Тракане от двигателя на студено

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от ivo_63 » 08 фев 2011, 23:07

градски легенди - ама кой да чете
маслото мажело елементите на помпата - стари градски песни - майтапех се ама явно несполучливо

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от Alexi » 08 фев 2011, 23:27

ще ти изнеса кратка лекция ,както и на останалите които материята им е мътна .. цетановото число при дизела показва склонността му към детонации - колкото е по високо ,толкова е по склонно горивото към детонация и дизеловия мотор работейки на принципа на самовъзпламеняването харесва горива с високо цетаново число ,и с тях работи по "меко" .. съвременния дизелов мотор на принципа комън рейл работи с цетаново число от 40 до 55 .По европейските норми дизела който се продава в евросъюза трябва да е с цетаново число не по ниско от 40 ,т.е. на долната граница .. всяко гориво с по високо цетаново число от 40 ще води до по мека работа на мотора , по пълно изгаряне и икономия на гориво. Цетаново число над 55 не води до подобряване в работата на мотора .Алпин дизела както се досещаш е с число по високо от 40 ,до колкото знам е 52 .Дизела от нашата рафинерия предполагам е на долната граница .
Добавянето на масло в горивото - маслото има много високо цетаново число ,и драстично увеличава цетановото число на нафтата в която се добави - това води до по мека работа на мотора ,няма нищо общо с мазането на помпата .. ти не чуваш тракането на помпата ,а детонациите в цилиндрите .. но .. маслото отделя доста твърди частици при горенето си ,това води до зацапване на геометрията на турбината ,както и до запушване на катализатора .. за това не се добавя масло в мотори комън рейл( да не говорим ако има филтър за твърди частици - мотори Евро 5 - направо убиваш филтъра ...)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от ЯЛТА » 08 фев 2011, 23:31

ivo_63 написа:аз съм виждал тръбата дето тече дизела - не ми отваряй устата , че бой ще ям :D :D :D
чел съм 5 години - имам кетап даже :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
нафта + Redex = ????
Приятелю, изгорял съм 80 ТОНА нафта, знаеш ли колко инженерски стаж се равнява на това количество ? Няма да узнаеш, колкото и да си мислиш обратното !
Без лоши чувства и мисли .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от ivo_63 » 08 фев 2011, 23:45

още 80 и ще ме минеш брат - нафтова печка да ти дам за по-бързо ?

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от ivo_63 » 08 фев 2011, 23:48

Alexi написа:ще ти изнеса кратка лекция ,както и на останалите които материята им е мътна .. цетановото число при дизела показва склонността му към детонации - колкото е по високо ,толкова е по склонно горивото към детонация и дизеловия мотор работейки на принципа на самовъзпламеняването харесва горива с високо цетаново число ,и с тях работи по "меко" .. съвременния дизелов мотор на принципа комън рейл работи с цетаново число от 40 до 55 .По европейските норми дизела който се продава в евросъюза трябва да е с цетаново число не по ниско от 40 ,т.е. на долната граница .. всяко гориво с по високо цетаново число от 40 ще води до по мека работа на мотора , по пълно изгаряне и икономия на гориво. Цетаново число над 55 не води до подобряване в работата на мотора .Алпин дизела както се досещаш е с число по високо от 40 ,до колкото знам е 52 .Дизела от нашата рафинерия предполагам е на долната граница .
Добавянето на масло в горивото - маслото има много високо цетаново число ,и драстично увеличава цетановото число на нафтата в която се добави - това води до по мека работа на мотора ,няма нищо общо с мазането на помпата .. ти не чуваш тракането на помпата ,а детонациите в цилиндрите .. но .. маслото отделя доста твърди частици при горенето си ,това води до зацапване на геометрията на турбината ,както и до запушване на катализатора .. за това не се добавя масло в мотори комън рейл( да не говорим ако има филтър за твърди частици - мотори Евро 5 - направо убиваш филтъра ...)
продава м-тел ГСМ 16 милиона цвята - ходи ги измери - ако са 15999 ? В кой свят живеете бре - всичко е реклама и вие сте част от нея

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от ivo_63 » 08 фев 2011, 23:52

ЯЛТА написа:
ivo_63 написа:аз съм виждал тръбата дето тече дизела - не ми отваряй устата , че бой ще ям :D :D :D
чел съм 5 години - имам кетап даже :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
нафта + Redex = ????
Приятелю, изгорял съм 80 ТОНА нафта, знаеш ли колко инженерски стаж се равнява на това количество ? Няма да узнаеш, колкото и да си мислиш обратното !
Без лоши чувства и мисли .
80 000 х 1 лев средно . 80 хилки - дай на жена си некой лев бре брат - вкарал си 160 заплати по 400 кинта в нафта - остави некой лев за кръчми бре
много си крал бре брат

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тракане от двигателя на студено

Мнение от ЯЛТА » 09 фев 2011, 00:06

ivo_63 написа:
ЯЛТА написа:
ivo_63 написа:аз съм виждал тръбата дето тече дизела - не ми отваряй устата , че бой ще ям :D :D :D
чел съм 5 години - имам кетап даже :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
нафта + Redex = ????
Приятелю, изгорял съм 80 ТОНА нафта, знаеш ли колко инженерски стаж се равнява на това количество ? Няма да узнаеш, колкото и да си мислиш обратното !
Без лоши чувства и мисли .
80 000 х 1 лев средно . 80 хилки - дай на жена си некой лев бре брат - вкарал си 160 заплати по 400 кинта в нафта - остави некой лев за кръчми бре
много си крал бре брат
Ако така разсъждават Българските инженери, ясно ми е защо ни е дереджето такова . 400 лв. ми беше заплатата през 1985 год. 1989 -600 лв. , а сега по три , и съм шофьор . Явно за всичко съдиш по себе си .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта