Плаче ли за ремонт....?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 19 яну 2008, 21:48

Явно няма кой да ти помогне. Тръгвай към морга и търси карбуратор Вебер (този от схемата)някои Ескорти са оборудвани с него. Устройството му е по-просто и предполагам че някой ще се справи с него, а може и да си работи.
Ако искаш да разбереш състоянието на д-ля иди да премерят компресията.
Това което ти е казал "специалиста", според мене са пълни глупости, но това вече е друга тема.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 яну 2008, 00:53

Заври се по форуми за ретроавтомобили, питай и там.
Ако решиш да викаш неволята, из мрежата има доста инфо за регулиране на Weber карбуратори. Ако се спреш на такъв вариант ще ти пратя някоя преведена инструкция. Виж тука http://www.nardek.com.au/Weber.htm" onclick="window.open(this.href);return false; има ли го твоя да знаем със сигурност за какво става дума.Но приказката "и тате може, и дедо може, ама козата си иска пръч", си остава в сила :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 20 яну 2008, 11:31

НАСКО, ако компресията е ниска означава, че е за ремонт - така ли? А тоя вебер дали ще си пасне с тоя, който имам аз ? И от какв оможе да духа, че и да пуше, като ауспух през пръчката на маслото? Компресия?
cocoff, моят карбуратор го няма в тоя линк, който даде. Не съм взел още друг карбуратор. Една колежка ми каза, че бил солекс, а и не само тя.
Какви може да са причините за това духане с пушек.
Всички тея неприятности може ли да са заради кофти кабел на свещите, или някоя свещ? Вчера смених кабел,а свещите бяха.....ужасно черни,а са нови. Предполагам ги е зацапала заради тея неща де'т стават.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 яну 2008, 12:16

Естествено, че може проблемите ти да са от кабели и свещи. http://www.aa1car.com/library/sprkplg2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Щом не знаеш какъв ти е карбуратора, забрави за форумна диагностика от разстояние!!!
Майстор търси! От толкова въпроси и отговири ще се объркаш още повече.
Гледам проблемът ти е от 6 месеца. Вероятно с преразход на бензин си дал вече пари за два карбуратора... Нервите си не знам как ги оценяваш, ама моите са безценни.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 21 яну 2008, 17:04

cocoff написа:Вероятно с преразход на бензин си дал вече пари за два карбуратора... Нервите си не знам как ги оценяваш, ама моите са безценни.
Така и предполагам.Изкарвам пари, може би затова не съм ги усетил,ама все пак не съм банкер!
Нервите ми...се скъсаха,ама к'во мога да направя?!
Има снимка на карба.ако знаеш кажи к'ва марка е cocoff
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта