Почистване на карбуратор

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 11 дек 2007, 20:15

Изрових една снимка за Мазда-форума с инструментите, които съм ползвал при почистването на карбуратора :P
Прикачени файлове
DSC_0272.JPG

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 дек 2007, 20:34

diesel1.6 написа:
borko 30 написа:Той Наско от форума беше ми пратил подробно упътване и схема на карба и още я пазя -по нея ще се водя!Значи в кореселин е по-добре от колкото в ацетон?
Ехо, Добрич!
Чукането на "биелите" според мене е пак от бензин в маслото. Ако не - от прегряване на маслото и двигателя (не прегряване на охладителната система, ами локално, от лоша работа).
тези биели може да са повдигачите, ама ти си знаеш, нали си слушал.
И моя карбуратор е в това състояние - карам само на газ. Проблемите ни са или в платното на ускорителната помпа - малката мембрана, или ме съмняват едни метални тапи с по 20-30 мм диаметър на долната част на карбуратора и нещата зад тях. Съмнявам се проблемът да е от замърсяване, но е възможно все пак. Да не е центровката? Да се е пробил вакуумрегулатора? Да е паднало маркуче за вакуума? Вчера открих, че вътре в делкото ми се е раздрънкала плочката на центробежния регулатор, което даваше отклонение над 20 градуса!
Прегледай всичко едно по едно. И ми прати и на мене схемата за ремонт на карбуратора, моля, че пак забравих къде е :(
Дай си и мейла.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 11 дек 2007, 21:47

opa съжелявам малка корекция :''ултразвукова вана '' *00124*
иначе ще трепем хлебарки
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 12 дек 2007, 15:57

Начи в крайна сметка ме отказахте от накисването с квото и да било !Отворих тук там и продухах без да го отварям целия ама като тръгвам аха да стигна до съседния блок и край -стои на средата на пътя и се инати като магаре на мост-не пали и туй си е !Днес купих един спрей за карбове за 10 кинта и като успях да я запаля давам газ и пръскам в горивната камера -целия го изцърцорих!Минах сигърно към 30километра до сега и няма проблем че и по-бързо набира ама да видим до кога ще има ефект!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 12 дек 2007, 16:43

Моят го ремонтирах и почиствах преди няколко месеца. Иглата към винта за регулиране количеството на CO беше се счупила и заклинила в дупката /колата не вървеше и гаснеше по кръстовищата/

Като го разглобих го почистих изцяло и само с бензин. Ако имах подръка полир свределчета и паста щеше да заблести по-добре и от нов :)

пп - карбуратора ти Motorcraft ли е?
Е ли правото право?

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 12 дек 2007, 20:14

я кажи какъв е тоя спрей,как се казва и от къде може да се сдобием
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 12 дек 2007, 21:59

Ми казваше се нещо като карбклеанер!Купих го от магазин за авточасти
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 12 дек 2007, 22:59

може би малко безсмислен въпрос,но може ли на място без да свалям карбуратора да се действа
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 дек 2007, 08:55

Може де...Борко нали това е описал 3 поста по-нагоре. Но ти пръскай в смесителната, а не в горивната камера :P :P
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 13 дек 2007, 13:07

мерси,ще пробвам и аз.
ти нещо се опитваш да ме приибеш май cocoff,що да аз да пръскам в смесителната или просто ей така за разнообразие 8)
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 13 дек 2007, 23:07

Начи пробвай при силно форсиране да прускаш по всички възможни дупки по карба от дето смуче въздух или бенз-аз така направих!
Форд е колата на шампионите!!!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 дек 2007, 09:30

jojo написа:ти нещо се опитваш да ме приибеш май
Не, бе...намеквам само, че в карбуратора се смесват гориво и въздух и там има смесителна камера, а горивните камери са другаде и не се чистят... :D Макар, че класическото чистене и продухване си иска сваляне на карбуратора.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 14 дек 2007, 22:32

айде и аз направих процедурата,но карах 2-3км и нешто ми пресецваше ,а бях сипал 8литра 95,дали има вероятност да е било доста овлажнено защото и аз пръсках малко повечко.утре ще покарам повече км и ако има проблем,май смяна на жиглъори.
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 15 дек 2007, 21:40

колеги има ли вероятност от почистването да са се запушили някак си жиглъорите,защото днес с тоя бензин ,стана по зле и от преди:не можах да я запаля,(запалих я на газ с туба вряла вода и помощ от колега комшия ,щото от въртене падна акомулатора),на газ е пушка,но на бензин първо едвам къчи днес,после не поддържа обороти и гасне(на бензин),придърпва и трябва на бензин да я карам като някой идийот с натиснат полусъединител и крака само на газта,та направо превъртам гуми.скъса ми нервичките днес ,утре в резервоара ще сипвам 1л спирт,щото и бензина ние е мн хубав.но кажете ми някаква идея от какво може да се получава така.(да се уточня-чистих карбуртора със спрей за карбуратори(уж доказан) на място без да го свалям,само въздъшния филтър махах ,нищо не съм променял,но сега има разлика в оборотите) та питам вече от какво да е,че ще остана без нерви
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 дек 2007, 22:21

Жигльор няма как да запушиш със спрея.
Да не са се замазали свещите от него...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 15 дек 2007, 22:32

не са свещите,гледах ги и вчера и днес ,бяха добре (въпреки че не знам кога са сменяни),но в момента те са най малкия проблем,сухи и дават искра
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 17 дек 2007, 10:48

дайте съвет от какво може да е така
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 17 дек 2007, 13:21

Провери дали кпана за газтта спира притока на газ. Откачи плюса на клапана, изхарчи ако е останала газ и след това пробвай на бензин как ще е. На мен ми го прави този номер- в карбуратора влиза едновременно газ и бензин. С натиснат падал на газтта до ламарината едвам стигам до 1000 оборота с яко тресене и пр.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 17 дек 2007, 17:36

мерси,днес си играх доста и както ти казваш,затваря го но с леко закъснение.накрая ми писна и понеже не ми се разгляба карба,отгоре му сипах 500гр бензин ,запали и работи но подддържа много ниски обороти,и ако не натиснеш педала на газта гасне(дори и като се натиска,се опитва да глъхне).и от цялата тая работа и стартера почна да прави проблеми,качвам се и ток има въртя ключа и не ще да завърти и тока ми падна после от въртенето вчера ,щото запаля колата и тя гасне,един път прещрака ли на бензин,после пали и на газ,но като е много студено на газ пали с 5л вряла вода в/у изпарителя и ако има добър акомулатор.
преди на чистя карба палеше и поддържаше обороти но само на свободен ход,тръгна ли гасне или придърпва и след 1км пак гасне,сега е същото само дето не е добре в никакав аспект
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 25 дек 2007, 12:15

Да нямаш скъсано някое платно в карба *072*
Форд е колата на шампионите!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта