Проблем с работата на двигателя
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
филтъра за картерните газове аз лично си го поръчах в мото пфое.Струваше 5-6 лева с доставка 1 седмица.При мен вентилацията на картера е , чрез едно маркуче което излиза из под капака на клапаните и влиза долу в кутията на възд.филтър.На края на маркучето долу в кутията има едно дунапренче , което ако никога не е сменяно обикновенно се разпада в ръцете тиico_stoykov написа:Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
bateto_toshko написа:филтъра за картерните газове аз лично си го поръчах в мото пфое.Струваше 5-6 лева с доставка 1 седмица.При мен вентилацията на картера е , чрез едно маркуче което излиза из под капака на клапаните и влиза долу в кутията на възд.филтър.На края на маркучето долу в кутията има едно дунапренче , което ако никога не е сменяно обикновенно се разпада в ръцете тиico_stoykov написа:Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?


-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
добре де, колко в нормално да харчи един форд с 1.6 EFI двигател. Защото на мен ми се струва, че има някакъв проблем с датчиците и двигателя не работи добре. Има ли смисъл да се гледа на компютър, може ли така да се види в кое е проблема?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Споменали са ти за температурен датчик още в началото на темата.
Става дума за датчика за температурата на входящия въздух и се намира някъде след въздушния филтър.
Едно време доста често се споменаваше той при тези двигатели.
Може да е умрял на показание за студен двигател и компа да подразбира, че двигателя е студен и да продължава да го дави с бензин след като е топъл.
Става дума за датчика за температурата на входящия въздух и се намира някъде след въздушния филтър.
Едно време доста често се споменаваше той при тези двигатели.
Може да е умрял на показание за студен двигател и компа да подразбира, че двигателя е студен и да продължава да го дави с бензин след като е топъл.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
има ли вариант са се почисти или трябва да се смени? Каква е цената му орентировачно?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
колега,много се извинявам,че те подведах така.На мен по телефона ми казаха ,че по спомени бил 50-60лв ,но днес отидах на място,в Мото-Пфое и ЕТ -ЮВИС .Във Мото-Пфое ми казаха,че вече бил спрян от производство ,но в София го имало в наличност 248.90лв .Във ЕТ-ЮВИС пък цената му била 240лв.Направо нямам думи Бугати Вейрон да беше ,пак нямаше да струва толкова.За сега ще я карам така ,от време на време си мени оборотите от 900 на 1000 ,ако почне по-сериьзно да ги мени ще търся по другите магазини,ако ли не ще побългарявам.Ще махна и клапана за оборотите на празен ход и ТПС потенциометъраDanchev написа:![]()
![]()
ехе, мерси много за информацията ще им звънна


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Ами аз не съм им звънял,че нямах време. И на мен тази цена от 50 кинта за Motorcraft ми се стори малка при все, че съм питал навсякъде и наистина цената му е такава 200 иииииииии нагоре. А защо е толкова скъп ли, ми защото се скапва често и при повишено търсене получаваме тази цена. Виж във Пловдив в магазина на Ицо Дракона (собственика на пистата) ми каза, че имало QH (английски) с цена около 150лв.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Чистил ли си дроселовата клапа, после едно ресетче на компа и може и да оправят нещата.vargala81 написа:
Тия датчици се мерят и се гледа показанията, че не се евтини за смяна.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
за сега нещата се нормализираха и смятам да нея пипам.завъртях потенциометъра по посока на часовниковата стрелка до крайно положение.Някой знаели какви показатели трябва да има потенциометъра,интересно ми е ,че моя неможе да се настрои на повече от 0,7волта и при напълно отворен дросел отива до 4,0 волта.Взех един от морга и го замерих така свален ,показателиге му бяха от 0,1 до 3,5 волтаvladislav написа:Чистил ли си дроселовата клапа, после едно ресетче на компа и може и да оправят нещата.vargala81 написа:
Тия датчици се мерят и се гледа показанията, че не се евтини за смяна.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
Бъди себе си,има достатъчно други
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
мерси колега, но да ти кажа ,че сложих датчика от моргата миналия ден,ейтака без да го настройвам .Стегнах го здраво и после замерих ,беше на 0,56 волта при затворендросел и 4,00волта при напълно отворен, и колата си работи перфектно като загрее .Единствения проблем който винаги си го е правила е,че сутрин катоя паля преди направо гаснеше ,а сега само оборотите падат до към 500-600 и веднага се вдигат до 1800 ,след 10 сек.падат до 1200 и така работи докато стрелката за температурата не иде в зоната на нормалното.aniaeg написа:здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
значи,що се отнася за палене сутрин,няма проблеми.пали без проблем и на бензин,и на газ,зима и лято.на газ работата на мотора е перфектна,а на бензин като искам да ускори рязко,първо забива муцуна,и след това тръгва.за високите обороти почистих стъпковото моторче и се оправиха,но иначе проблема със забиването на бензин засега остава.от колегите във форума разбрах горе-долу какви са възможните причини,но тъй като си карам на газ,не бързам с отстраняването на проблема.
поздрави

поздрави
Бъди себе си,има достатъчно други
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;vargala81 написа:мерси колега, но да ти кажа ,че сложих датчика от моргата миналия ден,ейтака без да го настройвам .Стегнах го здраво и после замерих ,беше на 0,56 волта при затворендросел и 4,00волта при напълно отворен, и колата си работи перфектно като загрее .Единствения проблем който винаги си го е правила е,че сутрин катоя паля преди направо гаснеше ,а сега само оборотите падат до към 500-600 и веднага се вдигат до 1800 ,след 10 сек.падат до 1200 и така работи докато стрелката за температурата не иде в зоната на нормалното.aniaeg написа:здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.


http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;ico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет


Бъди себе си,има достатъчно други
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Моята също придърпва и гасне!!ИЗчистих Егр ама нищо!!Смятам сега да го затапя но едва ли ще е от него!!!Егр си таботи отваря и затваря!!каТО ИЗМЪКНА МАРКУЧА НЯМа промяна!!Значи остава тпс и ламба сондата!!Някой взе ли си тпс и доволен ли е?На каква цена и от къде
И как мога да разбера дали е от нея проблема ако я откача!!

http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта