Въздух от казанчето за водата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 06 сеп 2007, 16:15

paci написа:До скоро се знаеше, че Форд сам си обезвъздушава охладителната система и няма начин да остане необезвъздушена.

Батка незнам какъв шанс има ама днеска измръзнах като куче до София и обратно. На колата си и работи всичко и перка и датчици . Значи , колата загрея на едно задръстване и се включи перката , парното братле духа хладко да не кажа студено, ае кажи ми дали има въздушна възглавница някъде по системата . Проблема с епояви още когато преди 4 месеца сменявах термостат . Със стария ми парното беше баня докато не се прецака . И не смятам че е от термостата защото перката се включва (значи водата е над 90 гр. ) , а парно нанайси
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 09 сеп 2007, 16:47

Термостата трябва да има едно отворче с нещо като нитче в него.
Това е клапан за автоматично обезвъздушаване.
Преди година стрелката показваше ниска температура .Купих нов термостат (без такъв клапан) и стрелката пак показваше ниска температура ,но ми се появиха куп проблеми с парното и нивото на антифриза.Оказа се повреден датчика за температурата-смених го.
Върнах и стария термостат и всичко се оправи.
Провери има ли клапан за автоматично обезвъздушаване,
за да няма въздушни възглавници.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 11 сеп 2007, 00:13

цеков написа:Термостата трябва да има едно отворче с нещо като нитче в него.
Това е клапан за автоматично обезвъздушаване.
Преди година стрелката показваше ниска температура .Купих нов термостат (без такъв клапан) и стрелката пак показваше ниска температура ,но ми се появиха куп проблеми с парното и нивото на антифриза.Оказа се повреден датчика за температурата-смених го.
Върнах и стария термостат и всичко се оправи.
Провери има ли клапан за автоматично обезвъздушаване,
за да няма въздушни възглавници.

Има такава дупчица на термостата с едно топче да. Когато отвия изгодящия маркуч от парното и дам газ фърля течност значи минава през радиаторчето. Ще разглобя да видя клапата да не е паднало някакво улътнение ако ли не ще сменя пак термостата този сега пише че отваря от 83-88 а на стария ми мотокрафт пишеше 92-102 .
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 11 сеп 2007, 20:00

Наведи се под таблото и виж клапата която мести потока(въздуха) през радиатора дали затваря добре.Моето парно е почти така но като държа врътката натегната до край на топло е по добре.Надявам се ми схвана идеата.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 14 сеп 2007, 23:24

buhap написа:Наведи се под таблото и виж клапата която мести потока(въздуха) през радиатора дали затваря добре.Моето парно е почти така но като държа врътката натегната до край на топло е по добре.Надявам се ми схвана идеата.

Така сега ще обясня на всички които имат подобен проблем с парното и се чудят дали е термостата , дали клапата и т.н.т. Взех от един магазин течност която промива охладителната система за 5 лв. сипах я през един от маркучите за парното защото ако го бях сипала в казанчето (приливника) нямаше да може да го поеме в системата (на загрял двигател) поработи 20 минути на место, след което източих системата. Отвих входящия и изходящия маркуч на радиаторчето и вмвсто да го свалям на место го продухах с един маркуч от чешмата със силно налягане замоче потока на прочистване го обърнах. Вкарах маркуча с вода от чешмата на изходящата тръба на радиаторчето на парното и излизаше мръсната вода през входящия маркуч на радиаторчето. Напълних после системата с дестилирана вода и сега не може да се държат пръстите на парното (там от където духа) пари и гори супер е. Дори и на дълъг път и на къс е супер а аз си мислех че е от термостата (той м-у другото е нов ) който отваря на 88 а стария ми отваряше на 92 . Значи на 88 е идеален въпроса беше в запушване на радиаторчето .Успех на всички.
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 сеп 2007, 01:31

Тая течност има ли си марка и име, че така само по цена трудно се търси.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 15 сеп 2007, 18:46

HACKO написа:Тая течност има ли си марка и име, че така само по цена трудно се търси.


В една жълта тубичка от 500 мл. Най отгоре пише "Radiator" по надолу "10 minutes" и по средата с големи сини букви " FLUSH ".На марката ABRO.Самата течност вътре е бистра като момина сълза.
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта