от лампичката, изчакай да чуеш че е изключило релето - чува се цъкане. Нещо друго- когато отваряш капачката на горивото чува ли се свистене, ако е така имаш запушен отдушник и се създава вакум, който връща горивото и при първоначално палене се върти докато се вдигне гориво
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
vasilev:
Колеги много се чудя и аз всъщност колко да чакам подгревните свещи
Едни казват изчакай релето, а съм чувал и други мнения от майстори, че лампичката изгасва по-бързо от свещите защото нафтата се впръсквала директно върху свеща докато още грее и така сместа се възпламенявала по-бързо! Ето още храна за размисъл - кое всъщност е правилно
Мнения...
Колега къде да проверя дали има някакво запушване че при мен когато отворя капачката понякога се получава доста голям вакуум!Нещо друго- когато отваряш капачката на горивото чува ли се свистене, ако е така имаш запушен отдушник и се създава вакум, който връща горивото и при първоначално палене се върти докато се вдигне гориво
Колеги много се чудя и аз всъщност колко да чакам подгревните свещи



-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
За вакума в резервуара имаше тема вав форума, така че с търсачката ако пробаш......Аз се опитвах, но е на много кофти място и .... не успях.Реших проблема като не затягам плътно капачката, при мен външната капачка се отваря от купето.Иначе вакума е доста голям дори четох че може да деформира резервуара.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пробвайте и това- когато завъртите на контакт изчаквате да изгасне лампата и да чусте релето, връщате ключа в неутрално положение и давате пак на контакт. Безпроблемно палене през зимата и събирате очите на комщите които са си взели бензинови автомобили защото дизела палел трудно зимата. А и хубава нафта разбира се, без това не може. Зимата при -13 съм го пробвал, има ефект.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
И аз като е много студено правя така, защото влизайки в цилиндрите
студената горивна смес охлажда свещите; ако си подгрял веднъж и започнеш да въртиш примерно при -20 то свещите изтиват почти моментално; а подгрееш ли и после след врътване на ключа до положение 1 започнеш да въртиш то влизайки студената смес в цилиндрите не може да охлади свещите, тъй като системата е започнала цикъла на подгряване отново и по този начин се гарантира сигурен старт /стига да няма механична повреда, да не е замръзнала нафтата и акумолатора да е подходящ/.
студената горивна смес охлажда свещите; ако си подгрял веднъж и започнеш да въртиш примерно при -20 то свещите изтиват почти моментално; а подгрееш ли и после след врътване на ключа до положение 1 започнеш да въртиш то влизайки студената смес в цилиндрите не може да охлади свещите, тъй като системата е започнала цикъла на подгряване отново и по този начин се гарантира сигурен старт /стига да няма механична повреда, да не е замръзнала нафтата и акумолатора да е подходящ/.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря колеги
Това с изчакването на релето връщане на ключа и завъртане веднага има най-голяма логика - така наистина свещите почват да греят пак а нафтата се впръсква върху нагорещената част от свещта и има достатъчно време докато трае нагряването "печката" да запали
Иначе веднага ще го изпробвам сутринта въпреки че е +20 С, предполагам че ще се усети разликата...


Това с изчакването на релето връщане на ключа и завъртане веднага има най-голяма логика - така наистина свещите почват да греят пак а нафтата се впръсква върху нагорещената част от свещта и има достатъчно време докато трае нагряването "печката" да запали

Иначе веднага ще го изпробвам сутринта въпреки че е +20 С, предполагам че ще се усети разликата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта