Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
vasilev
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Мнение от vasilev » 19 юли 2006, 09:05

Това е вярно! Недей да се ръководиш от лампичката, изчакай да чуеш че е изключило релето - чува се цъкане. Нещо друго- когато отваряш капачката на горивото чува ли се свистене, ако е така имаш запушен отдушник и се създава вакум, който връща горивото и при първоначално палене се върти докато се вдигне гориво

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 19 юли 2006, 09:05

И при мен лампичката на подгряването изгасва бързо, а релето цъква може би след още толкова време, колкото е светила. Общо взето не е критерий дали си подгрял достатъчно. Като изчакам няколко секунди след изгасването паля по-бързо.
Изображение

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 19 юли 2006, 09:59

vasilev:
Нещо друго- когато отваряш капачката на горивото чува ли се свистене, ако е така имаш запушен отдушник и се създава вакум, който връща горивото и при първоначално палене се върти докато се вдигне гориво
Колега къде да проверя дали има някакво запушване че при мен когато отворя капачката понякога се получава доста голям вакуум!
Колеги много се чудя и аз всъщност колко да чакам подгревните свещи :roll: Едни казват изчакай релето, а съм чувал и други мнения от майстори, че лампичката изгасва по-бързо от свещите защото нафтата се впръсквала директно върху свеща докато още грее и така сместа се възпламенявала по-бързо! Ето още храна за размисъл - кое всъщност е правилно :?: :-?: Мнения...

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 19 юли 2006, 12:39

Колеги за отдушника вече ми е ясно... Май трябваше първо търсачката да ползвам :oops: Има една тема преди около година и там е обяснено добре, ама другия въпрос виси неразгадан за мен :!: Кога да се пали: след релето като изключи или след лампата като изгасне :?:

vasilev
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Мнение от vasilev » 19 юли 2006, 12:47

За вакума в резервуара имаше тема вав форума, така че с търсачката ако пробаш......Аз се опитвах, но е на много кофти място и .... не успях.Реших проблема като не затягам плътно капачката, при мен външната капачка се отваря от купето.Иначе вакума е доста голям дори четох че може да деформира резервуара.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 19 юли 2006, 17:10

когато чуеш релето - подгряването е свършило !

по - добре изчакай 3-5 сек. след изгасването на лампата (релето се чува 10-15 сек след това)!
мисля че ефекта от подгряването е по-добър докато свещите са още включени

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 19 юли 2006, 18:28

За мен критерий е гасненето на лампата на ербега. Грешка няма.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 20 юли 2006, 11:09

teoto:
За мен критерий е гасненето на лампата на ербега. Грешка няма.
Ами който няма еърбег?!? :D
Май най-добре предложението на "Mondeo18TDI96" за изчакването на 4-5сек. след огасването на лампата! И така хем ще грее докато впръсква хем времето на подгрев на предкамерата ще бъде по-голямо! :)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 20 юли 2006, 11:51

Може да се сложи светодиод на един от цилиндрите.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 20 юли 2006, 20:44

Пробвайте и това- когато завъртите на контакт изчаквате да изгасне лампата и да чусте релето, връщате ключа в неутрално положение и давате пак на контакт. Безпроблемно палене през зимата и събирате очите на комщите които са си взели бензинови автомобили защото дизела палел трудно зимата. А и хубава нафта разбира се, без това не може. Зимата при -13 съм го пробвал, има ефект.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 20 юли 2006, 22:40

И аз като е много студено правя така, защото влизайки в цилиндрите
студената горивна смес охлажда свещите; ако си подгрял веднъж и започнеш да въртиш примерно при -20 то свещите изтиват почти моментално; а подгрееш ли и после след врътване на ключа до положение 1 започнеш да въртиш то влизайки студената смес в цилиндрите не може да охлади свещите, тъй като системата е започнала цикъла на подгряване отново и по този начин се гарантира сигурен старт /стига да няма механична повреда, да не е замръзнала нафтата и акумолатора да е подходящ/.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 21 юли 2006, 09:27

Благодаря колеги *00134* :P
Това с изчакването на релето връщане на ключа и завъртане веднага има най-голяма логика - така наистина свещите почват да греят пак а нафтата се впръсква върху нагорещената част от свещта и има достатъчно време докато трае нагряването "печката" да запали :lol:
Иначе веднага ще го изпробвам сутринта въпреки че е +20 С, предполагам че ще се усети разликата...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта